اعضای استدیو DICE از بازخورد هوادران می گویند
ما دقیقا هنوز نمیدانیم که وضعیت استدیو DICE به عنوان سازنده سری بازی Battlefield چگونه است. می دانیم که یک ریبوت از بازی Star Wars: Battlefront در دست ساخت می باشد و آنها یک دنباله برای بازی Mirror’s Edge که در سال ۲۰۰۸ عرضه شده بود نیز در نظر دارند. علاوه بر اینها یک سری طراحی های اولیه برای بازی های رمزآلود دیگری نیز گزارش شده که در حال حاضر دقیقا معلوم نیست آنها چه می باشند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید با ببینیم DICE بعد از مشکلات Battlefield تصمیم دارد چگونه عمل کند.
در رابطه با سری جدید Mirror’s Edge آقای Karl-Magnus Troedsson به عنوان مدیر روابط عمومی استدیو DICE در گذشته گفته بودند:
ما میدانستیم که ساخت عنوان جدید زمان زیادی خواهد برد پس تصمیم گرفتیم که عجله ای در کار نباشد و تیم کوچکی را برای ساخت بازی انتخاب کنیم تا در یک دوره طولانی مدت کار خود را به پایان برسانند.
ما می خواهیم همان مواردی که در بازی اول بود را ادامه دهیم اما می خواهیم کمی از خسته کننده بودن آن بکاهیم. ما اینبار بر روی یک سری مبارزات اول شخص فعالیت داریم که تجربه ای را ارائه خواهند کرد که هم سرگرم کننده است و هم با دسترسی بالا.
حال ایشان به تازگی یک مصاحبه با GamesIndustry International داشته اند و در آن به بازخوردهای هواداران و نحوه برخورد DICE با این مسئله را شرح داده اند. آقای Troedsson گفته اند:
ما برای این محصول بسیار هیجان زده هستیم. این یک بازی است که حتما بایستی ساخته شود. آیا ما شاهد یک جهش و تحول خواهیم بود؟ بله دقیقا چنین است و این مسئله برای تمامی بازی هایی که میسازیم صادق است. شما دقیقا مطمئن نیستید که حتما این بازی ها محبوب خواهد شد یا خیر اما آیا این مسئله بدین معنی است که ما در یک اقیانوس ناشناس بی هدف شنا می کنیم؟ به هیچ وجه چنین نیست.
ایشان در رابطه با Battlefield و موفقیت آن در ارتباط با جامعه هواداران می گویند:
در سفر ساخت و توسعه Battlefield ما بسیار بزرگ شدیم. شاید در همین میان بود که ما تا مقدار نسبتا کمی رابطه خود را با بازیکنان از دست دادیم.
نظر شما درباره بازی های استدیو DICE چیست؟
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات