Pete Hines: بازی DOOM مجددا باید خودش را ثابت کند
DOOM 4 مدت بسیار زیادی می شود که خبر درست و حسابی از آن نیست با این حال زمانی که پیش فروش بازی Wolfenstein: The New Order شروع شد، در جزئیات آمده بود به تمامی افرادی که عنوان مذکور را پیش خرید کنند، یک کد برای شرکت در بتا DOOM تقدیم خواهد شد. حال این ماه قرار است در نمایشگاه QuakeCon این عنوان اسرار آمیز رسما معرفی شود اما آقای Pete Hines به عنوان معاون رئیس بخش بازاریابی و روابط عمومی شرکت Bethesda معقتند که این عنوان باید خودش را بعد از این غیبت طولانی، دوباره از اول به همگان ثابت کند. صحبت های ایشان را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
آقای Pete Hines اعلام کرده اند که شرکت Bethesda پس از ارائه ریبوت موفقیت آمیز Wolfenstein: The New Order از یک سری بازی “لکه دار”، اینبار قصد دارند که جاه طلبی خود را با IP محبوب استدیو id Software ادامه دهد. ایشان در جدیدترین شماره مجله MCV گفته اند:
دو بازی آخر از Wolfenstein یا “چنگی به دل نمیزنده است” یا اینکه صرفا “مناسب” بوده اند و تبدیل به آن سری بازی نشده بود که همگان انتظار آن را داشتند. Wolfenstein یک Uncharted نیست. می دانیم که این مسئله کمی به توضیح نیاز دارد اما Machine Games به عنوان سازنده جدیدترین عنوان، IP مذکور را کاملا درک کرده است.
حال قضیه Doom هم مانند Wolfenstein می باشد چرا که زمان زیادی از عرضه بازی قبلی گذشته است. ما طوری رفتار خواهیم کرد که انگار نیاز است دوباره به کلی این عنوان ثابت شود. هیچ کسی در حال حاضر فکر نمی کند این عنوان جدید حتما بازی خوبی خواهد بود.
ما باید طوری بازی خود را ثابت کنیم که هم سرگرم کننده و هم متفاوت جلوه کند. این باید هدف ما باشد نه اینکه با خود بگوییم “این یک بازی از سری Doom است پس حتما کیفیت آن خوب خواهد بود”.
در اوایل ماه آپریل سال ۲۰۱۳ بود که اعلام شد مراحل ساخت Doom 4 کاملا ریبوت شده است زیرا کیفیت و عملکرد آن مد نظر سازندگان نبوده و نتوانسته است نیازهای آنان را به ارمغان آورد. استدیو id قرار است این ماه در نمایشگاه QuakeCon سری جدید بازی DOOM را معرفی کند اما این برنامه فقط برای افرادی مد نظر گرفته است که در سالن حضور به عمل می آورند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
نظرات
آره ولی حتما یکم به اون موتور گرافیکی داغونتون فکر کنید که حجم تکسچر هاش ۳۰ گیگ نشه تازه همه چیش عین عنوان سال ۲۰۰۹ بود فقط دست اکتیویزن نبود!
خوب موتور بازی خیلی خوبی داره، دلیل حجم بالای texture برای بازی Rage محیطی بود که بازی داشت، و همچنین Id software از تکنیک MegaTexture استفاده کرده، گذشته از این موتور بازی سری Call of Duty به نام IW-ENGINE از IdTech2 بهره برده و با تغییرات زیاد ت حد امروزه رسیده. 🙂
موتور بازی سازی ID tech 5 !
:smug:
با این همه ادعا هیچوقت بازی شاخی نشد