لیستی از جدیدترین تغییرات در بازی Battlefield: Hardline منتشر شد
استدیو Visceral Games یک لیست تازه از جدیدترین تغییرات اعمال شده در بازی Battlefield: Hardline را منتشر کرده است که در ادامه مطلب می توانید جزئیات دقیق آن را مشاهده کنید.
از جدیدترین این تغییرات می توان به کم تر شدن انفجارها، طولانی تر شدن Blood Money، و تعداد راندهای هر سرقت (Heist) اشاره کرد که در این میان کلاس ها نیز شامل بهینه سازی هایی نیز بوده اند.
لیست تغییرات که رسما توسط سازندگان منتشر شده است را در اینجا مشاهده می کنید:
کاهش میزان انفجار: ما به شکایات شما در رابطه با بهم خوردن تجربه دزد و پلیس بازی گوش فرا داده ایم که عمدتا به دلیل وجود سلاح های با قدرت تخریب و انفجار بالا بوده است. ما نمی خواستیم که سرگرمی از بین برود بنابراین سعی کردیم که از میزان انفجارات کاسته شود و بر روی هسته گیم پلی تمرکز کنیم.
ایجاد تعادل بیشتر و تغییر نام کلاس مکانیک: این کلاس را کاری کرده ایم که در موقعیت های مختلف بهتر عمل کند در عین حال قابلیت های مخصوص به خود برای نابودی خودرو ها را از دست ندهد. همچنین قصد داریم نام این کلاس را هم تغییر دهیم که خوشحال می شویم نظرات شما را پیرامون این مسئله جویا شویم.
باز نگری HUD موجود در بازی: ما تصمیم داریم که از HUD موجود در بازی Battlefield 4 فاصله بگیریم که بسیار خالی بود و می خواهیم که سیستم پیام رسانی و نمایش اطلاعات مختلف بیش از پیش بهتر عمل کند.
باز نگری بخش شخصی سازی: قرار است تغییراتی را در نحوه نمایش گزینه های بخش شخصی سازی در پیش بگیریم تا اینکه تمامی ملزمات شما واضح تر نشان داده شود و دسترسی افزایش یابد.
افزودن عمق و تعامل بسیار بیشتر در دنیای بازی: ما به دنبال این هستیم که بازیکنان بتوانند تماس بیشتری با دنیای اطراف خود در بازی داشته باشند.
طولانی تر کردن هر راند: بخشی بزرگی از انتقادات پیرامون قسمت بتا به کوتاه بودن بیش از حد هر راند باز می گشت. ما برای Heist و Blood Money یک سری بهینه سازی ها را انجام داده ایم تا اینکه لذت گیم پلی را بیشتر کنیم و در عین حال سرگرمی از بین نرود.
افزایش میزان سلامتی خودروهای مخصوص حمل و نقل: انتقادات زیادی را شاهد بودیم که بازیکنان می گفتند خودروهای موجود بسیار سریع نابود می شود. ما موافقیم که یک خودروی سدان نباید یا یک خشاب AKM تبدیل به قبرستان آتشین چهار نفره بشود. میزان سلامتی خودروها افزایش یافته است.
افزایش کیفیت صدا در بخش هایی به هوشیاری با صوت مربوط است: در برخی از حالت های گیم پلی، صدا نقش بسیار مهمی را در شناسی هر چه بیشتر محیط ایفا می کند. ما کیفیت صدا را بهبود خواهیم بخشید تا اینکه قسمت مذکور بهتر از گذشته عمل کند.
راحت تر شدن بازیابی همراهان: در گذشته زمانی که شما می خواستید به دنبال نقاط مربوطه برای بازیابی یاران خود بگردید، کیف های مهمات راه شما را صد می کرد که ما این مسئله را رفع کرده ایم.
بهبود حالت بازجویی: ما کاری کرده ایم تا اینکه حالت Interrogation نه تنها فقط دشمنان اطراف را لو دهد، بلکه اگر در گذشته توسط بازیکنان نیز مشاهده شده بودند هم لو بروند.
Battlefield: Hardline جدیدترین عنوان در سری بازی Battlefield می باشد که این بار در ساخت آن استدیو Visceral Games که به عنوان سازنده Dead Space شناخته می شود، به جای DICE حضور خواهد داشت. تفاوت اصلی Hardline با سری های قبلی، مضمون آن می باشد. دیگر خبری از میدان های جنگ مدرن، ویتنام و غیره نیست در عوض ما شاهد مبارزات نیروهای پلیس با تبهکاران خواهیم بود. بازی Battlefield: Hardline در ۲۱ اکتبر (مصادف با ۲۹ مهر) برای Xbox One, Xbox 360, PS3, PS4 و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
این بازی کلا یه بازی کامله البته از نظر من :chic:
حیف نتونستم بتاشو بازی کنم
بازیش عالیه ولی فکر نکنم به پای Battlefield 4 برسه
میرسه بشین و تماشا کن
بتاش یک بار دیگه میاد قبل عرضه نسخه رسمی نگران نباشید
تو بازی bf4 میشه اسلحه ها رو شخصی سازی کرد ?:-) ?:-) اگه میشه چجوری ?:-) ?:-)