بازیکنان در داستان Call of Duty : Advanced Warfare نقشی ندارند
تقریبا در تمام سری Call of Duty یک روش مستقیم برای روایت داستان وجود دارد و هیچ انتخاب یا گزینه ی انتخابی در داستان وجود ندارد تا بازیکنان بتوانند سرنوشت خود را در بازی تغییر دهند البته یک بار این قابلیت در عنوان Call of Duty : Black Ops 2 قرار داده شد که چندان با استقبال طرفداران رو به رو نشد.
با توجه به اینکه Call of Duty : Advanced Warfare بزرگ ترین عنوان این سری می باشد، آیا ممکن است شیوه ی روایت داستان در آن دچار تغیییر شود؟ کارگردان بازی یعنی Bret Robbins به این سوال پاسخ می دهد :
خیلی زود ما تصمیم گرفتیم تا یک داستان واحد در بازی داشته باشیم و تمام انرژی خود را بر روی آن گذاشتیم تا بتوانیم یک داستان عالی و درگیر کننده ارایه دهیم و ما واقعا با این داستانی که ایجاد کرده ایم خوشحالیم بنابراین هیچ شاخه ای در داستان بازی وجود ندارد و ما روایتگر یک داستان خطی هستیم. همه ی افراد همان یک داستان را تجربه می کنند که در واقع ما می خواهیم که آن ها همین تک داستان را تجربه کنند زیرا من فکر می کنم این یک داستان بزرگ است و من می خواهم همه از آن لذت ببرند.
چندی پیش نیز Bret Robbins، کارگردان بازی اظهار داشت که تیم آن ها ۳ سال به طور مداوم بر روی یکی از بهترین داستان هایی که ممکن است در یک عنوان شوتر وجود داشته باشد، کار کرده اند. همان طور که اطلاع دارید روایت داستان بازی در نسخه های گذشته از طریق گفت و گو هایی که بین مراحل بازی وجود داشت صورت می پذیرفت ولی این بار روایت داستان متفاوت است. بر خلاف نسخه های پیشین، این بار از کات سین های سینمایی و رندر شده ی موتور بازی برای روایت داستان استفاده می شود و تنها شما گفت و گوی میان کاراکتر ها را نمی شنوید بلکه چهره و فعالیت های آن ها در این کات سین ها قابل مشاهده است. Bret Robbins برای مثال بیان کرده که صحنه هایی از تریلر اول بازی که کاراکتر Jonathan Irons با بازی کوین اسپیسی در آن سخن می گوید و از دموکراسی حرف می زند، همگی مربوط به یکی از کات سین هایی است که به روایت داستان بازی می پردازند. به همین دلیل است که این بار شخصیت اصلی بازی یعنی Jack Mitchell دارای صداپیشه ی بزرگی چون تروی بیکر است و در کات سین ها سخن می گوید. این نحوه ی روایت داستان سبب می شود تا تم احساسی داستان بیشتر شود و مخاطبان بیشتر با داستان بازی درگیر شوند.
Call of Duty : Advanced Warfare در تاریخ ۴ نوامبر عرضه خواهد شد. نسخه های نسل هشتمی و PC این عنوان توسط استدیو Sledgehammer Games و نسخه های نسل هفتمی نیز توسط یک استدیو جداگانه ساخته می شود.
شما می توانید تحلیل نمایش این عنوان در E3 را به قلم محمد حسین صفری از اینجا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
پس فقط Black Ops 2 خیلی خط داستانیش عالی بود . خیلی عالی و تصمیم گیری های سختی باید توش انجام میدادی 😀
دوست عزیز تو دهنت میگی خط داستانی نه که دریای انتخاب…
روی Ps4 ایشالله بازیش میکنم
دارم جمع میکنم بخرم کنسول رو برام دعا کنید بخرم 😀
قابلیت جالبی نیس :smug: :smug:
داستان فقط
Modern Warfar
:-))
آخ گفتی… :yes: :yes: :yes: :yes:
کملا موافقم فقط Modern Warfar
عالیه
یعنی چی هیچ دخالتی نداریم؟پس اون عروسکه که تو خونه قهوه ایس دخالت داره؟ ?:-) ?:-)
😛
ملت هی میگن پایان انتخابی دخالت در داستان
شاید بعضی بازی ها مثل بایوشاک اینفینیتی نیاز باشه که داستانشون خطی باشه
مهم نیست که کال آف چقدر خوب یا بد باشه!مهم اینه توی ایران ازونه همه میخرنش!
اونایی که بتل بتل میکنن،همه سیا بازیه!اونا هم بازیش میکنن