چگونه مرزهای میان سینما و بازی ویدئویی توسط Ready at Dawn شکسته می شود: بخشی از هایپ The Order 1886
مدتی پیش مجله Play Station Official Magazine یک هایپ کامل و باجزئیات از عنوان The Order 1886 منتشر کرد. یکی از بخش های بسیار پر اهمیت این هایپ بخش مربوط به گرافیک این عنوان است. هم اکنون می توانید ترجمه کامل این بخش را که خود مقاله ای به حساب می آید را در ادامه مطلب بخوانید…
فیلمی سینمایی در سال ۱۸۸۶
چگونه مرزهای میان سینما و بازی ویدئویی توسط Ready at Dawn شکسته می شود.
کیفیت در این عنوان چیزی بیش از چند افکت کامپیوتری است. عمق The Order 1886 در زمینه اشباع رنگ، سطوح کیفیت وفوکوس و روشنایی به صورت فوقالعادهای سینمایی هستند.این کیفیت سینمایی در یک قطعه در محیط یا یک کات سین و یا لباس جنگی یک سرباز شورشی به خوبی دیده می شود. این موضوع فقط به اشخاص و اشیا محدود نمی شود بلکه شما در کوچه های وایتچپل[۱] نیز چنین کیفیتی را شاهد خواهید بود. این کیفیت سینمایی به صورت تصادفی اتفاق نیافتاده است. تیم برای رسیدن به این کیفیت همواره نگاهی به چنین محیط هایی در محیط سینما داشته است و در کنار آن ایده های ماوراطبیعی خود را به آن اضافه کرده است. Wear asuriya که از طراحان گیم پلی این عنوان است در این رابطه میگوید:
“زمانی که ما دوربینهای بازی را از هیچ ساختیم، تلاش کردیم تا آنها به خوبیِ شیشه دوربینهای واقعی که در جهان موجود بودند، کار کنند نه این که صرفا در پشت شخصیت به صورت کامپیوتری به حرکت در آیند”.
فیلمبرداری دوربین canon 100mm واقعی، به چیز شباهت خواهد داشت؟ کیفیت آن و سیستمهای اپتیکی پررنگ، عمق زمینه و … در آن چه طور خواهد بود؟ این دقیقا چیزی بود که سازندگان برای هر دوربینی که می ساختند رعایت می کردند و هر دوربین دارای یک لنز مخصوص خاک و لکه بود. همه چیز در این عنوان به شکل سینما ساخته شد. سازندگان در این رابطه می گویند:
“ما برای ساخت دوربین های بازی حتی عیوب موجود در دوربین های حقیقی را نیز شبیه سازی کردیم. عیوب آن را باورپذیر میکند، بنابراین ما آنها را نیز به خوبی تقلید کردهایم.تمام دوربینهای بازی دارای عمق زمینه هستند، که معمولاً همچین چیزی در اغلب بازی ها مشاهده نمی شود. زمانی که شما با دوربین از فاصله ۳۰ متری فیلم می گیرید و شخص درون کادر ناگهان جابه جا می شود برای فیلم برداری درست نیاز به تمرکز چارچوبی[۲] وجود دارد که در دوربین های عالی موجود است. ما برای ساخت چینین صحنه هایی در عنوان خود دقیقا چنین دوربینی را ساختیم و این موضوعات است که عنوان ما را بیش از پیش سینمایی می کند”
سلحشوران زمان ویکتوریا محبوب بودند، اما اغلب مردم عادی به آنها ناسزا میگفتند، چرا که آنها اعتقاد داشتند این قهرمانان فقط به بزرگان و ثروتمندان شهر خدمت میکنند. نکته جالب در اینجا آن است که سخن آنها درست است. هیچ تضمینی برای اینکه شما یک فرد خوب در جهان The Orderباشید، وجود ندارد. این شما هستید که شخصیت خود را تعیین می کنید.
رئیس بخش داستانی این عنوان میگوید:
“هر کسی با عقایدش شناخته میشود و زمانی که ما شروع به نوشتن این داستان میکردیم، میخواستیم ببینیم که اشخاص مختلف در این دنیای تاریک و خاکستری چگونه انسان هایی خواهند بود”.
