Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا
Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا
Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا
Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا
Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا
Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا

Resident Evil HD Remaster معرفی شد

علی صالحی
۱۵:۲۳ ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا

بالاخره خبر انتشار این عنوان به صورت رسمی توسط Capcom منتشر شد. این عنوان با نام Resident Evil، در اوایل سال آینده منتشرخواهد شد. با ما در ادامه ی مطلب، اعلامیه ی رسمی Capcom و تصاویر این عنوان همراه باشید.

Capcom در اعلامیه ی خود در مورد این بازی نوشته است: “این بازی از آخرین بهینه سازی های رزلوشن و مدل های سه بعدی استفاده کرده است. رزلوشن و جزئیات بافت ها به طور قابل مشاهده ای افزایش یافته است. از جمله ویژگی های این عنوان، پشتیبانی از ۱۰۸۰P برای کنسول های نسل جدید است. همین مساله باعث شده است که گرافیک کارکترهای این بازی و همچنین محیط بسیار بالا باشد. گرافیک این بازی به حدی بالا خواهد بود که تا کنون در هیچ یک از نسخه های این عنوان مشاهده نشده است. نه تنها در بخش گرافیکی، بلکه از همه نظر تلاش کرده ایم که ترس را برای شما بیشتر کنیم. صداگذاری این بازی به طور کامل از نو انجام شده و برای این مساله از تکونولوژی ۵٫۱ surround استفاده کرده ایم. همین مساله باعث شده است که اتمسفر بازی به میزان قابل توجهی بهتر بشود. بازیکنان می توانند میان تصاویر ۱۶:۹ جدید و تصاویر خاطره انگیز ۴:۳، برای نمایش بازی خود انتخاب کنند. همچنین کنترل این بازی نیز قابل انتخاب بوده و بازی کنان می توانند از میان روش کنترل کلاسیک این بازی و روش جدید یکی را انتخاب کنند. روش جدید کنترل این بازی همانند بازی های جدید بوده و به کمک آنالوگ های دسته می باشد. همچنین باید اعلام کنیم که مساله ی نحوه ی نمایش بازی و نحوه ی کنترل آن از درون بازی هم قابل تغییر است و هرگاه نیاز داشتید که آن را عوض کنید، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.”

لازم به ذکر است که این عنوان از روی Resident Evil 1، نسخه ی GameCube پورت شده است و برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 وXbox 360 منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخ ۲۷ نوامبر امسال در کشور ژاپن منتشر خواهد شد.

به روز رسانی: بعضی از وب سایت های معتبر این نسخه را برای PC هم تایید کردند. به نظر می رسد که این عنوان برای پلتفرم PC هم منتشر خواهد شد.

در ادامه تصاویر با کیفیتی از این عنوان را با هم مشاهده می کنیم.

jill 01 bmp jpgcopy re 001 bmp jpgcopy re 003 bmp jpgcopy re 006 bmp jpgcopy re 009 bmp jpgcopy

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا
Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا
Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا
Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا
Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا
Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا
Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • نمیتونه جدید بسازه قدیمارو ورمیداره گرافیکشونو بالامیبره 😐 این دیگه چه کاره مضخرفیه !! مدل بازیش که دیگه قدیمه ! ۶ قرن پیش اومده بازیش 😐

  • shadowles گفت:

    واقعن که خجالت داره… کپکام یعنی خجالت نمیشه با این کارها؟؟؟؟
    البته اگه یکمی هم خجالت می کشید از این کارا نمی کرد…
    رزیدنت اویل ریمیک رو داره ریمیک میکنه… میشه رزیدنت اویل ریمیکِ ریمیک…

    به خودشو… استاد نیکامی که رحم نمیکنه…به شعور طرفداراش هم رحن که نه یک ذره احترام هم نمیزاره …. :reallypissed:

  • darksiders II گفت:

    کلا با بازی اگه HD شده باشه حال نمیکنم نسخه ۴ رو مثلا بازسازی کرده بود چی شد :no:

