ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا
ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا
ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا
ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا
ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا
ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا

ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند

محمد صادق شجاعی
۱۶:۴۹ ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا

از مسئول تیم برنامه نویسی موتور استفاده شده در Witcher 3: Wild Hunt، آقای Balazs Torok، درباره تاثیر DirectX 12 بر روی PC و Xbox One، خصوصا مشکل اجرا نشدن بازی ها با کیفیت 1080p بر روی این کنسول، سوال شده، و او اینگونه پاسخ داده است:

من فکر می کنم شبهات زیادی درباره تغییرات و بهبودهایی که DX12 ارائه می کند، وجود دارد. اکثر بازیها به دلیل بار اضافه ای که سایه ها بر روی کنسول تحمیل می کنند،نمی توانند این بازیها را با کیفیت 1080p اجرا کنند. DX12 تغییری در این بازیها بوجود نمی آورد. شاید بازیسازان بتوانند از مثلث های بیشتری را به GPU تحمیل کنند، اما نمی توانند برای آنها سایه ای درنظر بگیرند، که در این صورت در هدف خود شکست خورده اند. در جواب سوال اول، فکر می کنم برنامه نویسان گرافیکی، به فکر تقسیم پردازش ها می افتند، و در نتیجه سیستم بهتری بوجود خواهد آمد.

بنظر می رسد این مشکل از سطح معماری است، مانند مشکلاتی که در زمان PlayStation 3 وجود داشت. با این حال، با عرضه بروز رسانی SDK در ژوئن، اوضاع کمی بهتر شده است. این بروز رسانی به بازیهایی مانند Destiny، اجازه می دهد که با کاهش کیفیت افکت ها و بافت ها، با کیفیت 1080p اجاره شوند.

Witcher 3: The Wild Hunt تنها بر روی کنسول های نسل حاضر و PC عرضه می شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا
ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا
ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا
ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا
ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا
ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا
ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ِِDX12 مشکل 1080p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند - گیمفا