جدا از مبارزاتی که در برابر موجودات وحشتناک انجام می دهید در این عنوان با مردم نیز مبارزه خواهید کرد. شما محافظان تاج و تخت نام دارید و مردم دل خوشی از شما ندارند. شما با گروه شورشگر مردم روبرو خواهید شد.یک گروه سنتی کهنهپوش نظامی که از پوشش و تفنگهایی استفاده میکنند تا در برابر تاج و تخت انجمن های پادشاهی ایستادگی کنند. اینجاست که دست به نبردی ظالمانه و وحشیانه با مردم خواهید زد.
حتی وحشیترین عناصر جهان بر اساس واقعیت هستند.
این داستان شبیه یک بازی با موضوع شوالیههای بدسیرت نبوده و نیست. آن ها افرادی هستند با اسلحههای برقآسا، که به هر بخش جامعه اهمیت بسیار می دهند. طراحی این شخصیت ها و این داستان متفاوت با دید شما نسبت به یک بازی است. رئیس بخش طراحی داستان این عنوان در این رابطه می گوید:
” به عقیده بسیاری نباید نسبت به این بازی و داستان آن در دنیای بازی های ویدیویی امید داشته باشیم اما در واقعیت ما بر این باوریم که با پرتاب داستان به سمت شما، بازیکن، یک ریسمان را می گیرد و داستان را ذره ذره متوجه می شود. اما این موضوع برای ما بی ارزش است چرا که ما می خواهیم به مانند فیلم های بزرگ درک داستان را به بازیکن واگذار کنیم. با این حرکت بزرگ بازی میتواند به مراحل بالاتری از باورپذیری برسد. یک چیز بزرگ در ارتباط با زمینه بازی در واقعیت این است که بازیکن با داستان آن انس بگیرد. در این عنوان چیزهایی زیادی وجود دارد که ما مجبور به توضیح آنها نیستیم زیرا آنها قسمتی از جهان و تاریخ ما هستند. ما سال ۱۸۸۶ را از تاریخ برداشتیم. اما آن را بسیار قوی تر و جذاب تر از گذشته شکل دادیم. این است که بازیکنان تاریخ را مشاهده می کنند و به همین علت از آن اوج لذت را خواهند برد. ما مکانها و وقایع و لباس ها و … را براساس تاریخ واقعی آفریدیم. تاریخی که شما میتوانید در کتاب های تاریخ در رابطه با آن مطالعه کنید و از آن دوره اطلاعات بسیار به دست آورید. این است که برای تقویت داستان و کاراکترهای ما فوق العاده است. ما داستانی را از خود در نیاورده ایم. بلکه تاریخ را با افسانه هایش ترکیب کرده ایم. هدف ما این است که بازیکنان لحظه به لحظه این تاریخ را باور کنند. شورش مردم درآن زمان را درک کنند. جلوه های فقر در آن سال های لندن را به شکل یک بازی نبینند بلکه آن را بپذیرند. دقیقا به مانند زمانی که از شبکه های تلویزیونی آشوبهای لندن در ۲۰۱۱، را تماشا می کردند.”
وی در رابطه با کیفیت با کیفیت باور پذیری و انعطاف پذیری شخصیت ها این گونه ادامه می دهد:
“چیزی که در بین ما در این مورد مورد مطرح میشود آن است که چگونه انسانیت و جامعه در یک مدت زمان طولانی در کنار هم فعالیت می کند. رفتار مردم در برابر هر شخص چگونه خواهد بود؟ آیا همگان از سلحشوران متنفرند؟. آن چه که در طراحی شخصیت ها به ما الهام داد این است که ما در دنیای واقعی چگونه برخورد هایی داریم. دقیقا به شکل واقعیت دنیا شخصیت ها را پیچ و تاب دادیم و این نکته عالی کار ما بوده است. جنگ در بازی بین انسانها و موجودات ماوراءالطبیعه است.تمام لحظه های این عنوان لحظات زیادی از تاریخ بشریت را انعکاس میدهند، اتفاقات روی داده میان تمدنهای مختلف را نشان میدهند. که من آنها را دوست دارم. من دوست دارم که ما میتوانیم آن را براساس واقعیت قرار دهیم این است که عنوان ما تفاوتی با یک فیلم نامه بزرگ سینمایی ندارد.”
نیشهای واقعی
حال ممکن است عده ای اعتراض هایی کنند: طبق ادعای سازندگان همه عناصر The Order براساس واقعیت هستند. در کدام بخش تاریخ یا زمان حال اسلحههای برقآسایی به این شکل وجود داشته اند؟ حتی ممکن نیست که ما در جهان مدرن هم چنین اسلحه های وحشتناک و پیشرفته ای را در جنگ ها استفاده کنیم!
اما سازندگان برای این پرسش نیز پاسخ قابل قبولی در نظر گرفته اند:
“ما هر گز حوزه تحقیقات خود را محدود نکرده ایم. هر جزئی که در این بازی مشاهده می کنید برای وجودش بحث های بسیار انجام شده است. حتی سلاح هایی که از آن ها سخن می گویید بر اساس اطلاعاتی که از افسانه ها به گوش می رسد خلق شده اند. ما فراموش نکرده ایم که در حال ساخت تاریخ هستیم. هر چه قدر هم که عناصر عجیب در بازی دیده شود در حقیقت ما لندن در سال ۱۸۸۶ را به تصویر کشیده ایم. برای مثال، ما یک اسلحه برقآسا را در تریلر شورش نشان میدهیم، که یک گلوله برقی را از یکی شلیک میکند. شما چه مدرکی برای اثبات نبود این اسلحه در آن زمان دارید؟”
———–
[۱] نام محله ای در انگلیس
[۲] Rack focus
کلام پایانی
با مشاهده این متن و خواندن سخنان سازندگان به خوبی می توان دریافت که عنوان The Order 1886 در زمینه گرافیکی می تواند یکی از بزرگترین عناوین موجود در دنیا باشد. عنوانی که با این نوع طراحی و با این نمایش هایش چشمان زیادی را به خود خیره کرده است. اما نتیجه چیزی است که باید برای آن صبر کرد…
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
:chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic:
همه شیفته این عنوان هستن…
ولی کاش شما یه حرفی هم میزدی 😀
:yes:
بازم هرچی باشه کیفیتش از انچارتد بیشترنمیشه
ولی از این صحنه ها خیلی خوشم میاد وسط دمو یهو میگه یه دکمه رو بزن خیلی دوست دارم :inlove:
نکته ظریفش اینه که هیچ فاصله ای بین کات سین و گیم پلی نیست…
یهو وسط کات سین اون علامت شلیک میاد…
یه گرافیک خارق العاده… :inlove: :inlove: :inlove:
:yes: :yes: :yes: :yes:
رو گرافیکش خیلی هایپمیکنن امیدوارم هستیم که بهتر بشه بازیش هم گیم پلی رو دیدم خیلی نرم کار شده بود یعنی مثلا تو دموها بازی واقعی ترو نرم تر انیمیشن هاش بیشتره ولی این هیچ فرقی نمیکرد.گرافیکش خیلی زیبا طراحی شده
ممنون داداش خسته نباشی… 😉
فوق العادس! میشه گفت بهترین انحصاری PS 4 هست… ?:-) :-/
نوش جان… :yes:
شدیدا منتظرشم :yes: :yes:
ممنون بابت خبر :yes: :yes: :yes:
یه جورایی مقاله بود… 😀
ولی در هر صورت نوش جان… خوش حالم لذت بردین :yes:
حالا pc بازها بیان بگن که گرافیک یعنی pc .آخه وقتی pc اصلا آخر گرافیک باشه ولی یک بازی کنسولی گرافیکی ترین بازی سال بشه یعنی سازندگان بازی تمایل بیشتری برای بازی سازی روی کنسول ها دارن تا pc !!!ای یعنی کنسول بیشتر رو بورسه
گیر الکی میدیها دوست داری چارتا پی سی باز قلدر رو بفرستم برات هرچی بگی بیشتر جواب بدن 😐 😐
یکم حرف میزنی فکر کن خواهشن
داداش خوشت میاد بحث درست کنی؟
وقتی تریلرشو دیدم بدجور ناامید شدم
ولی حالا :inlove: :inlove: :inlove:
حق بهت میدم ehsan ps4 .این pc بازا به قول خودشون خدای گرافیک را در pc میتوان دید در حالی که بازی هایی که بهترین گرافیک سال یا بهترین بازی سال معرفی میشوند از کنسول ها هستند مانند red dead redemption یا the last of us
ممنون بابت مقاله اقای جعفریان :yes: :-*
خیلی حال کردم :yes:
باکس ارت بازی خیلی قشنگه :chic: :chic:
خواهش می کنم…
خوش حالم لذت بردین… :yes:
دوستان عزیز خواهشمندم به هیچ عنوان های بحث های مختلف در رابطه با کنسول ها و PC را به درون نظرات نیاورید…
در صورت انجام بحث مشکلی نیست اما نظری که با توهین همراه باشد حذف خواهد شد…
موفق باشید :yes:
واقعا بهترین ها برای بهترین ها
بازهم PS4 قدرت خودرانشان داد.
