Miyamoto: بازی Zelda Wii U را جهان باز صدا نزنید
آقای Shigeru Myamoto به عنوان طراح حاضر در شرکت نینتندو و خالق سری بازی The Legend of Zelda هیچ تمایلی ندارند که سبک بازی جدید خود را دیگران “جهان باز” یا همان “open world” خطاب کنند. حال این عنوان کلا جهان باز نمی باشد یا اینکه فقط با عناوین سنتی تفاوت های کوچکی دارد؟ با ما در ادامه مطلب پیرامون توضیحات ارائه شده توسط مرد افسانه ای نینتندو همراه باشید.
Zelda Wii U زمانی که در نمایشگاه E3 2014 معرفی شد، سازندگان دنیای آن را به صورت جهان باز توصیف کردند با این حال معنی آن چیزی نیست که شما انتظار دارید. آقای Shigeru Myamoto طی جدیدترین جلسه برگزار شده با حضور سهامداران شرکت نینتندو گفته اند:
من ترجیح می دهم در زمان ساخت نرم افزار خود از اصطلاح عمومی “جهان باز” استفاده نکنم زیرا بدین معنی است که ما یعنی یک دنیای بسیار بزرگ و باز داریم که بازیکنان در آن کارهای بسیار زیادی می توانند انجام دهند.
در عناوین سنتی The Legend of Zelda بازیکنان هر سری فقط به یک سیاه چال بایستی سر بزنند. به عنوان مثال ما ۸ سیاه چال داریم که در چهارمین آن عده ای با خود می گویند که هنوز نصف بازی برای تجربه باقی مانده است در حالی که دیگران خواهند گفت من نصف بازی را تا کنون آمده ام.
ما می خواهیم چنین مکانیزمی را بشکنیم و یک بازی را در سری The Legend of Zelda بسازیم که شما در هر لحظه که بخواهید از آن لذت ببرید.
با این توصیف ها پس فقط خدا می داند که چرا آقای Shigeru Myamoto دوست ندارد این عنوان را “جهان باز” صدا کند!
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- شایعه: لیان کندی شخصیت اصلی Resident Evil 9 خواهد بود
- فیل اسپنسر: Starfield انحصاری Xbox باقی نخواهد ماند
نظرات
خوب صدا نزنید :no: :no: :no: :no: :no: :no:
خوب نزن جانم نزن که درد داره
آخه کبود شد بیچاره 😀