قیمه گیم ۱۰ | اندر حکایات آزادی یواشکی گیمرهای دختر - گیمفا
قیمه گیم ۱۰ | اندر حکایات آزادی یواشکی گیمرهای دختر - گیمفا
قیمه گیم ۱۰ | اندر حکایات آزادی یواشکی گیمرهای دختر - گیمفا
قیمه گیم ۱۰ | اندر حکایات آزادی یواشکی گیمرهای دختر - گیمفا

قیمه گیم ۱۰ | اندر حکایات آزادی یواشکی گیمرهای دختر

رسول خردمندی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
قیمه گیم ۱۰ | اندر حکایات آزادی یواشکی گیمرهای دختر - گیمفا

قیمه گیم این هفته را اختصاص دادیم به شما دوست عزیز! شما که اون گوشه کز کردی و نشستی و با اکانت “اصغر پنچه طلا” ویراژ میدی تو سایت و کاربرها رو به جون هم میندازی اگه با هویت اصلی خودت بیای تو سایت. بله با شما هستم دختر خانم! قیمه گیم این هفته رو اختصاص دادیم به دغدغه های یک گیمر دختر.

حق می دهیم که با هویت اصلی خود به سایت های بازی نیایی. کامنت گذاری ۱۰ تا اصغر انقدر جلب توجه نمیکنه که یک دختر کامنت بذاره تو سایت! حتی تصورش هم سخت هست. فکرش را بکنید که یک دختر (ترجیحا با اسم های با کلاس مثل پارمیدا، آناهیتا، سارا و …) کامنت بذارد ” سلام، من عضو جدید هستم تو خانواده گیمفا”. اینجاست که دسته بندی های مختلفی از کاربرها رو میتوان داشته باشیم. دسته اول کسانی هستند که بسیار دلشان می خواهند بذله گو باشند و هر چه گیمر دختر در سایت بگوید، وی هم تایید کند! دسته بعدی، همان دسته اولی هست ولی ظاهر خودش را حفظ می کند که بله، ما دختر ندیده نیستیم! اژدها ۴ سر که نیست، دختر هست. تفاوتی نداریم با همدیگر. ظاهر مثل یک جنتلمن، در باطن و خفا و پیام های خصوصی می شود “اسمشو نبر”! خلاصه کلام حق می دهیم خواهرم که هویت جعلی میسازی و پا به پای بقیه جواب کامنت ها رو میدی. ما یک کاربر فن سونی داشتیم که مثل یک مرد، تاکید می کنم مثل یک مـــــــــرد دفاع می کرد از کنسول خودش. چه دعواهایی که نمیفتاد و چه فحش هایی که نمی خورد بنده خدا. دلمان سوخت. خیلی وقت هست که در سایت نمی بینیمش. خواهرم، اگر صدای منو میشنوی، بیا که سایت یه نیروی کمکی نیاز داره تو انحصاری های سونی.

fake identity1

 

گیمرهای دختر فقط تو سایت های بازی مجبور نیستند که هویت جعلی پسرونه بسازند، بلکه این قضیه تو بازی های آنلاین هم دیده میشود. مورد داشتیم دختره با آهنگ امیر ففلو در دنیای وارکرفت می چرخید و ول می گشت. حالا داداش این دختر، تو اتاق خودش که آلبوم جدید Linkin park به اسم The hunting party( پیام بازرگانی: آلبوم عالیست دوستان) دارد گوش می دهد. حالا در نهایت چی شد به شما ریطی ندارد و همین قدر بدانید که “شاید برای شما نیز اتفاق بیفتد”. البته کهنه کارهای بازی های آنلاین حداقل یک بار هویت دخترونه ساختند(مدیونید اگر فکر کنین نویسنده هم آره!). کافی هست با اسم مثلا Elh4m bad girl به سرورهای بازی های اکشن مثل Call of duty یا بتلفیلد بروید. دیگه اینجا دسته دومی در کار نیست و راحت می گویم همه پسرها به دسته اول روی می آورند و دیگر بازی را ول می کنند به امان خدا و مشغول به چت با گیمر دخترنما می شوند و گور بابای یارهای تیم! دغدغه اصلی این آدم های ساده لوح می شود اینکه از دختر توی سرور شماره بگیرد و اینجاست که خر درون Elh4m bad girl، جفتک میندازد و شماره خط دومش را می دهد و باعث می شود که یک سرور از گیمرهای حرفه ای و نوب، بازی را ول کنند. تبریک میگویم، شما یک سرور خالی دارید!

use fake identity

مورد داشتیم گوشی Xperia Arc S یه دختر گیمر، چهار روز گم شده بود و دختر ناراحت بود. نه به خاطر اینکه ۱ میلیون داده واسه گوشی! فقط به خاطر اینکه به Pou غذا نداده این چند روز و می ترسه تلف شه بچه. البته دخترها حداقل یک مزیت در بازی کردن دارند آن هم فرانچایز Tomb raider هست که هر شماره جدیدتری که ساخته می شود، این خط قرمز ممیزی بیشتر شده و خطر پس گردنی زدن بابای خانواده بیشتر می شود ولی خب دخترها این یک فقره رو خوب می توانند بازی کنند ولی مشکلات دیگری هم هست که دخترهای گیمر اعتقاد دارند هر چه سنشان بیشتر می شود باید علاقه خودشون رو به بازی مخفی کنند ولی خواهرم نکن جانم! بنده اگر بدانم همسر آینده من یک گیمر هست، نه تنها بیشتر از قبل عاشقم میشم. مهریه هم نرخ تعیین می کنیم ۴۰۰ تا کنسول Xbox One و ۴۰۰ تا کنسول Sony. البته راه حل عقلانی تر این هست که قشنگ سنگ هامون رو با هم وا بکنیم و مشخص کنیم که طرفدار کدوم کنسول و شرکت هستیم.

girl gamer2

باور کنید شاید از لحاظ فیزیکی دختر و پسر با همدیگر فرق داشته باشد ولی دید یک گیمر پسر به دختر یه چیزی فراتر از یک فرق فیزیکی هست و فکر می کنند که همه دخترهای گیمر، مثل یک اژدهای دو سر و ۴ شاخ بالای سر هستند و بازی هایی مثل Kirby، لارا کرافت و زلدا و Pac man انجام می دهند ولی نویسنده اذعان دارد که زرشـــــــــــــــــــک! بیا و ببینید که چطور توی بازی های Dota، کیل میگیرند و به اصطلاح triple kill میگیرند. بیایید و ببینید که چطور تو سرورهای بتلفیلد همه را هدشات می کنند. گیمرهای دختر بی عرضه نیستند بلکه اون تصوری که شما از این دسته دارید برای ۲۰ سال پیش هست که دختر حتما باید غذا بپزد، خونه را جارو کند و ناز بابایی رو بکشد.البته امروزه هم روایت داریم که اون مورد آخری که گفته شد یعنی “ناز بابایی رو بکشد” برای تیغ زدن برای بابای بی نوا برای خریدن کارت شارژ و کادوی تولد احسان جون، حسین جون، BMW آلبالویی زعفرانیه انجام می شود. به هر حال، حیران مانده ایم. کدام دختر بهتر هست؟ دختر ساده دیروز یا گیمرهای خفن امروز.هر چند وجه اشتراک جفت دخترها تو آزادی های یواشکی هست چه می خواهد دهه شصتی باشد یا دهه هفتادی. چند سال دیگر هم که دهه هشتادی ها وارد میادین گیم می شوند که باید گفت: اوه، مای، گاد! ختم کلام اینکه دید خودمان رو یه خرده عوض کنیم، یه خرده هم جنبه و ظرفیت برای ارتباطات بین جنس مخالف، میخواد تو دنیای واقعی باشه یا یک بازی ویدئویی…

برای قسمت های آینده پیشنهادهای خودتان را با ما در میان بگذارید. قیمه گیم هر یکشنبه منتشر خواهد شد.

Mincraft

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

قیمه گیم ۱۰ | اندر حکایات آزادی یواشکی گیمرهای دختر - گیمفا
قیمه گیم ۱۰ | اندر حکایات آزادی یواشکی گیمرهای دختر - گیمفا
قیمه گیم ۱۰ | اندر حکایات آزادی یواشکی گیمرهای دختر - گیمفا
قیمه گیم ۱۰ | اندر حکایات آزادی یواشکی گیمرهای دختر - گیمفا
قیمه گیم ۱۰ | اندر حکایات آزادی یواشکی گیمرهای دختر - گیمفا

نظرات

  • PARHAM-PC گفت:

    خوب بود ولی زیادی ازشون تعریف کردی
    :laugh:

  • K I N E گفت:

    خوب بود ولی اصلا تو ذهنم نمیگنجه که دخترا گیمر باشن 😛

  • PARHAM-PC گفت:

    برای قسمت آینده درباره ی نبود بازی تو تابستان و وضعیت گیمر ها را قرار دهید

  • Adel Pearce گفت:

    عالی دمت گرم

  • GTA Fan گفت:

    ایول خیلی باحال بود!!! :rotfl: :rotfl:

  • Macabre گفت:

    لینکین پارکو شدیدا هستم
    خوب تبلیغ کردی برای بهترین گروه راک دنیا.

  • mamadii گفت:

    راستش من میخوام اعتراف کنم که پسر نیستم. این همه مدت تو گیمفا بودم هیچکس نفهمید من پسر نیستم بلکه آقا هستم :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • Ahmad Reza گفت:

    والا راست میگین.یادمو قبلا یه خانومی توی تحریریه سایت بود بیچاره خبر گذاشته بود درباره نسخه مخصوص grid 2 میتونم بگم از خانواده گیم فاهم بیتر کامنت داشت.همه هم کامنت های دری وری.
    مقاله هم مثل همیشه عالی بود.
    ممنون آقای خردمندی. :yes: :yes:

    • Ahmad Reza گفت:

      یادمو=یادمه
      بیتر=بیشتر :silly:

    • اگر شما اون موقع کاربر ثابت بودین پس واقعا دارین کم لطفی می کنین 😐 اون خانوم بارافکن که تحریره بودن تو کامنتا هیچ اسپمی درباره ی سنت چقدره و کجایی هستی و اینا نبود. چرا؟ چون کلا همه بالای ۲۵ و اینا بودن تو سایت و اصلا چنین جوی نبود تو سایت. برین خبرای صفحه ی ۵۰۰ به عقب رو نگاه کنین به حرف من پی ببرید. توهین به کاربرای عزیز نشه که سنشون کمه چون منم سنم زیاد نیست و همون موقع هم زیاد کامنت نمیذاشتم چون خیلی جو سنگین و جدی بود 😀

    • rocksteady گفت:

      حالا شما اون موقع خانوم بارافکن بودین یا نه که این حرف رو می زنین نمی دونم

      ولی هیچ وقت کسی که اسپم بده نبود طوری هم نبود که بگیم یک گیمر معمولی بودن و این رو می شد از مقالات شون فهمید یاد چه گونه یک زامبی بکشیم به خیر

      (ی چیز تو همین مایه های بود اسم مقاله :yes: )

      • Ahmad Reza گفت:

        برادر من منظورم اسپم نبود.مننظورم این بود فقط به دلیل اینکه ایشون خانم بودن میومدن کامنت میزاشتن(مثل اینکه خانوم پارافکن عجب آدم هایی پیدا میشنا و اینجور دری وری ه :rotfl: ا).اگر اشتباهی توی کامنتم بود من بد نوشتم.شرمنده. :sweat:

  • joker گفت:

    نه انصافا قشنگ بود 😀
    ۱۰۰ نفر گفتن این موضوع کمبود بازی در تابستون رو بنویسید 😐

  • Sina.M گفت:

    بهس هدشات شدم یادم اومد تو اسنایپر الایت ۳ یه یارو میخواست با ارپیچی منو یزنه بعد من سری اسنایپر دراوردم شلیک کردم وقتی که تیر رو هوا بود اون گلوله ارپیچی رو دیدم بعد تیر رفت از تو اون سوراخی که از توش نشونه میگیرن در اومد بعد یارو هدشات شد کلی ذوق مرگ شدم
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    بعد نبود ولی انتظار داشتم جوری درموردشون حرف بزنین که بازی کردن یادشون بره.

    • Sina.M گفت:

      من یه ماهه tomb rider خریدم هنو تو کفم چطوری مخفیانه بازی کنم اخه کنسول دارم البته تو gta v یه بار منو تو st.rip cl.ub دیدن هیچی نگفتن فک کنم اگه اینو ببینن پس گردنی پیش کش با ماشین زیرم میکنه

  • عالی بود البته بابای خانواده پس گردنی نمیزنه با کمربند میوفته دنبالت :laugh: :laugh:

    قسمت اینده هم درباره ی قحطی بازی تو تابستون بنویسید

  • TLR گفت:

    خیلی حال کردیم آقای خرد‌مندی عزیز :yes:
    برا مقاله بعدی، حال و روز کاربرای گیمفا رو بنویسین، والا سوژه بهتر از این نیست 😐
    ممنون میشم اگه اینو بنویسین :blush:
    ممنون :yes:
    موفق باشید :yes:
    خوش باشید :yes:
    ایام به کام :yes:
    خوش بگذره :yes:
    امیدارم من بیام تو تیم 😀 :laugh: :rotfl:

  • _Rasoul_ گفت:

    این جور مهریه ها اگه اجرا گذاشته بشه ، سونی و مایکروسافت ساختمان اصلی شرکتشون رو میفروشن میان بغل دادگاه خانواده ! :laugh: :laugh:

    راستی آقای خردمندی منم دلم برا milad gta تنگ شده! (اگه منظورتون میلاد بوده باشه) :rotfl:

    دفعه ی بعد هم این ماجرای بی بازی تو تابستون خوبه . 😀

    • _Rasoul_ گفت:

      راستی مطمئنید کمبود فن سونی دارید؟ همین نظرات رو از بالا تا پایین بخونید و فنا رو بشمرید :laugh:

  • اقا من اعتراف میکنم این GTA fan بیوه هست یادم میاد خودش تو یکی از خبر های pes 15 گفتش
    یادم میاد بعدش گفت دوست نداره هلند پره به فینال

  • اقا من اعتراف میکنم این GTA fan بیوه هست یادم میاد خودش تو یکی از خبر های pes 15 گفتش
    یادم میاد بعدش گفت دوست نداره هلند پره به فینال :rotfl: :rotfl:
    اگر باور ندارید لینک بدم؟ :laugh:

  • مرتضی گفت:

    بعدی در مورد گیمرای دهه هشتا دی باشه لدفن(من دهه هشادی نیستم یه بار همینو نوشتم این علیرضا هم که …..)خدا بگم چیکارت کنه :reallypissed: :reallypissed:

  • اون خانومه که گفتید احیانا خانوم پ.ب نیستند؟ دی:

  • اقا من اعتراف میکنم این GTA fan بیوه هست یادم میاد خودش تو یکی از خبر های pes 15 گفتش
    یادم میاد بعدش گفت دوست نداره هلند پره به فینال :rotfl: :rotfl:
    اگر باور ندارید لینک بدم؟ :laugh: :evilgrin:

  • AMIN PS4 گفت:

    خیییییییییییییییییلی باحال بود دموتون گرم
    فک کنم از فردا ساختن اکانت با اسم دختر تو سایت باب بشه :smug: :smug: :smug:

  • AMIN PS4 گفت:

    به نظر من قمت بعدی​
    اندر حکایات بازی های گرون ps4

  • آزادی یواشکی رو ریز انداختینا! :rotfl:
    با قسمت لارا و پس گردنی خیلی حال کردم

  • soshi گفت:

    overlord نکنه آغا هستی :laugh: :laugh: :laugh:

    بیوهای با کلاس پلاس گیمفا 😯 😯

  • omid_13 گفت:

    البته کهنه کارهای بازی های آنلاین حداقل یک بار هویت دخترونه ساختند
    خخخخخخخخخخخ 😀 یادش بخیر ادمین یه سرور آیم کانتر شده بودم 🙂
    آلبومه Linkin park هم خیلی خوبه :inlove:
    در کل ممنون از :yes: رسول خردمندی :yes:

  • دمت گرم رسول جان…
    مقاله نمی نویسی که! طلاست… آدم برای یه هفته شارژ میشه… 😀 :yes:

  • :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    :yes: :yes: خیلی خوب بود!

    یاد global chat ه کلش او کلنز افتادم :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • من دیگه به کسی اعتماد ندارم٬ اول عکس بدید بعد رفیق می شیم… :laugh: 😀 :laugh: :yes:

    مثل همیشه عالی٬ هدف خوبی هم داشت طنز٬ گیمر های خارجی چه دختر و چه پسر با هم تو یک بازی Tactical shooter بازی میکنن٬ بعد کافیه تو ایران MW یک دختر بیاد! 😐 :yes:

  • alireza124 گفت:

    یه نفر منو توجیه کنه:این قیمه گیم چیه؟خندیدنیه؟خوردنیه؟یا اینارو خوندیم باید پولشو بدیم؟ :-/ :pain:

  • دی استیفانو سکته قلبی زده
    یادم میاد یه بار تامب رایدر رو خریدم دهنم سرویس شد تا بازی کنم یه بار هم هم تو مافیا۲ مرحله ۹ که میرند دیس@کو اونجا بابام اومد همون لحظه برق رو از پریز کشیدم
    ولی بابا ها هم از ما چیزی کم ندارند یه بار رفتم دستشویی (روتون به دیوار) اومدم دیدم بابام داره تو GTA دختر سوار میکنه بقیه اش سانسور
    من از این قضیه ها زیاد دارم اگه بخواید میتونم بگم 😀 🙂

  • borna222 گفت:

    اقا خیلی باحال بود . یه ویدیو تو یوتیوب دیدم یارو تو سرور بلک آپس ۲ مخ دخترا رو میزد خیلی خنده دار بود. اسم طرف هم H2ODelirious بود

  • darksiders II گفت:

    جای پریسا بارافکن خالیست واقعا.خیلی خوب بود معلوم نشد براچی رفت یدفه.
    اون قسمت pou خیلی باحال بود :rotfl:
    ایول آقای رسول خردمندی :yes:

  • خداییش دخترا خیلی بدبختی میکشند. تو فیسبوق یه دختره بود جک پی مزه میذاشت مثله یه مرده میرهو….
    بعدش پیش تر از ۱۰۰ تا پسر کامنت میذاشتند
    چه جک باحالی حال کردیم و…

  • samanir گفت:

    یادش بخیرر من تو travian یه اکانت به اسم دختر ساختم همه دهکده های اطراف باهام دوست همه را به را مواد میفرستاند یه اتحاد زدم همه کله گنده ها ریختن تو اتحادم نمیدونین چه حالی میداد یادش بخیر

  • danyalbmw گفت:

    بابا اینطوری که تو نوشتی من دارم احساس میکنم دخترم
    بابا این چه وظعه نوشتنه؟
    من تو اسنایپر همه رو هدشات میکنم
    تو دوتا هم که دو سه تا مورد داشتیم Triple Kill شد
    فقط اینکه من به آهنگ های Linkinpark علاقه ی شدیدی دارم
    همین دیگه
    کاش تو قیمه بعدی راجب درس تو تابستون و دغدغه ی گیمر ها بنویسین
    راستی این یکی چرا انقد زود منتشر شد؟

  • sorena گفت:

    گیمر دختر زیاد هست.. اما سو استفاده از اسم های دخترانه هم زیاده … و همین طور بالعکس دختر با نام پسرانه! ویژه رو بازی های گوشی های هوشمند.. یکسر به گلو بال چت کلش بزنید!! پره از نازنین سارا آزیتا وووو اما ابنا واقعا کی اند 😐 اما تو همون بازی من شش تا دختر می شناسم که همه شون با اسم های محمد وووو بازی میکنن… تا فرهنگش جا نیافته .. همین اشه همین کاسه ..

  • GODGAME گفت:

    عالی بود. همینو ۲ش کنین :yes:

  • حالا بحثه مرد بودن برید این ۳ ویدیو رو ببینید بعد نظرتون رو به من بگید
    لطفا این کسایی که بیماری قلبی و .. داند لطفا این هارو نبینند چون فوقالعاده وحشتناکه
    w.aparat.com/v/BXe5i/فیلم_برداری_از_روح_مایکل_جکسون_در_حین_تهیه_گزارش
    و این یکی
    w.aparat.com/v/k8Cu2/فیلمی_واقعی_از_وجود_روح_در_خانه

    w.aparat.com/v/Bc5pl/روح_پدربزرگ_در_فیلم_قدیمی
    و لطفا اینا ترسناکند اون کسانی که بیماری خاصی دارند نبینند
    هر چی تون شد به من چه

  • :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • عالی بود :laugh: :laugh:

    رسول جان خسته نباشی :yes: :yes:

  • شاعر میگه که
    دوست ندارم شمع باشم دختران فوتم کنند
    دوست دارم سیگار باشم لوتیان فوتم کنند

  • گیمر گفت:

    هضمش برام سخته یه دختر بازی کنه

  • §Darkness§ گفت:

    من عضو نبودم، به خاطر این پست عضو شدم.
    من خودم رو گیمر نمی دونم. ولی عاشق بازی ام! فقط امکانات ندارم! کنسول ندارم ، پی سی نمی کشه! پول ندارم برم بازی بخرم! مثل شما امکانات ندارم، اساسین که می خوام ۲ مین بازی کنم کل خاندان میان می گن اینا مال پسراست!
    یعنی چی این حرف!!
    چرا فکر می کنید راک و متال برای آدم های خشنه؟؟
    من دیوانه لینکین پارکم! همه آهنگ هاشو دارم! من عاشق راکم!
    بهم میگن من پسرم! حالت های پسرونه دارم! تریپ پسرونه! خب چه ایرادی داره؟؟
    باور کنید هیچ فرقی با بقیه دخترا نمی کنم!
    شاید اون ها از کسایی مثل من بهترن.
    مرسی به خاطر پست

  • MHKA گفت:

    اینم عکس کالاف نسخه دخترونه
    up.download :rotfl: .ir/di/GSYO/FemaleGamers.jpg
    بدون :rotfl: بزنین

  • خیلی این قسمت خوب بود 🙂
    واقعا تیکه های جادار و مطمئن و صد البته ریزی تو مقاله بود

    متاسفانه دید ۲۰ سال پیش زیاده تو ایران در مورد دختر گیمر.. ولی خب تو PSN یا AMIBO میشه با دخترای گیمر خارجی در ارتباط بود.. بیشتر در حوزه rpg خیلی خوب عمل میکنن
    تا وقتی وضع اینطوریه.. نقاب پسرونه زدن بر چهره دختران گیمر واجبه
    با تشکر

  • christmas گفت:

    پرچمت بالاس نویسنده :yes: :laugh:

  • کاملا موافقم! خیلی از حرفه ای های DOTA دختر هستن باورتون بشه یا نه. تریپل که زرشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک بابا اینا رمپیج می گیرن 😀 بازی دیگه دختر ندیدم. قیمه گیم جالبی بود ممنون :yes:

  • hking1234 گفت:

    just دمت گرم :yes: :yes:

  • با سلام.
    رسول خان احسنت.

    کاربران عزیز توجه داشتید باشید که از موضوع اصلی مقاله خارج نشید و بحث و تبادل نظرتون تنها در این خصوص باشه.
    در صورت مشاهده هرگونه انحراف و بحث های پراکنده و خارج از موضوع، نظر پاک شده و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

    موفق باشید

  • AC FAN گفت:

    دغدغه اصلی این آدم های ساده لوح می شود اینکه از دختر توی سرور شماره بگیرد و اینجاست که خر درون Elh4m bad girl، جفتک میندازد و شماره خط دومش را می دهد و باعث می شود که یک سرور از گیمرهای حرفه ای و نوب، بازی را ول کنند. تبریک میگویم، شما یک سرور خالی دارید
    با اینجاش بدجور پوکیدم از خنده وواااای پسر :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    آقای خردمندی مثل همیشه فوق العاده بود برای هفته بعد هم راجع به قطعات گرون کامپیوتر و در دسترس نبود آن ها برای یک گیمر بگید. ممنون. :yes: :-(( 😥

  • EAGLE.m گفت:

    فکر کنم موضوع بعدی قیه گیم این باشه :
    اندر حکایت پسر بودن یواشکی گیمر های دختر 😐
    😀
    ولی بی شوخی مقاله ی جالبی بود!!
    ولی انصافا خیلی از کسایی که اینجا کامنت گذاشتن فردا با یه اسم دختر میان یه اکانت واز میکنن میگن ما دختریم!
    من خودم با دخترا آنلاین کال اف زدم!
    برتر نبودن از خیلی پسرا ولی خودم باورم نمیشد که پسر نباشن!!!
    باز هم ممنون!
    خداکنه با این قبیل مقاله های اجتماعی فرهنگ کشورمون تغییر کنه!!
    :yes:

  • AC FAN گفت:

    دغدغه اصلی این آدم های ساده لوح می شود اینکه از دختر توی سرور شماره بگیرد و اینجاست که خر درون Elh4m bad girl، جفتک میندازد و شماره خط دومش را می دهد و باعث می شود که یک سرور از گیمرهای حرفه ای و نوب، بازی را ول کنند. تبریک میگویم، شما یک سرور خالی دارید
    با اینجاش بدجور پوکیدم از خنده وواااای پسر :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    آقای خردمندی مثل همیشه فوق العاده بود برای هفته بعد هم راجع به قطعات گرون کامپیوتر و در دسترس نبود آن ها برای یک گیمر بگید. ممنون. 🙁

  • GTA Fan گفت:

    چرا مثل دختر ندیده ها رفتار میکنید!!!! 😐

    یجوری راجب دختر صحبت میکنن تا حالا

    دختر ندیدن!!! 😐 😐

    :::::::::::::
    دمت گرم خیلی قشنگ بود مقاله ات… :inlove:

  • ایول. خیلی خفن بود. یه پیشنهاد برای قسمت بعدی:
    شب نشینی های گیمرها در ماه رمضون

  • arash گفت:

    خیلی جالب بود.
    از همیشه باحال تر بود.
    تیکه های به جایی داشت

  • mehran basiri گفت:

    بسیار عالی ممنون آقای خدمندی :yes: :yes: :yes:

  • mehran basiri گفت:

    ببخشید اشتباه شد آقای خردمندی یک دکمه ویرایش بزارید

  • PARSA0123 گفت:

    خسته نباشید.
    خوب بود

    بنده که حتی یه دختر گیمر هم در اطراف ندیدم!!!!!اما بعید می دونم که نابلد باشن.

  • Soley Khan گفت:

    عالیییییییییییییییییییییییی عالییییییییییییییییییییی عالییییییییییییییییییییییییییییییی
    بازم میگم عالییییییییییییییی بود :inlove: :inlove: :inlove:
    حقا که فدایی داری آقا رسول :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • Soley Khan گفت:

    عالیییییییییییییییییییییییی عالییییییییییییییییییییی عالییییییییییییییییییییییییییییییی
    بازم میگم عالییییییییییییییی بود :inlove: :inlove: :inlove:
    حقا که فدایی داری آقا رسول :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

    موضوع بعدی:
    روزه گرفتن یک گیمر

  • nima2007 گفت:

    درود
    جالب بود ممنون… دقیقا تو بازی C.O.C خیلی از دخترا بهتر از پسرا بازی می کنن… خیلیا شونم نه چیزی بارشون نیست اما گیمر حرفه ای هم دارن با اینحال من دختری ندیدم بهتر از من بتونه گیم بازی کنه تریپل که چیزی نیست یادمه قدیم بازی میکردم دوتا رو، بیشتر از دابل کیل و تریپل کیل هم داشت نمی دونم چمپیون می گفت الترا می گفت چی می گفت یادش بخیر اسنایپر رو می گرفتم یارو در می رفت با اون تیر دور برده میزدمش!!! :yes: :yes: :yes:
    کانتر هم که اسنایپ نه کلاش بدن دست من با نارنجک یه لشکرو حریف بودم و هدشات و نایف می کردم تو گیم نت دانشگاه البته بچه ها همیشه بمب رو میدادن من چون معمولا من اخرین نفر من می مردم، اگه قرار به باخت تو اون دست بود همیشه وزنه سنگی برا حریف حساب میشدم جوری که صاحب گیم نت منو مجانی شارژ می کرد بشینم بازی کنم اضافه!
    اینارو نگفتم که فکر کنین دارم از خودم تعریف می کنم گفتم که بگم تاحالا دختری ندیدم پابپای من بازی کنه…! :yes:
    در آخر هم برا ازدواج حتما زنم باید به گیم علاقه داشته باشه و گرنه دعوامون میشه به طلاق میکشه کارمون، اما اگه گیمر باشه منم حاضرم مهریه کنسول که هزارتا بچدرد می خوره هرچی خواست بازی براش بخرم با هم بازی کنیم!!! :rotfl: :rotfl: :rotfl:

قیمه گیم ۱۰ | اندر حکایات آزادی یواشکی گیمرهای دختر - گیمفا
قیمه گیم ۱۰ | اندر حکایات آزادی یواشکی گیمرهای دختر - گیمفا