یکی از انحصاری های سونی که با اقتدار برای گرفتن گوتی میاد :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
۴ نامزد اصلی رو میگم.ویچر۳، ، آنچارتد ۴،the order و بتمن آرخام نایت
من که میگم یکی از اینا میشه
ویچر۳، ، آنچارتد :inlove: :inlove:
یعنی صددردصد یکی از اینا میشه شک نکن اصلا شک نکن یکی از ایناست
جونـــــــــم امیر.
گرافیک این بازی خیلی زیباست اما همه چیز توی گرافیک خلاصه نمیشه
امیدوارم توی گیم پلی و داستان هم حرفای جدیدی واسه گفتن داشته باشه 😉
به شدت منتظرشم
دقیقا…
گرافیک فقط یه بخشه…
اما به نظر می رسه این بازی در بخش های دیگه هم بی نظیر عمل کرده :heh:
گیمپلی بازی یک تریلر غیر رسمی امده بودش چنگی به دل نمیزد ۵ مین گیمپلی ۵ مین کاتسینس خسته کننده بودش .بازی متاسفانه بخش انلاین و co-op هم نداره که برای یک شوتر خیلی خیلی بد هست. امیدوارم داستان چالش بر انگیزی داشته باشه که بتونه خلع بخش انلاین رو پر کنه
المان های گیم پلی این بازی باتوجه به تریلرهایی که تا حالا به طور رسمی اومدن به نظر خیلی چیز جدیدی نسبت به بازی های هم سبکش نداره. البته سازنده ی این بازی یه سازنده ی درست و حسابیه و هفت ماه دیگه هم فرصت دارن که بتونن عیب و نقص هاش رو مرتفع کنن و به قول آقای جعفریان بی نظیر بشه 😉
بخش co-op هم که گفتین توی خیلی از بازی های این سبک نیست اما با بخش آنلاین موافقم. شاید توی کشور ما پررنگ نباشه اما توی کشورای دیگه خیلی به چشم میاد
در کل خیلی به این بازی امیددارم و مطمئنن رور اول ریلیز میخرمش :yes:
اون مجسمه نسخه دلوکسش محشره شاید منتظر اون موندم 😛
r-dh@
حرف شما کاملا متین و درسته
اما خیلی از بازی های بزرگ دنیا با این بخش آنلاین خداحافظی کردن…
نمونه بارزش: Barman Arkham Knight و The Witcher 3:Wild Hunt
شاید تو بازی های عادی بشه این حرف رو زد اما تو بازی های بزرگ این چنینی نبود بخش آنلاین رو نمیشه یه عیب و یا یه نقص محسوب کرد… :heh: :yes:
راستش اگه به خاطر نبود بخش آنلاین بهش ایراد بگیرن خیلی حالم گرفته میشه. حرفای شما امیدوار کننده بود 🙂
خیلی ها به این بازی امید دارن
داداش طوری داری پز بخش آنلاین رو میدی که انگار تو با این اینترنت زغالی میتونی بدون لگ بازی کنی!!!! اتفاقا گیم پلی اش خیلی خیلی جذاب است مخصوصا قسمت دکمه زنی اش که به گفته سازندگان در بخش گیم پلی دکمه زنی خیلی به موقع طراحی شده که خسته کننده نباشه
از این بازی حالم بهم نمیخوره 😀 😀 😀 😀
عاشقشم :-* :-* :-* :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: 😎 :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic:
نوکرم داداش دیگه مارو تحویل نمیگیری فک کردیم دیگه…….
ولی این ویچر میترکونه ولی نه مثل اسکایرم :rotfl:
این بازی ، آنچارتد و Dishonored مورد انتظار ترین بازی های من تا ۲۰۱۶ هستن امیدوارم هر سه تا موفق باشن :yes: 😎
Dishonored جدید مگه تائید شده ?:-) ?:-)
بله
اما فقط تایید شده هیچی ازش معولم نیست… 😀 :yes:
بله
Dishonored II: Darkness of Tyvia
من عاشق یک بودم بیصبرانه منتظر اینم ولی خیلی مونده بتزدا زیرش زده ۲۰۱۶ و با Outsider باید دست به یخه بشیم 😀
ایول هردوتون گفتین من همینجوری مات مبهوت مونده بودم
ایول 😀 😀 😀 😀 😀
این بازی میترکونه. :inlove: :inlove: :inlove:
تا اسفند ماه به شدت منتظرشم. :yes: :yes: :yes: :yes:
فقط سونی :-* :-* :-* :-*
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
چه سالی بشه برا سونی
1-tlou
2-uncharted
3-the orderبه نظرم خیلی سینمایی :yes:
چه ابهتی باکس ارتش داره من تصویر کامپیوترمو تغیر دادم :chic: :chic: 😎 😎
ممنون بابت خبر خیلی خوب بود :yes: :yes: :yes:
فقط یه تیکشو خوندم قیافم اینجوری 😐 😐 😐 شد
“ما یک اسلحه برقآسا را در تریلر شورش نشان میدهیم، که یک گلوله برقی را از یکی شلیک میکند. شما چه مدرکی برای اثبات نبود این اسلحه در آن زمان دارید؟”
خب یه اسلحه ای مثل این اگه اوموقع بوده الان چرا نیست یا چرا اشکال پیشرفته سلاح هایی که بر همین اساس کار کنن نیستن
علم و تکنولوژی که پسرفت نمیکنه که پیشرفت میکنه
دنیای گیم همینه دیگه :yes: 😎 😎
اخه دلیلی که اوردن خیلی جالبه
میتونستن بگم ما برای بهتر کردن بازی اینو اوردیم و واقعی هم نیست
اصلا تو اون دوره برق بوده که بخواد اسلحه برقی وجود داشته باشه 😐
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
راس میگی
یک عنوان زیبا با خلاقیت های مخصوص
همین که فاصله بین کات سین و in game رو کم کنه خودش خیلیه
سیستم qte بازی واقعا خلاقانه ست
شخصیت ها هم واقعا تا الان خوب بودن
خیلی ممونم از این حرکت قشنگ
با اولین خبری که از این بازی اومد ازش خوشم اومد
_______________________________________________________________
آلبوم زد بازی ( پیر شدیم ولی بزرگ نه ) اومد 😉
خوشم نمیاد از بازیش ولی گرافیک عالیه. 🙁
خوشم نمیاد از بازیش ولی گرافیک عالیه. 🙁
می گم گیمفا مگه در زمینه فیلم هم فعالیت داره؟؟ :laugh:
داداشx1.p4 ما نفهمیدیم شما این طرفی هستی یا اون طرفی!!!یه بار میای از ps4 تعریف میکنی یه بار از xboxone
آقا احسان از اسمشون مشخصه دیگه
خیلی ممنون محمد حسین جان یه ترجمه عالی از یه بازی عالی
امید ها بعد از اون تریلر آنلاین از بازی کم شد ولی بعد از توضیحات شرکت باز دوباره شرایط مثل قبل شد ولی فقط باید روی داستانش کار بشه داستان جای کار زیاد داره و امیدوارم بتونن به خوبی از این موقعیت استفاده کنن
:yes:
داداش احسان من به این دلیل از بازی خوشم نیومد که دیدم یه قسمت با گرگنما مبارزه می کنه خدایی دیگه از بازی های تخیلی خسته شدم یه بازی عین آدم نمیاد بیرون که توش آدم بکشیم.قبلا همه بازی ها معمولی بود بعد ۶ ماه یه بازی میومد ترسناک تخیلی همه می خریدن حال می کردن همینطور درباره بازی های OPEN WORLD حالا دیگه همه بازی ها OPEN WORLD مثل:
WITCHER 3 -BATMAN AK-FAR CRY 4-ASSASSINS CU-
ولی خدا کنه مبارزاتش بیشتر با انسان ها باشه تا با موجودات فوق طبیعی
داداش من که به طرفدارا PS4 پیوستم با TLOU
:yes: :yes:
با این که pcدارم ولی وا قعا ازش خوشم اومده تنها مشکلی که داره بخش آنلاینه(برا ما فرقی نداره ولی اون وری ها با اون نتی که دارن…) یکی از دلایلی که از wolf نمره کم شد نداشتن بخش آنلاین بود
تا حالا یه بازی رو روی4kبازی کردی؟؟؟؟
حداکثر گرافیک کنسول فوقش روی1080pباشه..
