به کمک NVIDIA HairWorks، گرگ های پرمویی در Witcher 3 حضور دارند
حتما نام بازی Witcher 3 به گوشتان خورده است. بازی که گرافیک غول آسا و داستان پیچیده اش، گیم پلی زیبا را به ارمغان آورده است. حال سازندگان بازی راهی برای افزایش کیفیت گرافیک بازی پیدا کرده اند که می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
CD Projekt RED سعی دارد در بازی Witcher 3 از NVIDIA HairWorks استفاده کند تا اشخاص و حیوانات را در عنوان Witcher 3 زنده تر نشان دهد. با استفاده از این قابلیت، بر روی بدن یک گرگ در این بازی، حدود ۲۰۰۰۰۰ تار مو قابل مشاهده است که رقم قابل توجهی است. با استفاده از این قابلیت، طراحان می توانند مقدار تراکم و حجم مو در قسمت های مختلف بدن را تنظیم کنند و هرچه بیشتر طراحی ها را واقعی کنند. با استفاده از این قابلیت، اسب هایی با یال های بلند و موهای پشت گردن طبیعی می تواند توسط طراحان خلق شود که بازی را هر چه بیشتر جذاب کند. به نظر می رسد که NVIDIA HairWorks، می تواند طراحی بدن حیوانات و صورت اشخاص را دقیق تر و زیباتر کند و گرافیک این عنوان را بیشتر کند.
بازی از جایی آغاز می شود که با فرا رسیدن زمستان بر خلاف سال های پیشین شاهد یک زمستان آرام نخواهیم بود زیرا گروه Wild Hunt دست به شورش و آشوب زده اند و روستا ها و دهکده های مسیر راه خود را به آتش می کشند و مردم بیگناه را به قتل می رسانند. از طرف دیگر امپراتوری Nilfgaard نیز به پادشاهی شمالی حمله کرده است و قصد دارد مردم رنج کشیده ی بخش جنوبی را به اسارت بگیرد. حال در این فضای وهم انگیز و ترس آلود که از هر سو بوی جنگ و خونریزی می آید تنها Geralt است که می تواند به این وضع سامان دهد ولی او نیز میان یک دو راهی سخت قرار گرفته است، اینکه با اشباح Wild Hunt که به دنبال او هستند مبارزه کند یا یک قهرمان باشد و سرزمین و مردمش را از چنگ امپراتوری غارتگر Nilfgaard نجات دهد.
این عنوان در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود ولی چندی پیش CD Projekt Red اعلام کرد که این عنوان تا قبل از فوریه ۲۰۱۵ منتشر نخواهد شد. بر اساس اعلام رسمی تیم سازنده، عنوان The Witcher 3 : Wild Hunt در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۵ ( ۵ اسفند ۱۳۹۳) منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
نظرات
این هم رقیب TressFx
TressFx تو موهای لارا بد نبود … ولی بازم جای کار داشت :idk:
فقط یکم بهینه نبود و گرفیک رو غورت میداد، اما از نظر طبیعی بودن حرف نداشت
اقا این بازی بهترین خواهد شد
یکی از عناوین مهم rpg و بهترینشون
ببینیم چی خواهد کرد
عالیه :yes:
فقط nvidia
زنده بااااد :beauty: :beauty: :beauty: :beauty: :yes: :yes: :yes:
قدرت انویدیا اینجاست
ما با موی گرگها کاری نداریم فقط بازیش تنوع داشته باشه عالیه
خداکنه با این برنامه کاراکتر رو پرمو نکنن :evilgrin:
شما اگر Call of duty Ghust رو دارید میتوند این تکنولوژی رو با روشن کردن در تنظیمات روی سگها ببینید.
ممنون بابت خبر :yes: :yes:
بازی قشنگیه با این که از سبکش خوشم نمیاد ولی خیلی دوست دارم امتحانش کنم شماره دو روهم خریدم فقط به عشق این که بفهمم قضیه ش چی به چیه
اگه تو کنسول ها هم از tressFx 2.0 استفاده بکنن
خیلی عالی میشه
خوبه نمیدو نستم، :yes:
این فقط روی PC هست یا کلا” رو کنسول ها هم هست همچین چیزی؟
برای همه است.
اسمش NVIDIA HairWorks هستش . این یعنی فقط برای PC هایی هستش که کارت گرافیک انویدیا دارن . البته مطمئن نیستم . حدس میزنم .
مثل این میمونه که NVIDIA TXAA روی کنسول ها هم باشه.
اطلاعات غلط ندین
فقط برای کارت های انویدیا هست
کنسول های کارتشون AMD هست
لطفا شما اطلاعات غلط ندین، Hair work رو انویدیا توسعه داده معنیس این نیست که فقط روی کارتای انویدیاس، مثل TressFX که AMD توسعه داده بود اما روی کارتای انویدیا هم جواب داد، این با چیزایی مثل TXAA یا PhysX فرق میکنه، Physx بر اساس CUDA Core کار میکنه که فقط Nvidia داره اما این HairWork از طریق DirectCompute پردازش میشه که برای AMD هم در دسترسه
مصاحبه با انویدیا درباره HairWorks
Can one hope for HairWorks solution to be ever made available for next-gen consoles – PS4 and Xbox One?
Tae-Yong Kim: We are looking into the feasibility for using NVIDIA HairWorks on next gen consoles, so stay tuned.
خدا میدونه برای برای گرافیک اخرش به چه سیستمی احتیاج هست.
زنده باد NVIDEA این بازی بهترین بازی ۲۰۱۵ میشه البته بعد از آنچارتدو متال گیر :-(( :-((