طراح ارشد حرکت سازی Bayonetta 2 در مورد این عنوان صحبت کرد
Takaaki Yamaguchi طراح ارشد حرکت سازی عنوان Bayonetta 2 می باشد. وی در وبلاگ رسمی Bayonetta 2 در مورد این عنوان پستی گذاشته و در مورد نقش خود در این عنوان مورد انتظار سخن گفته است.
متن رسمی سخنان وی به شرح زیر می باشد:
“سلام به همگی. من طراح ارشد حرکت سازی در عنوان Bayonetta 2 هستم و اسم من Takaaki Yamaguchi است. بیش از ۱۰ سال است که این کار را در عنوان های مختلف انجام می دهم و همین مساله باعث شده که احساس پیر بودن به من دست بدهد. به هر حال، بیایید در مورد اینکه کار یک طراح حرکت سازی در بازی چیست حرف بزنیم. ما این مساله را در وبلاگ اصلی بازی Bayonetta شماره ی اول بیان کرده بودیم. اگر بخواهیم به طور ساده بگوییم، ما به هر چیزی که در بازی نیاز به حرکت داشتن داشته باشد حرکت می دهیم. همین مساله باعث می شود که مجبور به کار در قسمت های مختلفی از بازی بشویم و قسمت مهمی از کار را بر دوش خود بگیریم. این مساله به این دلیل است که از درست بودن حرکت کارکترها در بازی مطمئن بشویم و همچنین دلیل دیگر این است که از اینکه شخصیت اصلی حس خوبی را به گیمر منتقل می کند خیالمان راحت شود.
ما وظیفه داشتیم که حرکات زیبای نسخه ی اول این بازی را به نسخه ی دوم منتقل کنیم و حتی آن را بهتر از قبل بکنیم. در این پست، هدف اصلی من آشنایی شما با سیستم صدمه زدن به دشمنان است. می دانید که منظور من چیست؟ منظور من همان صحنه هایی است که کارکتر شما با یک تبر بزرگ بر روی سر دشمنان می زند و دشمن به عقب رانده می شود یا به طور کل از بین می رود. شاید تا به حال اصلا به مساله ی ذکر شده فکر نکرده بودید. اما اینکه دشمنان پس از خوردن ضربه به چه شکل واکنش نشان می دهند از مهم ترین قسمت های یک بازی اکشن است که بیشترین توجه را به خود جلب می کند. اگر کسی این مساله را جدی نگیرد و از روی آن بگذرد، بازی ساخته شده اش بسیار باعث نا امیدی خواهد شد. من مساله ی صدمه به دشمنان را از مهم ترین وظایف خود دانسته ام و بیشترین تلاشم را بر روی آن کرده ام. همیشه هنگام کار بر روی این مساله به این فکر می کنم که آیا راهی جدید هست که این مساله را بهتر از قبل بکنم و یا آن را خلاقانه تر پیش ببرم؟ این مساله باعث می شود که از نتیجه ی نهایی کار خودم راضی باشم. هدف اصلی من در ساخت این بازی، استفاده از حرکت هایی درست، برای دشمنان در هر حمله بود. تعداد زیادی بازتاب حمله برای دشمنان ساخته شده که با هر یک از حرکت های شخصیت اصلی بازی، از دشمنان به نمایش در خواهد آمد. با این حال هدف اصلی من از این هم بیشتر است. به نظرم بهتر است راجع به این مساله صحبت نکنم تا شما خودتان این مساله را هنگام بازی کردن ببینید. در تحقیقاتی که انجام دادم، تعداد بازتاب حمله ها بر روی دشمنان در نسخه ی دوم، نسبت به نسخه ی اول، به بیش از ۳٫۵ برابر رسیده است.”
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بی خودترین بازی تمام ادوار :no: :no: :no: :no: :no:
دست ساخته ی هیدکی کامیا بی خود ؟
کسی که سبک هک ان اسلش از نو پایه ریزی کرد و خالق okami هست بازیش بی خود ؟
شما تعداد نمرات کامل ردیف شده نسخه اول دیدید ؟
واقعا کسى که به bayonetta که اکثر منتقدهاى بزرگ این صنعت اونو به عنوان یکى از ۳
hack slash برتر تاریخ بازى هاى ویریویى میدونن
بازى که به دست یکى از غول هاى این صنعت یعنى هیداکى کامیا خلق شده
بازى که مجله edge با صراحت bayonetta را به عنوان یکى از بهترین هاى نسل هفتم ازش نام برده
بازى که در زمان انتشار ، تقریبا تمام نویسندگان این صنعت به تجلیل ازش پرداختن
بازى که سخت گیرترین منتقد game spot امتیاز ۹ از ۱۰ را بش داد
و …..،،،….،
کسى که bayonetta را مزخرف ترین بازى تمام ادوار خطاب میکنه ، به نظر من کاملا اشتباهى
خودشو گیمر میدونه ،
البته متاسفانه امثال هم را کم ندیدم ، افرادى که با تمام کردن چند شماره از call of duty
و بازى کردن fifa و pes احساس گیمر بودن میکنن !!!!!!!!
تو همین سایت با کامنتى بر خوردم که metal gear را مزخرف ترین بازى خوانده بود 😯
جالب اینجا بود که واسه حرفاش هم دلیل هم اورده بود ، که واقعا شبیه مقاله هاى طنز بود
درست یادم نیست یه چیزى شبیه این که چرا snake با چشم کورش داره یکى رو دید میزنه
چند تا ایراد کارشناسى هم به دموى e3 متال گیر که حتى کارگردانان هالیوود ستودنش ، گرفته بود
ادم واقعا وقتى با این چیزها برخورد میکنه ، نمیدونه باید بخنده یا گریه کنه
اصلى ترین دلیلى که بنده زیاد تو سایت هاى گیم ایرانى نمیام همین چیزهاست
Sanaz boyonetta
بیخیالشون عزیز اینا به قول تو گیمرای تازه واردن که با همین Cod و Ac بزرگ شدن و نمیدونن همین ژانر stealth از کجا سرچشمه گرفته و چن سالس این فرنچایز MGS! من که از ۲۰۰۱ تا الان تمام MGSها بازی کردم ترجیح میدم جوابشون رو ندم.boyonetta رو هم نمی دونم از وجود شخصیت زن بدشون میاد یا چون انحصاری wiiu شده. راسیتش خودمم ناراحت شدم اما بازهم نوش جون wii u دارها چون میتونه به Nintendo کمک بسیاری بکنه!
نسخه ی اولش که عالی بود فقط یه مقدار رو ps3 افت فریم داشت ولی در کل از خود شخصیت و همینطور خود بازی خیلی خیلی خوشم اومد! کار کامیا حرف نداره!
انشالله نسخه ی دوشم موفق میشه!
عالیییییه این بازی نوش جان Wii U دار ها :yes: 😉
کسی که به قول شما با فیفا بازی کردن احساس گیمری میکنه، خب واقعاً گیمر نیست. اما کسی هم که چشمش فقط به نمرات منتقدهاس و از خودش هیچ نظری نداره هم به هیچ عنوان گیمر نیست!
خیلیها هستن که کلاً از بازی ژاپنی خوششون نمیاد(اگه گیمر باشی، احتمالاً بای بدونی بازی ژاپنی با غیر ژاپنی خیلی فرق داره!) خب طبیعیه این افراد به هیچ عنوان نمیتونن بایونتا یا متال گیر رو حتی تحمل کنن. حالا منتقدها هر چقد میخوان نمره بالا داده باشن. وقتی بازی ژاپنیه، خب ژاپنیه.
Moloch
با حرفت موافقم. برای مثال famitsu به killer is dead نمره ی بالایی داد ولی منتقدهای غربی بش نمرات به نسبت پایین دادن خب مشخصه famitsu یه منتقد ژاپنیه و ژاپنیا با بازیای suda 51 بهتر از غربیا ارتباط برقرار میکنن ولی من چون عاشق بازیای ژاپنیم خیلی از killer is dead و lolipop chainsaw خوشم اومد! MGS هم که جای خود!
ولی جدا از بازیای ژاپنی، بازیای مثل army of two tdc، fuse و stronghold legends همه وتای پایینی داشتن اما من خیلی فان داشتم وقتی با رفیقام بازی میکردم.
Beyond two souls ام متاش پاییتر از بازیای قبلی david cage شد ولی به نظرم شاهکار بود.
بازى ژاپنى !!!!!!!
چشم داشتن به نمره منتقد ها و از خود نظر نداشتن !!!!!!!!!
تو رو خدا شما دیگه از این شوخى ها نکن !!!
بنده اگر مثال نمرات را اوردم به این علت است که بگم قضیه از نظر شخصى فراتر است
هر چیزى تواین دنیا عیارى دارد و عیار اونو کارشناس ها و البته خود مردم تعیین میکنند
اگر کمى با مقوله گیم اشنایى داشته باشید ، حتما میدونید metal gear فراتر از این است
که بخواهیم تو دسته بندى هاى معمول جاش بدیم . مثلا بگوییم فلان بازى ژاپنى !!!!!
چرا که جزو ریشه هاى این صنعت است
و قوانین و چارچوب هاى این صنعت را افریده ، و شخص و کشور سازنده اش در این میان کمترین
اهمیت را دارا هستند ،
مثل این میمونه که در سینما الفرد هیچکاک را رد کنیم به این علت که مثلا فیلم امریکایى دوست ندارم
بنده نمیگم حتماباید هیچکاک و کامیا و کوجیما را دوست داشت
و رد کردن اونها واقعا شبیه یه شوخى خیلى با مزه است
اینها اصلا به نمره منتقد ها ارتباط ندارد ، به شناخت از این صنعت ارتباط دارد
مگه میشه گفت من بازى ژاپنى دوست ندارم ولى عاشق hack slash هستم !!!!!
مگر عیر از اینه که hack slash افریده شده توسط بازى هاى ژاپنى است
یه نکته خیلى بامزه دیگه که باز هم فقط تو سایتهاى ایرانى میشه دید
که تا براى اثبات یه بازى مثال نمرات منتقدها را میارى
سریع جواب میدن پس شما از خودت نظر ندارى !!!!!! 😯 😯
چه ربطى داره !!!!!
مثلا من عاشق بازى flowers هستم ، حالا چون منتقدها ازش تعریف کردند پس من از خودم نظر ندارم
خیر دوست من اینطورى نیست ، بنده هم فقط چشم به نظر منتقدها ندارم
بر عکس تو طول سالهایى که بازى میکنم بینش و درک و شعورم از یه بازى به جایى رسیده
که بازى خوب و بد را از هم تشخیص میدم و همانا نظرو سلیقه ام به نویسنده هاى این صنعت نزدیک تر شده
امیدوارم نینتیندو رو از این حالت در بیاره و دوباره با قدرت بیان جلو
بازی های نینتیندو گرافیک ندارن ولی همیشه جز شاهکاران
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
گیم مخصوص دختران :no: و شماهای که عکس آیدیتون هم دختره :no: