تفاوت های مراحل در دو نسخه Super Smash Bros 4
Masahiro Sakurai درباره شباهت های نسخه Wii U و 3DS عنوان Super Smash Bros 4 صحبت کرده است. خالق این سری اعلام کرده است که دو نسخه ویژگی های مشترکی مانند مراحل Boxing Ring و Wily Castle خواهند داشت. با اینحال تفاوت هایی نیز وجود دارد. برای مثال، مرحله Wily Castle در نسخه 3DS در روز و نسخه Wii U در شب، انجام می شود.
Masahiro Sakurai، به طرفداران اطمینان که هر نسخه دارای مراحل بسیاری است که در دیگری یافت نمی شود. او قبلا تایید کرده است که نسخه Wii U، این عنوان مراحل بیشتری براساس بازی های کنسولی خواهد داشت. در طرف دیگر، نسخه 3DS از بازیهای پرتابل الگو می گیرد.
خالق این سری، مراحل دیگری برای نسخه کنسولی را نیز معرفی کرد. مانند مراحل Sector Z و Corneria، بازیکنان می توانند بر روی سفینه فضایی The Great Fox، از بازی Nintendo Gamecube، به نام Star Fox: Assault، به مبارزه بپردازند. این عنوان اکشن، المان های مبارزات زمینی به همراه عناصری از جنگ فضایی را به ارمغان آورد. این عنوان توسط Bandai Namco Games تولید و در سال ۲۰۰۵، Nintendo آن را منتشر کرد. عنوانی جدید در سری Star Fox، در مراسم E3 2014 معرفی شد، که در حال ساخت آن است.
Nintendo با انتشارSuper Smash Bros 4 برای Wii U و 3DS همکاری با Bandai Namco Games را از سر می گیرد. این کمپانی طرف سوم با Masahiro Sakura و دیگر اعضای Sora، در ساخت هر دو نسخه همکاری می کند. تاریخ انتشار هر دو نسخه تا حدودی مشخص شده است. نسخه دستی در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر)، و نسخه کنسولی در تعطیلات، عرضه می شوند.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
نظرات
این بنظرم سیاست بسیار درستیه که نسخه های کنسول دستی و خانگی با هم تفاوت داشته باشن. چون باعث میشه آدم بازی رو برای هر دو کنسول بگیره و این باعث فروش بیشتر هم میشه.
من برای Wii U میگیرم این بازی رو و بعدا اگه قیمت نسخه 3ds اومد پایین، برای 3ds هم خواهم خرید.