Ready At Dawn از وجود QTE در The Order: 1886 دفاع می کند
به جرات می توان گفت The Order: 1886 که به عنوان بازی انحصاری کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی Playstation 4 شناخته می شود، نزدیکترین گرافیک را در حد کیفیت CG ارائه می کند آن هم به صورت همزمان و کاملا زنده و نه فقط در حالت سینمایی. منتهی نکته ای در گیم پلی آن وجود دارد که نظرات همگان را به سمت خود معطوف کرده است و آن هم چیزی جز صحنه های کلید زنی یا همان QTE نیست. در حالت کلی QTE ها اکثرا مایه عذاب هستند و بازیکنان این قابلیت را چندان گزینه مناسبی برای افزایش عملکرد گیم پلی نمی دانند. حال این بخش از گیم پلی در بازی مذکور چگونه خواهد بود؟ آیا دقیقه به دقیقه روی اعصاب ما راه خواهد رفت؟ بهتر است پاسخ را از زبان سازندگان بشنویم.
سایت Gamingbolt اخیرا مصاحبه ای با آقای Marc Turndorf از استدیو Ready At Dawn داشته است تا پاسخ مسئله را جویا شود. ایشان می گویند:
من فعلا برای آن پاسخی ندارم اما اینکه هر ۳ تا ۴ دقیقه با آنها مواجه شوید؟ خیر … چنین چیزی نخواهد بود و فقط زمانی شاهد این قسمت هستیم که نیاز باشد. QTE های مختلفی در بازی مد نظر است. برخی از آنها آخر مبارزه با یک باس ایجاد می شوند یا اینکه حتی ممکن است در یک نبرد تن به تن ساده نیز فعال شوند با این حال به گونه ای طراحی شده اند که بسیار سرگرم کننده خواهد بود.
چیزهای کوچک دیگری نیز در بازی گنجانده شده است مانند باز کردن یک در. تعداد آنها در بازی زیاد است اما فقط در مواقعی که ضروری باشد نه اینکه وسط بازی با خود بگوییم “آخ آخ الان حدود ۴ دقیقه گذشته است و خبری از QTE نیست پس بیایید یک سکانس مخصوص آن را اضافه کنیم”. ما سعی کرده ایم تا اینکه آنها را در نقاطی قرار دهیم که جذاب و سرگرم کننده جلوه خواهند کرد.
این بازی برای عرضه تا ماه فبریه سال بعد زمان زیادی دارد و ما هم از نوآری های تکنولوژیک بسیار لذت می بریم اما امیدواریم واقعا روی قسمت QTE کار شود تا اینکه شاهد کابوسی مانند Ryse نباشیم.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
- سونی ۳۱۹ میلیون دلار از سهام Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، را خریداری کرد
- فهرست نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۲۴ گیمفا
نظرات
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
کلا با مقوله qte حال نمیکنم
ولی اگه نوآورانه باشه چه بسا به گیمپلی بازی طراوت خاصی رو ببخشه.
ولی در تریلر اولیه معلوم شد که صرفا دکمه زنی نیست و سیستم جدیدی در QTE اضافه شده ولی هر چقدر کمتر باشه به نظرم بهتره
هر چند عده ای هم میگویند که این سیستم در واقع بازیباز را بعد مدتی که زیادی با گیمپلی بازی مشغول شد،به استراحت می برد و یا دقت او را افزایش می دهد
حالا این QTE چی هس ?:-) ?:-) ?:-)
منظورش همونیه که وسط فیلماش یهو باید دیکمه بزنیم ?:-) ?:-)
دقیقا :yes:
به نظر من که عنوان جالبی نیست.(نظر شخصی)
بیشتر بازی در صحنه های سینمایی و quick time event تشکیل میدن که شاید کمی جالب و نو آورانه جلوه کنه اما در طولانی مدت باعث خستگی و آزردگی بازیباز میشه.
به موفقیت این عنوان اصلا خوش بین نیستم 😐 .
این بازی به ولاه متای کمتری از ۸۵ میګیره و کاملا هم مشهوده بازی با نمایش اولیه خود فاصله ګرفته شایدم به خاطر برخی محدودیت های سخت افزاری ps4 باشه هر چند من این بازی رو برای ps4 ام میګیرم اما میترسم بازیه که ۶ سال در دست ساخت بوده رو به ګند بکشن
این بهترین ویژگی هر بازیه که باعث میشه بازی شبیه فیلمهای اکشن بشه. 😉 😉 😉
خیلی خوبه :inlove: :inlove:
QTE کاملا برای این بازی نیازمیشه و امیدوارم بهترین شکل استفاده بشه.