حالت 3D در MGS : RISING
آقای Shigenobu Matsuyama , کارگردان بازی Metal Gear Solid : Rising در مصاحبه ای که با مجله ی Gameinformer انجام داد , گفت : ” تیم سازنده در حال تصمیم گیری برای وجود یا عدم وجود قابلیت سه بعدی در بازی است.”
یک ویدئو از این بازی طی کنفرانس سونی در نمایشگاه TGS امسال به صورت سه بعدی پخش شد ، اما در آن زمان اطلاعات دقیقی ارائه نشد . اما اکنون علت ان عدم اطلاع رسانی را میدانیم ؛ چون هنوز تاییدی بر این حالت نبوده تا بخواهد اطلاع رسانی شد .
Matsuyama گفت : ” حالت سه بعدی هنوز هم رسما تایید نشده است . ”
” چیزی که در نمایشگاه TGS نشان دادیم تنها یک رونمایی از معرفی از بازی بود . هنوز رسما تایید نشده که حالت سه بعدی و یا پشتیبانی از کنترلر های حرکتی در بازی موجود است . کنترل و انجام حرکات در MGS Rising بسیار سخت است و سرعت بالایی را طلب می کند .با این حال هم حالت سه بعدی و هم کنترلر های حرکتی با ارزش هستند . ”
Matsuyama همچنین متذکر شد که در نمایش بعدی بازی جزییات بسیار زیادی از داستان بازی مشخص خواهد شد . البته او اعلام نکرد که این اتفاق در چه زمانی خواهد افتاد .
همچنین او نام ” شکار مخفیانه ” را برای سیستم مخفیانه بازی برگزید و آن را با این نام خواند .
MGS: Rising اولین بار در TGS رونمایی شد . هرچند هنوز هیچ تاریخ عرضع ای برای این بازی که رویداد های بین MGS2 و MGS4 را روایت می کند مشخص نشده است .
این بازی برای پلتفرم های PS3 , PC و X360 منتشر خواهد شد .
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات