سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا
سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا
سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا
سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا
سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا
سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا

سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟

آرش سعادتمند
۲۰:۰۳ ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا

شرکت مایکروسافت با برنامه ID@Xbox که برای بازی سازان مستقل ترتیب دیده، یک سری قوانین را برای انتشار عناوین مختلف بر روی کنسول نسل هشتم خود یعنی Xbox One وضع کرده است. این بدین معنی می باشد که نسخه Xbox هر بازی باید زودتر یا همزمان با دیگر نسخه ها حتما عرضه شود. بازی Outlast به تازگی برای Xbox One توسط استدیو Red Barrels منتشر شده اما مدت نسبتا زیادی است که دارندگان کنسول Playstation 4 آن را تجربه می کنند. اما قضیه چیست؟ مگر نباید این بازی همزمان عرضه می شد؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ببینیم داستان از چه قرار است.

آقای Philippe Morin که به عنوان موسس استدیو Red Barrels شناخته می شوند طی صحبت های خود با سایت Gamingbolt می گویند:

ما هیچ گونه کار خاصی نکردیم. در برنامه ID@Xbox ثبت نام و کار خود را ثابت کردیم. ما از عرضه بازی خود برای کنسول Xbox One بسیار مسرور هستیم. همیشه هدف ما این بوده است تا اینکه Outlast را به بیشترین تعداد بازیکنان در سراسر جهان برسانیم اما به دلیل محدودیت منابع، متاسفانه چنین چیزی برای ما در ابتدای عرضه مقدور نبود.

آقای Morin همچنین اعلام کرده اند که آنها موفق به استفاده از SDK ماه ژوئن نشده اند (که کینکت از آن حذف و ۱۰ درصد فضای بیشتر از GPU آزاد شده). ایشان ادامه می دهند:

نه ما از SDK ماه ژوئن استفاده نکردیم چرا که در اواخر مراحل ساخت عرضه شد و برای همین هم ما اقدام به ارتقاء بازی خود نکرده ایم. 

از صحبت های آقای Morin می توان برداشت کرد که آنها نه تنها از کینکت استفاده نکرده اند، بلکه ۱۰ درصد اضافه هم به کار گرفته نشده است.

بازی Outlast که درسبک وحشت و بقا با نمای اول شخص می باشد و توسط استدیو Red Barrels ساخته شده را شما هم اکنون می توانید از فروشگاه آنلاین Xbox برای کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One به قیمت ۱۹٫۹۹ دلار تهیه کنید. DLC عنوان مذکور که با نام Whistleblower شناخته می شود نیز ۸٫۹۹ دلار قیمت دارد.

Outlast کمی زودتر از موعد مقرر عرضه شده است چرا که تاریخ آن در سایت ۲۴ جولای (مصادف با ۲ مرداد) ذکر شده بود. Outlast در گذشته برای رایانه های شخصی در تاریخ ۴ سپتامبر و کنسول نسل هشتمی شرکت سونی یعنی Playstation 4 در تاریخ ۵ فبریه منتشر شده بود و روایتگر داستان خبرنگاری مستقل است که پا به یک تیمارستان پر از موجودات اهریمنی می گذارد و با بد ترین کابوس های خود مواجه خواهد شد. 

DLC آن یعنی Whistleblower بر خلاف بازی اصلی ابتدا برای Playstation 4 و سپس PC آمد. داستان این بخش پیرامون یک فرد اطلاعاتی با نام Weylon Park است و تمرکز بر روی وقایعی است که به عنوان اصلی ختم می شود. این بخش حتی پا را فراتر از عنوان اصلی می گذار و قسمت های نهایی در داستان های مرتبط با تیمارستان را نمایان می کند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا
سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا
سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا
سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا
سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا
سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازندگان Outlast چگونه از برنامه ID@Xbox شرکت مایکروسافت گذر کردند؟ - گیمفا