DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا
DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا
DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا
DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا
DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا
DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا

DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد

علی صالحی
۰۰:۲۸ ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا

تا به امروز خبر های بسیاری در مورد Direct X12 و تاثیر آن بر روی کنسول Xbox One منتشر شده است. بعضی ها معتقد هستند که این مساله باعث افزایش قدرتی قابل توجه در این کنسول خواهد شد و بعضی دیگر می گویند که تغییرات قابل توجه نخواهد بود. یکی از مسائلی که امید می رود با این بروز رسانی حل بشود، مشکل رزلوشن بازی های کنسول Xbox One است. حال یکی از بازی سازان استودیو معروف ناتی داگ در مورد این مساله نظر خود را اعلام کرده است.

Ramy El Garawany برنامه نویس گرافیکی استودیو ناتی داگ است. وی در مصاحبه ای نظر خود را در مورد Direct X12 و قدرتی که این تکنولوژی به کنسول شرکت مایکروسافت خواهد داد صحبت کرده است. وی معتقد است که قدرتی که Direct X12 به بازی های PC خواهد بخشید بسیار قابل توجه است و یک قدم جدید در قدرت پردازشی CPU خواهد بود.

وی در صحبت های خود گفته است: “همه در حال چانه زدن در مورد OpenGL و DirectX هستند. این در حالی است که من با خوشحالی و در دفتر خود برای PS4 بازی می سازم. من فکر نمی کنم که این مساله آنچنان بازی را برای Xbox One تغییر بدهد. اما قطعا این مساله باعث به وجود آمدن یک تغییر بسیار بزرگ بر روی کامپیوترهای شخصی خواهد بود.”

Brad Wardell، موسس و مدیرعامل Stardock هم با Ramy El Garawany هم نظر است. وی در توئیتر جواب Phil Spencer، رئیس بخش Xbox شرکت Microsoft را داده است و گفته است که Direct X12 چندان برای Xbox One مفید نخواهد بود. وی در توئیت خود گفته است: “من فکر می کنم که بهتر است Phil توقع مردم را بالا نبرد. این مساله که این تکنولوژی قدرت دستگاه را ۵۰۰ برابر می کند واقع بینانه نیست. من Mantle شرکت AMD را تست کرده ام. در شرایط و سخت افزار برابر، کارایی و قدرت Mantle بیش از ۶ برابر DX11 بوده است.”

حال باید دید که با توجه به قدرت ۶ برابری Mantle، تکنولوژی Direct X12 شرکت مایکروسافت چقدر قدرتمند خواهد بود.

Direct X12 در تعطیلات سال نو میلادی ۲۰۱۵ در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا
DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا
DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا
DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا
DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا
DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا
DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا
DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

DX12 تاثیر زیادی بر روی Xbox One نخواهد داشت، اما همه چیز را برای PC عوض خواهد کرد | گیمفا