  • Mr.Amin گفت:

    رزدینت اویل ۱ رو که یه بار بازسازی کرده بود بازم میخواد بازسازی کنه :reallyangry: :reallyangry: :reallypissed:

  • KING FISH گفت:

    بابا این کپکام هم با این باس سازی ها و پورت های بی خودش گندشو در اورده!
    بهتر بود اویل جدید بسازن که یا داستانش جدید بود یا ادامه ۴ یا ۵ یا ۶ میبود نه این مضخرفات! :reallypissed:

  • Ali rEcToR گفت:

    اقا کی گفته این اویل اومده دیگه اویلی نمیاد….درسته این نسخه HD اومده ولی سری هفتم هم میاد.تو مراسم GAMESCOM اعلام میکنن.

  • vendor گفت:

    من فکر میکنم واقعا یه تعداد کلا مخشون ایراد داره. این بازی ریمیک نشده. این بازی فقط HD نشده. این بازی Remaster شده. اصلا معنی این کلمه رو میدونین؟ قبلا هم گفتم که این نسخه در حالت آسان هم خیلی سخته. اونهایی که میگن بده همون بهتر که اصلا بازی نکن. یارو اومده اولین بار با شماره ۴ شروع کرده فکر کرده که شاهکار کرده. اگه مردی بیا اینو بازی کن. Resident Evil از شماره ۴ خراب شد. هنوز هم داره خراب میشه. آخه احمق جون ۴ ۵ ۶ که کلا اکشن بودن. انصافا یه معمای سخت داشتن که یه هفته نتونی حلش کنی؟ شما همون بهتر که اصلا بازی نکنین. اومده ۴ ۵ ۶ اکشن رو بازی کرده یه بار هم فشنگ کم نیاورده هزار بار هم بازی سیو کرده فکر کرده شاهکار کرده تازه بازی رو هم با کد تقلب تموم کرده حالا اومده از این ایراد میگیره این بازی واسه بچه سوسولها نیست که تا میبینن بازی سخته زود ول میکنن و میگن بازیش چرته. چرت خودی و اون مغز معیوبت.

  • ares گفت:

    خواهشا دیگه نوب بازی در نیارید از اویل ۴ دیگه اویل یه جوری شد

  • Old Gamer گفت:

    ای کاش شماره ۲ بود من اون رو بازی نکردم

  • حیف که وقت نظر دادن ندارم وگرنه به چند تا نوب می گفتم که رزیدنت اویل چیه و چه شاهکاری هست ( Ali rEcToR, kine ) و …

    vendor
    اقا همه ی حرفات درست ولی اویل ۴ شاهکاری بود برای خودش
    متاش شد ۹۶

    از اسم و اواتارم هم معلومه که فن دو اتیشه ی اویل هستم و کسایی که تمام نسخه های اویل رو بازی نکردن و زر زیادی میزنن خیلی نوب تشریف دارن

    بدون هیچ تعصبی میگم که اویل توی نسخه ی ۵و۶ افتضاح بود

    به جز اقای vendor که میدونم فن اویل هستن مثل خودم بقیه اصلا ارزش بحث کردن ندارین و عددی نیستین که به سری اویل توهین کنین

    فعلا بای

  • all pacino گفت:

    در این که اویل ۵، ۶ گند زدن شکی نیست ولی این دلیل نمیشه که بیاین به اویل قدیمی ها گیر بدین واقعا اویل ۱ تو زمان خودش شاهکاری بود کسانی که سنشون نمیرسه گیر الکی به این بازی ندن سخت ترین نسخه هم نسخه ۱،۲،۳بودن نسخه چهار کمی آساون تر واکشن شده بود ولی حس ترس رو از دست نداده بود کسانی که میان در مورد نسخه چهار ….شعر میگن فقط کافی برن نمراتش رو ببینن.
    من خودم فن دو آتیشه اویلم وکپکام رو خیلی دوست دارم و به. نظر من اصلی ترین مشکل نسخه ۵ و ۶ نبود میکامی بود این بازی به کسی نیاز داره که اویل وترس رو خوب درک کنه و۱۰۰% این نسخه رو میگیرم چی بهتر از یه اویل کلاسیک خیلیی

  • eri gamer گفت:

    اگه واسه pc نیاد (که میاد)میرم capcom رو رو سرشون خراب میکنم :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :

  • paulie گفت:

    باید بگم RE مدتهاست برای من مرده…
    وقتی سازندگان عزیز میان صحنه های درگیری رو با بتلفیلد اشتباه میگیرن همین میشه.

    با دوستمون موافقم. re4برای من یکی از بهترینا بود ولی حقیقتا در خیلی از زمینه ها به ریشه هاش وفادار نبود..
    فکر کنم وقتگیرترین معمای بازی معمای مربوط به کلیسا بود که نهایتا ۱۰ دقیقه ای انجام میشد. بهتره بگیم re از وقتی خراب شد که میکامی رفت. از ثبات دوربین در سوم شخص اومدن سو استفاده کردن و این شد که بین هواداران دوگانگی ایجاد شد.

    اویل ۳گانه ش عالی بود ۴هم فوقالعاده بود ولی میشه گفت اولین جرقه های اکشن شدن این سری محبوبدر این نسخه زده شد.
    ینو حتما تهیه میکنمشاید یاد دوران خوش اویل و کپکام افتادیم ممنون

  • peen گفت:

    واقعا جای اینکه بیان یه رزیدنت با روح اصیل بسازن از این کارا میکنند چون نمیتونند یه رزیدنت به معنای واقعی کلمه بسازند بیشتر رزیدنت های جدید به gears of war شباهت داره ۴ ۵ و بدترین شماره ۶ :no: :no: :no: :no:

  • nima2007 گفت:

    درود
    برید خدا رو شکر کنید دارن یکی یکی اویل هارو براتون با کیفیت می کنن و گرنه باید همون بی کیفیتاشو بازی می کردید تا اخر عمرتون چون امکانش کمه بتونن بازی رو به خوبی سری چهار بسازن… چون مهمترین ویژگی سری اویل سازندش بود که نیست!

    من همه نسخه های ps1 و pc که اومده رو بازی کردم… بهترین سری که لذت بردم شماره ۳ بخاطر نمسیس و جیل و شماره ۴ بخاطر همچیش واقعا عالی بود اصلا ایرادی نمیشه ازش گرفت اینو… سری های قدیمی تر هم که خیلی خوب بودن… اما پنج کمی افت داشت اما وسکر خیلی بهم حال داد مبارزه باهاش مخصوصا برای گرفتن الماس سفیدش … اونایی که بازی کردن می دونن چی می گم… بعد هم که شماره شش افتضاح بود اصلا بدرد نمی خورد شاید یه بازی دیگه اسمش می گذاشتن بهتر بود اما اویل ابداااا !!!

    حالا هم اینا اومدن کپی کنن از کار ناتی جون یه ریمستر بدن بیرون مثلا تا شماره هفت ساختش کامل بشه و یخورده طرفدارای قدیمی رو دور خودشون جمع کنند..!
    که کار بسیار زیرکانه ای هست و هر کی بازی نکنه از کف ش رفته …

    در مورد معما و پازل هم باید بگم سری ۴ هم مثل سری های قبلیش پر پازل بود و هیچ کمبودی از این نظر نداشت هر کی بگه کمتر داشت این یا بیشتر داشت چرت گفته میگی نه بیا برات اثبات کنم!(سازنده کلا به پازل در بازی عقیده داشت و سری های بعدیش که ۵ و ۶ میشن اصلا پازل نداشتن و این خیلی به بازی صدمه زد و بازی شد بکش برو جلو :rotfl: )

Resident Evil HD Remaster معرفی شد - گیمفا