Crytek UK رسما بسته شد : زلزله در Crytek
مدت ها بود که شایعات زیادی درباره ی ورشکستی Crytek شنیده می شد تا اینکه کارگردان عنوان Homefront : The Revolution از این استودیو جدا شد ولی با این حال هنوز استودیو Crytek UK به فعالیت خود ادامه می داد که سرانجام دیشب به طور رسمی اعلام شد که حقوق ساخت عنوان Homefront : The Revolution به Deep Silver فروخته شده است و استودیو Koch Media وظیفه ساخت بازی را بر عهده گرفته است.
حال پس از فروش حق ساخت بازی، Crytek رسما یکی از بهترین استودیو های خود یعنی Crytek UK را تعطیل کرد. توسعه دهنده ی دو عنوان بزرگ این شرکت یعنی سری Crysis و عنوان Ryse که شاید شکست آن باعث شد این استودیو تا این حد ضعیف شود، حال بسته شده است و حتی چندین نفر از استودیو Austin واقع در ایالت تگزاس آمریکا را نیز تعطیل کرده است. بخش عمده ای از افراد با استعداد استودیو Crytek UK به استودیوی جدید Deep Silver در انگلستان منتقل شده اند تا کار بر روی Homefront : The Revolution را ادامه دهند. استودیو Austin همچنان به کار خود به عنوان یک تیم پشتیبانی برای استودیو های آمریکای شمالی این شرکت ادامه خواهد داد تا برند Cry Engine برای این شرکت حفظ شود. تیم توسعه ی عنوان Hunt: Horrors of the Gilded Age نیز به استودیو فرانکوت این شرکت منتقل شده اند تا کار بر روی این عنوان را ادامه دهند. بیانیه رسمی Crytek به شرح زیر است :
همان طور که ما همواره نگاه به آینده ی Crytek داریم، این یک معامله ی درست بود تا بتوانیم به اهداف بلند پروازانه ی خود به عنوان یک ناشر آنلاین برسیم. با Warface ،Arena of Fate و Hunt تیم ما به این نتیجه رسید که این روند بهترین نتیجه را برای ما دارد. ما می خواهیم از تمام تیم خود چه در گذشته و چه در حال در دو استودیو Nottingham و Austin بابت تمامی کمک هایشان قدردانی کنیم و آرزوی موفقیت داریم برای کسانی که ممکن است از این به بعد زیر پرچم Crytek نباشند.
استودیو های دیگر این شرکت در بوداپست، استانبول، کیف و صوفیه بدون هیچ تغییری در روند کاری خود ادامه خواهند داد. به این ترتیب پرونده ی یکی دیگر از استودیو های خلاق نیز بسته شد و حال آینده ی عنوان خوش ساخت Homefront : The Revolution که نمایش بسیار زیبایی در E3 داشتف در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات