یوبی سافت : Notre Dame در Assassin’s Creed : Unity چهار برابر بزرگ تر از Coliseum در Brotherhood است
اندازه و مقایسه دو چیزی هستند که همواره پس از معرفی یک عنوان جهان آزاد، در مورد آن ها بحث می شود. Assassin’s Creed : Unity نیز از این قائده مستثنا نیست و قرار است مساحت آن از مجموع مساحت جزایر نسخه ی چهارم نیز بیشتر باشد. یکی از مکان های مهم پاریس در قرن ۱۸، کلیسای مشهور نوتردام است که یوبی سافت روی طراحی آن مانور زیادی داده است.
کسانی که بنای Coliseum در عنوان Brotherhood را به خاطر دارند، قطعا طراحی هوشمندانه ی آن و بالا رفتن از آن را به یاد می آورند. حال یوبی سافت قرار است در Unity و با کلیسای نوتردام نیز چنین خاطره ای را رقم بزند و یک زندگی واقعی را در آن به تصویر بکشد. Lesley Phord-Toy، تهیه کننده ی بازی در این رابطه می گوید :
در عناوین گذشته ی Assassin’s Creed، ما رم و یک دسته از شهر ها را طراحی کردیم و مقایس های مختلفی را پوشش دادیم ولی پاریس و آثار آن واقعا در مقایس ۱:۱ ساخته می شوند زیرا شما قادر خواهید بود وارد ساختمان ها شوید. ساختمان ها یکپارچه و بدون هیچ بارگذاری خواهند بود. اندازه ی واقعی پاریس بزرگتر از مجموع مساحت Black Flag است و کلیسای نوتردام ۴ برابر بزرگ تر از Coliseum در Brotherhood خواهد بود. این نسخه واقعا در مقیاس گسترده ای ساخته شده است و شما آن را حتی از چشم انداز های دور داخل بازی نیز درک می کنید. شما می توانید از ساختمان ها بالا بروید و اطراف خود را ببینید. در ابتدا فکر می کنید که چقدر محیط بازی کوچک است ولی پس از مدتی عظمت آن را احساس می کنید. پاریس یک احساس عظیم را به شما می دهد.
Assassin’s Creed : Unity در دوران انقلاب کبیر فرانسه جریان دارد. این بار Assassin ها به مردم پیوسته اند و این شورش را، به طور مخفی رهبری می کنند. شخصیت اصلی این عنوان Arno Dorian نام دارد و یکی از اسلحه های اصلی او، یک کمان کوچک مخفی در کنار خنجر مخفی او است. Ubisoft اعلام کرده است که این عنوان می تواند همانند نسخه دوم، تبدیل به یک شاهکار شود. وجود سلاح های مختلف، خشونت هیجان انگیز، حضور دیگر Assassin ها در کنار شما و گرافیک نسل هشتمی و قدرتمند این عنوان، حاکی از آن است که به احتمال زیاد، Ubisoft با عرضه ی این نسخه به ریشه های این فرنچایز بازگردد. بهبود بسیار در سیستم حرکتی، یکی دیگر از المان های مثبت بازی خواهد بود. این عنوان به طور انحصاری برای نسل هشتم و PC در تاریخ ۲۸ اکتبر ( ۶ آبان ۱۳۹۳ ) منتشر خواهد شد و خبری از نسل هفتم نخواهد بود.
شما می توانید تحلیل نمایش این عنوان در E3 از اینجا به قلم امیر محمد بابائیان مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
نظرات
محمـد حسین دمت گرم واقعا خسته نباشی خیلی پر تلاشی مرحبا :yes:
این یوبیسافت هم ما رو نمود
واقعا باید خوشحال باشیم که چنین نویسنده وسرپرستی داریم فقط یه اشکال کوچولو این که black flag رو نوشتی balck flag ناراحت نشی ها 😉 😉 😉
خیلی ممنون از اینکه اشکالمو گفتیم. تصحیح میشه. :yes:
من که بی صبرانه روز شماری میکنم
ممنون بابت خبر
تشکر :yes:
باز این ubisoft شروع کرد
خب دیگه همین کاراش به دل آدم ممی شینه مخصوصا هایپ کردناش برای اساسین :reallypissed: :chic:
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ممـــــــــــــــنـــــــــــــو ن بــــابـــــــــــــت خــــــــــــــبر :yes:
ممنون اقا محمد حسین :yes:
به بزرگترین نخسه از سری اساسین سلام کنید
سلّــامـ :laugh: 😀
با این حساب توی این بازی باید اسب هم به کار برده باشن وگرنه گشت و گذار توی همچین محیطی بدون اسب خیلی سخته.
ممنون محمد حسین جان
بازم آمار و ارقام الکی مثه Pes میمونه هر سری میگه این یکی فرق داره ولی باز همونه واقعا اگه این یوبی تبلیغ نمیکرد باید چیکار میکرد?! :no: