دو سال طول کشید تا اینکه Sunset Overdrive سبک هنری خود را پیدا کند
بازی Sunset Overdrive بی شک یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۱۴ می باشد که قرار است به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One منتشر شود. شاید بپرسید دلیل محبوبیت آن چیست؟ صرف نظر از محیط آخرالزمانی طراحی شده برای شهر Sunset، رنگ های موجود در محیط بسیار زنده و شاد هستند طوری که باعث شده است این بازی سبک و سیاق هنری کاملا مخصوص به خود را دارا باشد. آقای Jacinda Chew به عنوان کارگردان هنری بازی Sunset Overdrive اعلام کرده اند که یافتن چنین طراحی منحصر به فردی نزدیک به دوسال طول کشیده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا دلیل آن را دریابیم.
آقای Chew در سایت رسمی استدیو Insomniac Games می نویسند:
اگر خیلی مایلید بدانید که چرا انقدر طول کشیده است بایستی بگویم که اوایل طراحی بازی ما شاهد تعداد زیادی ایده های گوناگون بودیم که من دو سال را صرف کنار هم قرار دادن این ایده ها و ایجاد یک سبک هنری کردم.
یکی از بزرگترین چالش های ما سبک ایجاد ساختمان ها بود. از آنجایی که ساختمان های موجود در بازی با عناصر گردش در محیط گره خورده است، ما باید به گونه ای طراحی خود را انجام می دادیم که تک تک آنها را به صورتی کاملا طبیعی در کنار یکدیگر قرار دهیم و مشکلی در جابجایی ایجاد نکنند. ما اولین نمونه شهر را حدودا یازده بار بازسازی کردیم تا اینکه دقیقا اندازه گیری ها درست از آب در بیاید.
طراحی شخصیت ها نیز دقیقا چنین رویه ای را پیش گرفت. ما می خواستیم افرادی در بازی ایجاد کنیم که کاملا مناسب حرکات پارکور ساخته شده اند.
استدیو Insomniac Games بازی Sunset Overdrive را در ۲۸ اکتبر (مصادف ۶ آبان) منتشر خواهد کرد و پس از آن نیز قصد دارد آپدیت های فراوانی را عرضه کند تا اینکه شما بتوانید همیشه از محتویات جدید و ماموریت های بیشتر لذت ببرید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: