سری جدید Mirror’s Edge خسته کننده نخواهد بود
طبق بیانات استدیو DICE، “کسالت وار بودن” از عواملی بود که اولین عنوان از سری بازی Mirror’s Edge به آن دچار شده بود که باعث می شد تجربه چندان دلچسبی رقم نخورد. با این حال آقای Karl-Magnus Troedsson به عنوان مدیر عامل شرکت EA به تازگی اعلام کرده اند که سازندگان این بار قصد دارند چنین چیزی را حذف کنند. در مصاحبه ای که توسط سایت Eurogamer انجام شده است، آقای Troedsson از برخی حقایق در ساخت عنوان Mirror’s Edge پرده برداری کرده اند. شرکت Electronic Arts به عنوان ناشر عنوان مذکور تصمیم دارد تا اینکه یک شیوه غیر عادی را در ساخت بازی پیش گیرد. به جای اینکه یک تیم بزرگ به صورت ضرالعجلی بر روی ساخت سری جدید Mirror’s Edge کار کنند، تیم کوچکی انتخاب شده و ناشر به آنها هر چقدر که بخواهد زمان داده است. ایشان گفته اند:
ما میدانستیم که ساخت عنوان جدید زمان زیادی خواهد برد پس تصمیم گرفتیم که عجله ای در کار نباشد و تیم کوچکی را برای ساخت بازی انتخاب کنیم تا در یک دوره طولانی مدت کار خود را به پایان برسانند.
تیم سازنده حاضر در استدیو DICE، متوجه بودند که کنترل شخصیت در عنوان اصلی چندان مناسب نبوده است و به همین دلیل آنها تصمیم گرفته اند تا این مسئله در Mirror’s Edge بعدی سرگرم کننده تر جلوه کند تا اینکه مایه عذاب باشد. آقای Troedsson ادامه می دهند:
ما می خواهیم همان مواردی که در بازی اول بود را ادامه دهیم اما می خواهیم کمی از خسته کننده بودن آن بکاهیم. ما اینبار بر روی یک سری مبارزات اول شخص فعالیت داریم که تجربه ای را ارائه خواهند کرد که هم سرگرم کننده است و هم با دسترسی بالا.
با این توصیف ها احتمالا فعلا برای مدت نسبتا زیادی شاهد انتشار Mirror’s Edge نخواهیم بود اما کیفیت آن شاید به مراتب بهتر از بازی قبلی باشد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
نسخه اولشم خسته کننده نبود
عالیه این بازی یادش بخیر ۲ بار رفتم خریدمش ! 😀
بیچاره شیکاگو ۴ ماه دیگه پرنده هم توش پر نمی زنه
هر چی باشه بازم خسته کنندست سبک گیم پلی ـش اینجوریه… نظر من اینه
آیا در کنار کنسول های نسل هشت برای پیسی هم میاد؟
نسخه ى یکش که یه گیم پلى کسل کننده داشت با گذشت مراحل هیچ کار جدیدى انجام نمى داد فقط تکرار
اتفاقا تو زمان خودش نسخه یکش بهترین بود اصلاهم خسته کننده نبود
قبلی رو بازی نکردم ولی اینم بازی نمی کنم 😀
والا ماکه قبلیش رو بازی نکردیم ولی ببینیم این چه جوری میشه
عاشق بازیشم عالی مثل اینکه رابین باشی از نگاه اول شخص و به همراه حرکات پارکور قشنگ و خفن 🙂 🙂 🙂 🙂
من قبلی رو ده بار تموم کردم ۵ بار آسون – ۳ بار نورمال – ۲ بار هارد دروغ نمیگم
هنوزم دارم بازی میکنم اصنم کسل کننده نیست :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :snicker: :snicker:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: