ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا
ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا
ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا
ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا
ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا
ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا

ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود

آرش سعادتمند
۱۸:۱۱ ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا

آقای Jason Gregory به عنوان یکی اعضای حاضر در استدیو ناتی داگ اعلام کرده اند که نسخه Playstation 4 بازی The Last of Us  باعث شده است تا اینکه عنوان مذکور به حداکثر ظرفیت خورد برسد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا صحبت های ایشان را پیرامون یکی از بهترین بازی های سال گذشته جویا شویم.

The Last of Us: Remastered قرار است اواخر این ماه (میلادی البته) عرضه شود و توسط بازیکنان و منتقدین مختلف به دلیل کیفیت خیره کننده بر روی کنسول نسل هشتمی شرکت سونی و پیش برد مراحل ساخت آن هم با چنین سرعتی مورد تحسین قرار گرفته است.

با این وجود آقای Jason Gregory به عنوان برنامه نویس استدیو ناتی داگ معقتند که نسخه Playstation 3 این بازی کمی بیش از حد جاه طلبانه بوده است و بازی The Last of Us: Remastered تجربه کامل تری را ارائه می کند. ایشان گفته اند:

به نظرم این دقیقا روشی است که  The Last of Us باید تجربه شود. وقتی که به نسخه بهبود یافته برای Playstation ۴ نگاه می کنید و سپس به Playstation 3 باز می گردید، متوجه می شوید ایده هایی منتخب بودند که حقیقت یافتن آنها چندان ممکن نبوده است. با آمدن نسخه Playstation ۴ می توان گفت که عنوان نامبرده به حداکثر ظرفیت خود رسیده است.

همانطور که در گذشته نیز اعلام شده بود، نسخه بازسازی شده بازی The Last of Us از جزئیات و کیفیت بسیار بالاتری در چهره شخصیت ها برخوردار خواهد بود و آقای Neil Druckmann به عنوان مدیر پروژه، گرافیک بازی را حد صحنه های سینمایی عنوان اصلی خطاب کرده اند. در نسخه PS3  بازی The Last of Us ما این سطح از جزئیات را فقط در زمان تماشای نمایه های ویدئویی میان بازی شاهد بودیم اما در حین گیم پلی افت گرافیکی مشهود بود. این روش بسیار مناسبی است که سازندگان به کار گرفتند تا صحنه های تاثیر گذار سینمایی هر چه بیشتر احساسات و قدرت خود را به نمایش بگذارند. همچنین آقای Druckmann در گذشته اعلام کرده بودند که سازندگان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به پردازش ۶۰ فریم در ثانیه حین گیم پلی دست پیدا کنند.

The Last of Us: Remastered در تاریخ ۲۹ جولای (مصادف با ۷ مرداد) برای کنسول Playstation 4 عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که Left Behind به عنوان DLC بازی The Last of Us نیز همراه نسخه PS4 خواهد بود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا
ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا
ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا
ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا
ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا
ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا
ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا
ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ناتی داگ از The Last of Us بر روی Playstation 3 می گوید | کمی بیش از حد جاه طلبانه بود - گیمفا