Planetside 2 نیازی به تغییر ندارد
Sony Online Entertainment درباره انتشار عنوان رایگان شوتر اول شخص چندنفره انلاین، Planetside 2 برای کنسول توضیح داده است. این عنوان در سال ۲۰۱۲ برای PC منتشر شده است.
طراح ارشد SOE، آقای Luke Sigmund، و تهیه کننده اجرائی، Clint Worley، توضیحاتی درباره، اینکه چرا نسخه کنسولی عنوان PS2 تغییر اساسی نسبت به همتای PC خود ندارد و چرا این موضوع خبر خوبی است، داده اند.
ویژگی هایی در نسخه PS4 هست، که در نسخه PC وجود نداشته است؟
Luke Sigmund: نه. این رویه ماست، Planetside مسائل کافی دارد، ما کارهای زیادی باید انجام بدیم. از جوخه های ۴۶ نفره حمایت می کنیم، انجمن هایی داریم که همان کلاس شخصیت است، ما هرچیزی که از یک عنوان MMO انتظار دارید، را در اختیار داریم. این ویژگی های حمایتی در عنوان ما وجود دارد. بهمین دلیل نیازی به تغییر احساس نکردیم.
فکر می کنم بزرگترین تغییر در کنترلر است. ما کارهای استاندارد را انجام می دهیم، مانند اضافه کردن نشانه گیری خودکار، مطمئن هستیم که به کنترلر عادت می کنید.
طرفدار کنسول هستید یا PC؟
Luke Sigmund: به طور کلی، طرفدار PC هستم، به جز عنوان های RPG، این عنوان ها را اختصاصا روی کنسول بازی می کنم.
پس از دیدگاه یک طرفدار PC، چه حسی نسبت به انتشار Planetside 2 روی کنسول دارید؟ ترجیح می دهید روی کنسول بازی کنید یا PC؟
Luke Sigmund: بازی رو کنسول واقعا برای من جذاب است، زیرا می توانم ساعات طولاتی به انجام آن بپردازم، و ترجیح می دهم روی مبل بشینم تا پشت میز. مبل خیلی از صندلی اداری راحت تر است.
Clint Worley: با اینکه ما این عنوان را از PC پورت می کنیم، موضوع مهم این است، که این بازی مزاج بازیکنان کنسول خوش بیاید. و چیزهایی مانند نشانه گیری خودکار در محیط کنسول معمول است، برای مثال این ویژگی در Battlefield و Call of Duty وجود دارد. سازندگان این عنوان ها زمانی زیادی صرف بهبود این ویژگی کرده اند. نشانه گیری در کنسول ها لحظه به لحظه است، اما در PC یک به یک است، مانند نشانه گیری با موس. لزوما موضوع بهتر یا بدتر کردن نیست، مهم عملکرد درست روی PS4 است.
Planetside 2 در اواخر امسال برای PlayStation 4 منتشر می شود.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
نظرات
:yes: ممنون
فرض کنید مثلا TITANFALL رو با PLANTSAIDE2 مقایسه کنید خیلی خنده داره :rotfl: :rotfl: :rotfl:
عمو جون اگه نمیدونی بدون
تو planetside ظرفیت هر مپ ۶۰۰۰ هزار نفر هست!
یعنی همزمان ۳ تا تیم ۲ هزار نفره میتونن باهم بازی کنن!
پس اگه نمیدونی نیا چرت بگو