Jade Raymond: طراحی برخی از بازی های موبایل به ۴۰ سال پیش تعلق دارد
بازی های ویدئویی در دستگاه های هوشمند قابل حمل مانند تبلت و موبایل این روزها بازار بسیار داغی به خود دیده است. البته صرف از نظر درآمدهای هنگفتی که با ارائه عناوین مختلف کسب می شود، محتویات آنها اکثرا چنگی به دل نمی زند چرا که خالی از هر گونه خلاقیت بوده و اغلب به کلون های پوچ و کشتار زامبی ها ختم می شوند. خانم Jade Raymond به عنوان مدیر برنامه ریزی استدیو Ubisoft Toronto اخیرا از بازی های ویدئویی بر روی موبایل انتقاد کرده اند و از اهمیت صنعت در آینده سخن به میان آورده اند. جزئیات را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
طی برگزاری کنفرانس Gamelab در شهر بارسلونا، خانم Jade Raymond صحبت های مهمی را پیرامون تکنولوژی های پوششی و واقعیت مجازی ارائه کرده اند. ایشان معقتند که آینده بازی های ویدئویی در دست عناوین موبایل است با این حال کارهای بسیار زیادی وجود دارد که سازندگان آن باید برای ارتقاء کیفیت انجام دهند.
خانم Raymond می گویند:
موبایل مردم بیشتری را به سمت بازی های ویدئویی جذب کرده است اما خلاقیت در آن اصلا چنگی به دل نمی زند. چیزی که این روزها در موبایل نوآری را کنار میزند، بازیافت طراحی عناوین ۴۰ سال پیش است که با غمار در دنیای واقعی ترکیب شده است تا اینکه پول های شما در آن تلنبار شود.
این روزها البته من وقت بیشتری را صرف بازی بر روی موبایل می کنم تا کنسول های خانگی. بازی های موبایل در زندگی مدرن جایگاه مناسبی پیدا کرده است.
بازی های موبایل به مرور دخالت بیشتری در زندگی آینده ما خواهند داشت و من دوست دارم این نقل مکان را “بازی محیطی” نام گذاری کنم.
ایشان به نکات بسیار خوبی اشاره کرده اند. وقتی این عناوین تا چنین حدی وارد زندگی ما شده پس چرا نباید از طراحی مناسب و خلاقیت کافی برخوردار باشند؟
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات
واقعا حرف درستیه….
کلا آدم خفنیه…
ممنون بابت خبر…. :yes:
😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯
به به چه کسی مدیر برنامه نویسی هستش 😀 :inlove:
مدیر برنامه ریزی نه برنامه نویسی! :no: :no:
مهدی شفیعی خودش اینکارست به روش نمیاره بگه با کلاسه
wow
دقیقا حرف منطقی. رو زده صنعت گیمینگ آیندش رو موبایله با توجه به پیشرفت سریع سخت افزاری موبایل
اتفاقا دیروز بود من خبر دارشدم (شما رو نمی دونم خبر داشتید یانه) عنوان half. Life 2 برای اندروید عرضه شده منتها گوشیت حتما باید پردازنده تگرا۴ انویدیا. رو داشته باشه و اینجاست که متوجه میشیم چرا انویدیا بسمت موبایل رفت تا کنسول ولی برام یه جای تعجب باقی موند بازی انحصاری از نوع سخت افزاری اونم اندروید 😮