Bioware: سیستم مبارزات در Dragon Age: Inquisition بسیار پیچیده است
Bioware در حال صحبت کردن از بازی آینده ی خود یعنی Dragon Age: Inquisition می باشد، سومین نسخه از سری Dragon Age، یک سری فانتزی با سبک نقش آفرینی. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار این بازی آن ها تصمیم گرفته اند درباره ی سیستم مبارزات در بازی صحبت کنند. وجه بارز این سری از همان ابتدا سیستم نبرد آن بوده است که خیلی به یک مبارزه ی تاکتیکی شباهتی نداشته است. قسمت دوم هم که به کلی تبدیل به یک مبارزه ی توخالی شد و حالا باید دید که سیستم مبارزات در نسخه ی سوم چگونه است.
حالا با هم صحبت های Cameron Lee از Bioware را در مصاحبه ای بازی AusGamers می بینیم:
سیستم مبارزه در بازی و موجودات و دشمنان، این سیستم خیلی پیچیده است. تقریبا غیرممکن است تا برخورد های شبیه سازی شده در بازی داشته باشیم پس ما تصمیم گرفتیم که ذهنی باز فرض کنیم که هر موجود در اصل یک کلاس خاص است و هر نوع چه Rogue یا Mage و یا جنگجو و یا هرگونه ترکیبی باشد مبارزات جالب خواهد شد. بالاخره این عنوان یک شانس برای داشتن گیم پلی تاکتیکی دارد.
این بازی به مانند خیلی عناوین دیگر در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
اتفاقا همه چیز این بازی رو دوست دارم به غیر از سیستم مبارزش :-/
هم این هم ویچر ۳ عالی هستن من هر دوشونو میگیرم :blush: :yes: :yes: 😀
تشکر :yes:
:yes: :yes: :yes:
واقعا گیم پلی پیچیده ای داره .واسه من خیلی جالبه والبته ازش خوشم میاد.
من از لحاظ نحوه مبارزات که چشمم آب نمی خوره :struggle: