Bungie باید خودش برای تبدیل Destiny به یک فرانچایز ثابت کند
شرکت Activision به تازگی علنا برنامه های خود را برای اینکه Destiny یک سری بازی با طول عمل بالا باشد را اعلام کرده است اما استدیو Bungie طی یک اقدام بسیار جالب پاسخ داده است که برای این کار بایستی دل هواداران را با اولین نسخه بدست بیاورند تا اینکه لایق ادامه آن باشند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا سخنان آنها را جویا شویم.
آقای David Dague اخیرا به عنوان مدیر روابط عمومی Bungie طی صحبت های خود با سایت TrustedReviews اعلام کرده اند که استدیو مذکور فعلا تمام تمرکز خود را بر روی این گذاشته است که با اولین عنوان از Destiny تجربه با ارزشی را خلق کند تا اینکه لیاقت ادامه دنبال های مختلف را داشته باشند.
ایشان گفته اند:
ما باید تمام تلاش خود را در خلق یک دنیای بزرگ و زیبایی کنیم که مردم خواستار کاوش هر چه بیشتر در آن هستند.
با ورود بازیکنان به بازی اول ما باید تخیلات آنها را با یک داستان که دائما سوال طرح می کند جلب کنیم.
آقای David Dague معقتند داشتن تعهد ده ساله به یک سری بازی زمانی که مشتریان تفاوتی بین محصول نهایی، تبلیغات و گزارش به سهامداران یافت می کنند می تواند دلهره آور باشد. ایشان ادامه می دهند:
این به عبارتی اولین گام ما برای قدم گذاشتن در دنیای بازی مورد نظر می باشد. اگر ما به عده ای گفته باشیم که قرار است ده سال را با یکدیگر بگذارنیم پس با این حساب روابط بسیار عمیقی با سازندگان شکل خواهد گرفت.
با اینکه استدیو Bungie بر روی ساخت اولین عنوان از Destiny تمرکز دارد، اولین بسته های الحاقی خود را نیز با نام های The Dark Below و House of Wolves اعلام کرده است.
بازی Destiny در ۹ سپتامبر (مصادف با ۱۸ شهریور) برای PS3, PS4, Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
Bungie باید خودش برای تبدیل Destiny به یک فرانچایز ثابت کند :quiet:
:yes: :yes:
امیدوارم به فرنچایز تبدیل بشه و شاهد نسخه های دیگه این بازی هم باشیم :yes: