David Goldfarb بعد از Payday و Battlefield چه کار خواهد کرد؟
یکی از کهنه کاران استودیو های Overkill Software و DICE یعنی David Goldfarb به خاطر مستقل شدن از این استودیوها جدا شده است. کارگردان بازی Payday 2 تقریبا ۲ سال پیش استودیوی overkill Software را ترک کرد و حالا در مصاحبه ای با سایت Polygon گفته است که یک استودیوی مستقل در استکهلم سوئد تأسیس کرده است.
البته این حرکت او بسیار دوستانه بوده است و آقای Goldfarb می گوید که اعتقاد دارد در حال حاضر Overkill در موقعیت خوبی برای موفق شدن قرار دارد. به نظر می رسد که طراح با توجه به اشتیاق برای مالکیت پروژه هایی که بر روی آن ها کار می کند، این استودیو را تأسیس کرده است.
من زمانی می دانستم که تنها چیزی که همیشه می خواهم این است که چیز های خودم را خودم بسازم. مهم نیست که من با چه کسانی کار می کنم، خواست من هیچ وقت این نبوده است تا برای دیگران بازی بسازم، هیچ اهمیتی هم ندارد که چقدر خوب باشند. کمپانی ها شما را کوچکتر از بزرگی خودشان نشان می دهند. این تنها یک قانون است و هیچ چیز شیطانی نیست، به سادگی این چیزی هست که آن ها هستند و این مانند یک درس فیزیک می ماند. من هیچ وقت نمی خواهم آن کار را دوباره انجام بدهم، تیم های بزرگ. و برای این کار دلایل خیلی زیادی دارم. حتی وقتی که این کار را می کردم بسیار دغلکارانه بود و کسانی هستند که در زمینه ی خود بسیار وارد هستند ولی اگر شما یک جورنالیست و یا طراح بازی باشید که فکر می کند تنها چیزی که برای شما مهم است و می خواهید آزادی است، که من فکر می کنم یکی از این دسته افراد هستم، یا دنیا برای شما تصمیم می گیرد و یا شما تصمیم خود را می گیرید، هیچ حالت دیگری وجود ندارد. این اتفاق از این راه یا راه دیگر بالاخره می افتد.
حالا Goldfarb احساس می کند که هنگام رفتن است و به عقب انداختن این نیاز را تمام کند چرا که ترسناک است. به نظر نمی رسد که این استودیوی جدید تا به الان نامی داشته باشد ولی چهار خدمه و یک جهت دارد. دوری از AAA، جایی که او ۱۰ سال از عمر خود را در آن گذرانده است و عناوینی مانند Battlefield 3 و یا Mirror’s Edge پدید آورده است.
من فقط می خواهم ژانری را پیدا کنم که بتوانم آن را خراب کنم. برای انجام این کار من نمی توانم برای افراد دیگری کار کنم. من هیچ این کار را انجام نخواهم داد.
در ادامه او می گوید که دوست دارد به سمت MOBA های مستقل برود و یا بازی های کمیک مانند با طراحی های پیکسلی بسازد و یا حتی از بازی های RPG کارتی خوشش می آید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
مرسی بابت خبر :yes: :yes: :yes:
آقا این عکسی که گذاشتین واسه خبر خعلی باحاله والپیپرش هست؟
ممنون :yes: