موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است - گیمفا
موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است - گیمفا
موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است - گیمفا
موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است - گیمفا
موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است - گیمفا
موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است - گیمفا

موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است

محمد صادق شجاعی
۲۱:۵۱ ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است - گیمفا

سیستم هایپ یا تبلیغات در مواقعی هیولای ظالمی باشد، و برخی بازیها به قدری هایپ شدند که برآورده کردن انتظارات مردم برایشان غیرممکن شد. اینکه مردم مشتاق بازیتان باشند، جز مزایای بازی است، اما همین موضوع می تواند سرازیری لغزنده ای باشد.

Hello Games سازنده عنوان ماجرایی اول شخص آینده به نام No Man’s Sky است. مطمئنا اسم این بازی به گوشتان خورده، و دنبال خبرهای جدیدی از آن هستید. موسس این استودیو Sean Murray در مورد سیستم هایپ و اینکه چگونه به ضرر استودیو تمام می شود، صحبت کرده است.

من فکر می کنم که دلیل اینکه ما در این زمینه منحرف شده ایم تنها از روی هیجان نبوده است، بلکه یک نوع هایپ است، و هایپ بدترین دشمن یک بازیساز است.، زیرا که مقابله با آن واقعا غیرممکن است، خیلی خوبه که مردم اشتیاق داشته باشند، اما تنها چیزی که من میخوام سکوت و ساخت بازی است.

فکر می کنم این موضوع فقط باعث فشار می شود، منظورم رو می دونین؟ اما من فکر می کنم که ما از روش کاری خودمان راضی هستیم. برایتان مثال میزنم، هر بازیساز دیگری که من دیدم، دائم می گفت: ” بعد از E3، استودیو  Hello Games چند نفره شده؟ حتما، ۵۰ نفر؟ حتما مثل دیوانه ها استخدام می کنین! اما این طرز رفتار ما نیست.

ما نمی خواهیم که این موضوع روی ما تاثیر بگذارد. و من فکر می کنم که اینکار اشتباه مضحکی است. می توانید بنویسید که Hello Games از E3 باز میگردد، کارمند استخدام می کند، دیووانه می شود، و دیگر دیده نمی شود. اما خیلی خوب است که ما علاقه کافی را داریم، که به ما اجازه تمرکز بر بروی ساخت بازی را می دهد.

جالب است که بدانید چگونه قضاوت صحیح Murray  هنوز در No Man’s Sky باقی مانده است. بسیاری از کسانی که قصد ساخت بازیهای ساده دارند، به دنبال سرمایه گذار می گردند، و مدام کارمند استخدام می کنند. بنظر می رسد این روش کاری Murray نیست.

با اینکه هایپ بیش از اندازه، می تواند به درک کلی از بازی، بعد از معرفی صدمه جدی وارد کند، اما کاملا مضوع وحشتناکی نیست. همهمه و بحت در مورد محصول چیزی است که تمام تولید کنندگان به آن نیاز دارند، با این حال این موضوع صد درصد خوب یا بد نیست. تصویر آرمانی که Murray برای معرفی و صحبت در مورد No Man’s Sky در پیش گرفته است، بسیار تحسین برانگیز است.

واقعا خوش حال کننده است که یک سازنده می خواهد کارها در سکوت پیش بروند، با این حال، باید در مورد بازیتان با مردم ارتباط داشته باشید. برای No Man’s Sky، انها باید تعادلی را بین صحبت هایشان و نمایشها، ایجاد کنند.

عاقبت Hello Games باید جالب باشد. می دانیم که اکثریت افراد حاضر در این صنعت به آنها توجه زیادی دارند، و منتظر هستند که بازیشان را ببینند. جواب پرسش های خود را در سال ۲۰۱۵ و در پلتفرم های PS4 و احتمالا PC خواهید یافت.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است - گیمفا
موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است - گیمفا
موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است - گیمفا
موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است - گیمفا
موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

موسس استودیو سازنده No Man’s Sky: هایپ بزرگترین دشمن یک بازیساز است - گیمفا