4kیعنی چهار برابر1080p.
داری دنیای بی حد و مرزpcرو با کنوسل مقایسه میکنی؟؟؟
بعدشم مگه این بازی منتشر شده که میگی گرافیکی ترین بازی سال؟؟؟
دیدیم که که the orderاز زمان نمایشش توe3چقدر گرافیکش پسرفت داشته.
جواب دوستمون اقایehsan ps4رو دادم
انصافا هایپ شدم :inlove: سونی بلده چی جوری به طرفدار هاش رو شگفت زده کنه
ممنون بابت خبر :yes:
شدید منتظر این بازیم(از آواتارم معلومه) 😀
ممنون آقا محمد حسین
گرافیک بازی خوب هستش ولی نسبت به نمایشش توE3 2014افت زیادی داشته.
بعدشم همه چیز گرافیک نیست.
افت فریم تو تریلر گیم پلی بازی خیلی زیاد بود.امیدوارم حل بشه.
جهت یاداوری دوستان باید بگمRYSEهم غول گرافیکی بود.دیدید که به چه روزی افتاد.
بخش انلاین بازی امروزه یه المان خیلی مهم تو اکثر بازی های هستش و بیشتر بازی ها دارن به سوی انلاین شدن پیش میرن.من خودم ایینترنت۸مگ های وب دارم قبلا کهXBOX360داشتم خیلی راحت بدون لگ بازی میکردم.
بعدشم شرکت سازنده ی بازیTHE ORDERگفت به خاطر این که بخش تک نفره ی بازی خوب باشه از بخش انلاین صرف نظر کردیم.پس چطور شاهکاری مثلTLOUبخش انلاین هم داشت؟؟؟پس چرا بخش انلاین بازیTLOUهیچ صدمه ای به بخش انلاینش وارد نکرد؟؟؟
بازیTHE ORDERمیتونست یه بخش انلاین فوق العاده هم داشته باشه ولی متاسفانه به خاطر کم کاری سازنده هاش ما شاهد بخش مولتی پلیر تو بازی نیستیم.
حرفت درسته همه چیز گرافیک نیست
ولی این بازیم همه چیزش گرافیک نیست گیم پلی فوق العاده ای داره 😉
من میگم کلا این بازی موفق نمیشه ولی در عوض انچارتد جبران میکنه خیلی خوب هم جبران میکنه.ربطی به هم ندارن ولی این زیاد داره هایپ میکنه
امیر جون داش گلم احتمال موفق شدنش خیلی زیاده. بازیه خوش ساختی هست مطمئن باش اکثرps4 بازا تجربش میکنن.
داد هرچی شما امر بفرمایید
شما که رو سر ما جا دارید
فکرکنم منظورتون E3 2013 بود 😉
در مورد فریم ریت نمیشه از روی تریلرها نظر خاصی داد
شما تریلرهای TLOU:R رو ببینین. چیزی که توی اونا نشون داده میشه زمین تا آسمون با خود بازی فرق داره
در مورد چیزی که راجع به RYSE گفتین: منکر کارهای بزرگ Crytek نیستم اما خیلی ها قبول دارن که این شرکت بیشتر از هر چیزی به کیفیت گرافیکی بازی اهمیت میده تا گیم پلی و داستان و…
اما پشت این بازی شرکت Santa Monica هست که از هرنظری شناخته شده اس
اما در مورد بخش آنلاین تا حد زیادی خودمم نگرانم که به نمره ی بازی آسیب جدی بزنه
داش امیر حسین rad اولین بازی هست که داره برای کنسول می سازه انتظار نداشته باش مثل ناوتی داگ بتونه هردو بخش آفلاین و آنلاین رو عالی درست کنه.
نکته ی دوم اینکه سونی درباره ی بازی هاش همیشه تعهد داره مثل ماکروسافت نیست که اونجوری با ryse و فایتر ویثین گند زد
دست شما درد نکنه ولی جو دیگه نگیره لطفا !
تاریکی رو از فیلم شوالیه تاریکی زیبا تر خلق کنند !؟ مطمئنی فقط اسم فیلمو نشنیدی یا فیلم رو هم دیدی !؟ والا اصلا تاریکی مهم نیست باز اگه قسمت شوالیه تاریکی برمیخیزد رو میگفتی یه ارتباطی با تاریکی داشت !
مثال های خیلی بهتری از نورپردازی توی صنعت سینما هست
اما یه توصیه هایپ نکنید تا دچار ناامیدی بعد از عرضه نشید هنوز یادمون نرفته واچ داگزو گرافیکش خوبه ولی اینجوریام نیست ضمنا هنوز صنعت بازی تا رسیدن به کیفیت بصری صنعت سینما حتی در حد جلوه کامپیوتریه سنگین هم (مثل آواتار) خیلی راه داره
همونطوری که دوستمونr_dhگفت استودیوی معروفSANTA MONICAپشت این بازی معروف هستش پس این دلیل نمیشه که چونR@Tاولین بازیش برایPS4هستش این بازی از بخش انلاین محروم باشه.
بعدشم سازندگان گفت۵ساله که دارن روی بازی کار میکنن به نظرتون این زمان زیادی برای افزودن بخش به مولتی پلیر به بازی نیست؟؟؟
شمایی که میگی مایکروسافت هیچ تعهدی به بازیاش نداره ولی سونی داره پس چرا کیلزون متاش شد۷؟؟؟
چرا نک متاش شد۵؟؟؟
حالا چرا متای تایتان فال(انحصاری پلتفرم های مایکروسافت) شد۹؟؟؟؟
لطفا با دلیل و مدرک حرف بزنید.
در مورد فریم ریت که فریم ریت بازی30FPSهستش که متاسفانه این فریم ریت برای یه بازی سبک شوتر اصلا جالب نیست.
پس از همین حالا میتونیم در مورد فریم ریت نظر بدیم.
البته منظور من از نظر دادن راجع به فریم ریت، افت فریمی بود که شما گفتین. منظورمو بد رسوندم. اما راجع به اینکه فریم ۳۰ برای بازی های این سبک مناسب نیست شخصا باهاش موافقم اما به طور کلی برای بازی های این سبک، ۳۰ یه عدد استاندارد و جا افتاده اس و خیلی جای ایراد نداره
بله حرف شما متین هستش اما بنده باتوجه به این که سبک بازی یه جورایی ماجراجویی هستش و تم بازی سریعه و ممکنه موقع بازییه زمانی بازی افت فریم پیدا کنه گفتم.
البته خیلی خوشحالم که شما انقدر با منطق دارید صحبت میکنید امیدوارم بقیه ی طرفداران چه سونی و چه مایکروسافت همینجوری با هم با منطق صحبت کنن.
خارق العاده :chic:
این بازی گوتی سال میشه خیلی به این بازی امید دارم البته به بتمن هم خیلی امید دارم :yes: :yes: :yes: :yes:
از مقایسه ی نور پردازی در شوالیه تاریکی و این بازی لذت نبردم و فکر نمیکنم این درست باشه که نور پردازی در این بازی قوی تره (اگه اینجوری باشه با چیزی فراتر از یک شاهکار طرفیم)
ولی در کل ممنون :yes: :blush:
خواهش می کنم دوست عزیز