اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا
اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا
اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا
اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا
اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا
اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا

اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر

آرش سعادتمند
۱۱:۳۱ ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا

در گذشته ما شاهد خبر معرفی یک بازی به نام Without Memory که با موتور قدرتمند و جدید Unreal Engine 4 توسط استدیو Dinosaurum Games در دست ساخت است و به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی Playstation 4 عرضه خواهد شد. به تازگی سازندگان تصاویری را از استدیو خود و مراحل ساخت منتشر کرده اند که می توانید آنها را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

پروژه Without Memory به عنوان یک بازی “سوم شخص هیجان انگیز” توصیف شده که بیشترین الهام خود را از عناوین استدیو Quantic Dream گرفته است و در پاییز سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. طبق بیانیه Dinosaurum Games، بازی آنها از مرحله طراحی های ابتدایی بیرون آمده است و حدود یک هفته می باشد که مراحل ساخت را رسما آغاز کرده است. Without Memory از بخش چند نفره محروم می باشد.

سازندگان اعلام کرده اند که ساخت مدل شخصیت Anna به پایان رسیده است و و هم اکنون از ۵۰,۰۰۰ چندضلعی بهره می برد. برای مقایسه شخصیت Delsin Rowe در بازی inFAMOUS: Second از ۱۲۰,۰۰۰ چند ضلعی و قهرمان بازی Ryse: Son of Rome از ۸۵,۰۰۰ مثلث بهره می بردند. 

در حال ضبط سکانس های بازی

در حال ضبط سکانس های بازی

نمایی از استدیو و دوربین های به کار گرفته شده

نمایی از استدیو و دوربین های به کار گرفته شده

یک نمای دیگر از استدیو

یک نمای دیگر از استدیو

بازیگر نقش anna در بخش موشن کپچر

بازیگر نقش Anna در بخش موشن کپچر

استدیو  Dinosaurum Games همچنین توسط افرادی به نام های Arkadiy Kulikov, Anton Slashchov, Dmitriy Tsyplakov, Denis Fomenko و Dmitriy Tkachuk تاسیس شده است و هم اکنون از ۵۰ نفر بهره می برد که اکثر آنها سابقه زیادی را بر روی بازی های مخصوص PC داشته اند. برای انیمیشن های این عنوان و ضبط آنها به صورت موشن کپچر، استدیو سازنده قصد دارد از ۵۰ دوربین Vicon استفاده کند (Quantic Dream از ۶۴ عدد بهره می برده است).

همچنین سازندگان تایید کرده اند که از یک تکنولوژی مشابه  TressFX در بازی Tomb Raider، برای زیبایی هر چه بیشتر موهای شصخصیت های مختلف استفاده خواهند کرد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا
اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا
اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا
اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا
اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا
اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا
اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اولین تصاویر از استدیو سازندگان Without Memory منتشر شد | پرداخت ویژه به موشن کپچر - گیمفا