سازنده The Witcher 3 : رسیدن به رزولوشن 1080p با وجود eSRAM در Xbox One چالش برانگیز است

۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

هنگامی که برای اولین بار مشخصات دو کنسول نسل هشتمی PS4 و Xbox One به بیرون درز کرد، افرادی زیادی به مقایسه بین این 2 کنسول پرداختند. یکی از تفاوت های اصلی بین سخت افزار این دو کنسول این بود که PS4 از 8 گیگ رم DDR5 استفاده می کرد در صورتی که Xbox One از 8 گیگ رم DDR3 به علاوه 32 MB eSRAM بهره می برد. بعضی افراد اذعان داشتند که PS4 تا حدود 50 درصد از Xbox One قوی تر است و بعضی افراد نیز پتانسیل بالایی برای eSRAM متصور می شدند به طوری که آن را در صورت استفاده بهینه کاملا برتر از PS4 می دانستند. برای این که نظر سازندگان The Witcher 3 را در مورد کار با eSRAM بدانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بر هیچ کس پوشیده نیست که سازندگان زیادی درعرضه عناوینشان برای Xbox One به صورت 1080p مشکلاتی را تجربه کردند. وقتی سایت Gaming Bolt از آقای Balazs Torok مدیر بخش برنامه نویسی و گرافیک بازی Witcher 3: The Wild Hunt در این مورد سوال کرد که استفاده از eSRAM برای شما فرصت قلمداد می شود یا چالش ؟ ایشان این گونه پاسخ داد : 

به نظرم رسیدن به رزولوشن 1080p با وجود محدودیت های eSRAM یک چالش برای تیم ما به حساب می آید. ما قطعا از eSRAM موجود در Xbox One بهره خواهیم برد اما ما می دانیم که با وجود محدودیت های حافظه در eSRAM باید تا حد امکان از آن به درستی استفاده کرد.

با سابقه ای که از استدیو خوش نام CD Projekt در ذهن داریم می دانیم که آن ها تمام سعی خود را برای ارائه بهترین گرافیک در تمام پلتفرم ها خواهند کرد. پس جای نگرانی نیست چرا که به نظر می رسد هر کدام از نسخه های Witcher 3 بر روی پلتفرم های مختلف، از لحاظ بصری زیبا خواهد بود. 

بازی Witcher 3: The Wild Hunt در ماه فبریه سال 2015 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One و PC منتشر خواهد شد تا پایانی بر افسانه گرگ سفید باشد.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید