زبدگی برای قتل | پیش نمایش Sniper Elite 3 - گیمفا
زبدگی برای قتل | پیش نمایش Sniper Elite 3 - گیمفا
زبدگی برای قتل | پیش نمایش Sniper Elite 3 - گیمفا
زبدگی برای قتل | پیش نمایش Sniper Elite 3 - گیمفا

زبدگی برای قتل | پیش نمایش Sniper Elite 3

Brad Simpson
۱۰:۰۰ ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
زبدگی برای قتل | پیش نمایش Sniper Elite 3 - گیمفا

دلهره از مرگ باعث می شود تا دستگاه عصبی بدنش، پیام های مرگ را به مغز انتقال بدهند؛ شاید فرار از معرکه، راهی برای زنده ماندن باشد؛ دل بیابان را می درد و راهی برای فرار می جوید؛ موسم دیدار با حضرت عزرائیل فرا رسیده است؛ او می پندارد که از مهلکه جدایی جسته است؛ بی خبر از آن که تک تیرانداز،  سوادی مرگ را به سمت او شلیک خواهد کرد؛ تک تیرانداز دست را به اسلحه خود می برد و با زبدگی هر چه تمام تر کار فرد خوف داشته از مرگ را به فرجام خود می رساند. دنیای گیم آرزو های نامتعارف شما برای انجام برخی کارها که خلاف قوانین طبیعت و جامعه است را فراهم آورده؛ شما می توانید خواسته شیطانی و جنون انگیز خود را به فعلیت برسانید.

خواسته هایی که در ترادف با تفکرات شما وتضاد با جامعه است؛ قتل، کشت و کشتار یکی از آن خواسته هاست که هر فردِ جوانی دوست دارد آن را تجربه کند؛ نه برای انتقام وکینه بلکه برای به سرحد رساندن احساسات خود و تجربه حس برگرفته از آن!  بازی های زیادی نظیر: COD ،BF و … وجود دارد که این حس را به خوبی به شما القا خواهد کرد اما کمتر بازی وجود دارد که این حس را به صورت یگانه به شما القا کند؛ بازی های فوق شما را در موقعیتی قرار می دهد که باید بکشید و به راحتی از این وظیفه بر خواهید آمد بدون ذره ای تفکر برای بقا، اما کمتر بازی وجود دارد که شما را در موقعیتی خاص قرار دهد و از شما بخواهد تا با تفکر فراوان و بهره گیری از قوه ی خرد خود و آمیختن آن با مکانیزم های بازی، به مقاصد خود برسید. قلت این گونه بازی کمی تامل برانگیز است اما وجود برخی از آن ها که تعدادشان انگشت شمار است( بهترین آن ها) چنان قوتی به این گونه بازی های خاص می دهد؛ به نوعی که همچون نگینی زرین می درخشد و مایه مباهات همگان است؛ یکی از آن بازی ها Sniper Elite است که ما این مقاله را به شرح جدیدترین نسخه آن اختصاص دادیم. شما در این فرنچایز نقش تک تیرانداز ماهری را دارید که خود را به امواج خروشان ماموریت ها و مشکلات می آویزد و با زبدگی خود برای برطرف کردن آن ها از هیچ کاری دریغ نمی کند. نسخ مختلف این بازی شاید از زرق وبرق خاصی نسبت به دیگر بازی ها برخوردار نباشند اما طرفداران خاص خود را همواره دارند و به آن ها نیروی امید برای ارضای خواهش های خود می دهند. این فرنچایز شما را در موقعیت یه فرد زبده قرار می دهد که در ظاهر تنهاست اما با مهارت های خود همچون لشکری است بی پایان… .  ما در ادامه نگاهی خواهیم داشت به سومین نسخه از این فرنچایز، Sniper Elite 3، و اطلاعاتی از این بازی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که به نحویی راهگشای مجهولات ذهن شما بوده و آن را به سمع و نظر مبارکتان رسانده تا شاید کمی به اطلاعات خود افزوده و پازل دانسته های خود از این بازی را تکمیل کنیم.

Sniper-Elite-III.jpg

به آفریقا خوش آمدید!

نام بازی: Sniper Elite 3

سازنده: Rebellion Oxford

ناشر( ان): Rebellion Developments 505 Games

سبک: مخفی کاری، تکنیکال شوتر

تاریخ انتشار: ۱ جولای ۲۰۱۴

پلتفرم ها: PlayStation 3 PlayStation 4 Xbox 360 Xbox One Microsoft Windows

ss_364292f04c493223e788d9e13f94e1645beb1ace.1920x1080.jpg

پیش به سوی قتل هیتلر( بدل یا راست بودنش با خدا! )

تک تیراندازی ماهر

اولین روز ماه جولای، روزی خواهد بود که پلتفرم های: PlayStation 3 ،PlayStation 4 ،Xbox 360 ، Xbox One و PC مزه ی تجربه Sniper Elite 3 را به جامعه گیمری خواهد چشاند. این بازی باسبک منحصر به خود، مخفی کاری، طعم دل انگیز یک شوتر تکنیکال را به همگان دیکته خواهد کرد. این بازی توسط Rebellion ساخته شده است و وظیفه نشر آن را دو کمپانی برعهده خواهند گرفت. این نسخه ادامه دهنده راه نسخه اول بازی یعنی Sniper Elite ونسخه دوم آن یعنی Sniper Elite V2 می باشد. در این نسخه شما در نقش تک تیرانداز Karl Fairburne  خواهید بود و اتفاقات جنگ جهانی دوم رو پیگیری خواهید کرد. بازی در اراضی منطقه آفریقای شمالی متمرکز شده وصحنه چالش شما با دشمنان جدید و خطرناکتان خواهد بود. ارتش نازی بسیار قدرتمند شده است و در آفریقا جولان می دهد. آن ها به مجهز ترین سلاح ها تجهیز شده اند  و قدرت آن ها می تواند آزادی را ریشه کن کند؛ با این قدرت نه تنها آن ها  می توانند آفریقا را به خاکی عاری از هر چیز تبدیل کرده، بلکه می توانند کل جهان را به نابودی بکشانند. این فاجعه در همین جا باید اتمام پذیرد و این در دستان شماست؛ حتی یک گلوله می تواند تاریخ را تغییر دهد. آیا هیتلر واقعا در برلین کشته شده است؟ بعضی ها براین باورند که او در سال ۱۹۴۵ در پناهگاهی زیر زمینی خود را به قتل رسانده است؛ بعضی هم می گویند دوسال قبل تر توسط یک تک تیرانداز به درک واصل شده است آن هم در سفری محرمانه به آفریقای شمالی! اما آیا آن فردی که در آفریقای شمالی کشته شد، بدل هیتلر بود؟ در این نسخه از بازی شما می توانید خود هیتلر یا بدل آن را به قتل برسانید. این اتفاق را می توانید در یک DLC به نام ” شکار گرگ خاکستری” دنبال کنید. این اتفاق یکی از آن فاکتور هایی است که  دنیای این بازی را وسیع جلوه می دهد. جهان این بازی بسیار وسیع است به طوری که جهان بزرگی را پوشش می دهد و حاوی لوکیشن های ناب و بسیاری است؛ به طوری که برخی می گویند:

دوبازیباز در این بازی تجربه یکسانی نخواهند داشت و هریک بازی را به روش خود به اتمام می رسانند.

قابلیت های فراوانی در بازی وجود دارد که آن را یکتامی کند؛ همان طور که گفته شد جهان این بازی بسیار وسیع است و طبق گفته ها جهان این بازی ۳ برابر با محیط بازی در نسخه دوم این فرنچایز است. شما قادر به بقا در هر شرایط خواهید بود؛ با استفاده از مخفی کاری ناب و حس جنون حاصل از بازی می توانید دشمنان خود را به هلاکت برسانید؛ یکی از قابلیت های مهیج بازی این است که در هنگام احساس شدید گرما، از فرط گرما خود به خود به سایه ها می روید و برای بقا تلاش می کنید.  یکی از بخش های جذاب بازی توانایی دیدن آناتومی( اسکلت) خودروها و اتنخاب محل دقیق برای تیراندازی و نابود کردن آن ها است که به شما اجازه می دهد تا به صورت کاملا دقیق آن ها را نشانه روید، هم چنین اگر به سر دشمنان خود تیراندازی کنید، اسکلت درونی بدن دشمنان برای شما به نمایش در می آید و می توانید مسیر پیموده شده توسط تیر را به خوبی ببینید. در بخش آنلاین بازی نیز با پیشروی و پیمودن خط داستانی بازی  و پس از کسب موفقیت به شما مدال و جوایزی تعلق می گیرد که باعث دلگرمی شما می شود، هم چنین با کسب تجربه بیشتر قدرت شما به مراتب بیشتر شده و می توانید به سرحدی از توانایی برسید. درست است که در بخش داستانی بازی به تنهایی باید به مصاف ماموریت های سخت بروید اما بخش co-op  بازی این امکان را به شما می دهد تا توانایی های خود را در تیم و کارگروهی بسنجید. سازندگان بازی از این نسخه اطلاعات شگفت انگیزی را منتشر کرده اند که به آن ها می پردازیم. نسخه سوم این بازی تفاوت بسیاری با نسخه دوم آن خواهد داشت و در مسیر کیفیت بیشتر گام خواهد برداشت. سازندگان در این باره می گویند:

مراحل بازی بیشتر از قبل و بسیار بزرگ تر شده است، چه در محتوا و چه در ظاهر( محیط بازی) ، مکانیزم ها و تکنیک های زیادی به بازی اضافه شده که از این حیث قسمت مخفی کاری بازی از سهم بیشتری برخوردار است. تعداد دشمنان شما فزونی یافته و هوش مصنوعی آن ها بسیار بیشتر از قبل است. جلوه ها و افکت های مبازاتی بازی بیشتر شده لذا در هنگام از پای درآوردن دشمنان در مبارزه تن به تن شاهد صحنه هایی خارق العاده خواهیم بود. سیستمی نو در کاورگیری به وجود آوردیم که جذاب خواهد بود. حرکات و جست زدن های منعطف ونرم به قابلیت های کارکتر بازی اضافه شده است. گزینه ی انتخاب اسلحه در بازی تغییر شکل یافته وقابلیت شخصی سازی در بازی و نقش آن فزونی یافته است. بخش مولتی پلیر بازی نیز بسیار جذاب تر از قبل است و کارگروهی را بر شما ارضا خواهد داشت. به طور کلی مکانیزم ها والمان های بازی بسیار جذاب تر و بهینه تر از قبل خواهد بود که این بازی را در قالب جذابی به همگان القا می کند.

همان طور که می دانید بازی در برهه ای تاریخ روایت می شود که تکنولوژی در آن زمان بسیار محدود بود البته سلاح های موجود در آن زمان بسیار نوستالوژِیک و خاطره انگیز خواهد بود. سلاح های موجود در SE نیز همواره مارا به زمان جنگ جهانی دوم می برد. یکی از دغدغه همه ی کسانی که به این بازی علاقه دارند، همین اسلحه ها هستند که تم بازی را خاطره انگیز می سازند، سازندگان بازی برای این که یک سری افراد را از دلهره درآورده، به آن ها وعده سلاح هایی قدرتمند و کثیر را داده اند که موجب دل گرمی همگان است؛ آن ها در این باره می گویند:

سلاح های فروانی در بازی وجود دارد؛ ما وعده حضوراسلحه های دوست داشتنی نظیر : M1 Garrand ،Lee Enfield  ،Gewehr را در بازی به شما می دهیم، هم چنین سلاح های معروف نسخه دوم اسنایپر نیز در این بازی موجود اند و البته یکسری سلاح های جدید در بازی وجود خواهد داشت که جذاب خواهند بود.

یکی از دغدغه هایی که همگان دارند طول گیم پلی وداستان بازی است که برای همگان جای سوال است و طول آن می تواند در کیفیت بازی تاثیر داشته باشد؛ نسخه سوم SE نیز می باید دارای طول داستانی متعادل باشد تا با تلفیق این مهم با دیگر ویژگی ها، بازی را در قالبی مطلوب به همگان عرضه کرد. برای این که مجهولات خود در مورد طول داستان بازی را از بین ببریم، رجوع می کنیم به سخن سازندگان در این باره؛ آن ها در مورد این موضوح این گونه شرح می دهند:

خوب ما طول بخش داستانی و یک نفره بازی را در حدود ۱۲ ساعت در نظر گرفته ایم؛ البته این بستگی به سرعت عمل شما در بازی دارد و امکان این امر وجود دارد که هر فرد بازی را زودتر از ۱۲ ساعت و دیرتر از آن به اتمام برساند با این حال اگر به کاوش همه جزئیات در بازی بپردازید، آن را در حدود ۱۲ ساعت به اتمام خواهید رساند که نسبتا متعادل است و شمارا از دنیای SE 3 زده نخواهد کرد.

خیلی ها  SE را به خاطر بخش آنلاین و مولتی پلیرش دوست دارند و این بخش خیلی هارا مجذوب خود کرده است لذا یکی از دغدغه های همه کاربران و دوست داران این فرنچایز همین بخش مولتی پلیر آن ها است. در این نسخه این بخش با پیشرفت شگرفی رو به رو شده است  و ویژگی های شگفت انگیزی به آن اضافه شده است. سازندگان بازی نیز این موضوع را تصدیق کرده و می گویند:

خب مد های جدیدی به بخش مولتی پلیر بازی اضافه کرده ایم که از پیشرفت شگرفی برخوردار شده اند و کیفیت بالاتری را نسبت به نسخه سابق بازی در اختیار بازیباز قرار می دهند. جالب است بدانید یک تیم مجزا در استودیو وظیفه پردازش این بخش را بر عهده گرفته است. شایان به ذکر است بخش مولتی پلیر بازی المان ها و مکانیک های همین بخش در نسخه دوم بازی را نیز در خود تلفیق کرده است؛ این بخش در زمان انتشار بازی در دسترس خواهد بود که تجربه خاصی را به همگان القا خواهد کرد.

تریلری ۱۵ دقیقه ای از گیم پلی بازی

[jwplayer mediaid=”163572″]

دانلود با کیفیت HD
دانلود با کیفیت SD

کیفیت بخش مولتی پلیر بازی به شدت ارتقا یافته و این نوید یک سرگرمی دلگرم کننده را به همگان می دهد؛ این بدین معنی است که با دوستان خود به خوبی می توانید در چالش های بازی درگیر شده وغرق آن شوید؛ البته محدودیت هایی وجود دارد که باید به آن توجه کرد؛ برای اینکه با این محدودیت ها بیشتر آشنا شویم سوالاتی در ذهن ما به وجود می آید؛ نظیر: آیا بخش های مولتی پلیر بازی بخش های متنوع تری را در خود جای می دهد یا به بازیبازان بیشتری اجازه ی حضور می دهد یا پوشش این بخش در حدود چند نفر را شامل میشود؟ این ها سوالاتی است که به تفضیل به آن ها توسط سازندگان پاسخ داده شده است؛ آن ها برای این که گیمرها را از این دلهره درآورند، پاسخی در این مورد داده اند که به آن اشاره می کنیم:

می توانیم هم در نقض و هم از صدق گفته های شما برآییم؛ ما سعی کرده ایم این بار  با برگرداندن بخش های جذاب دوره های گذشته وتلفیق آن با بخش ها و مد های جدید که بسیار جذاب هستند، تجربه ای ناب را به همگان القا کنیم. تعداد افراد هم در این نسخه بیشتر شده است؛ به طوری که شما می توانید با یازده نفر دیگر از دوستان خود به بازی بپردازید که این مقدار نسبت به نسخ قبلی فزونی یافته است( ۱۲ نفر) .

گزینه ها و آزادی عمل های زیادی به بازی اضافه شده یا از نسخ قبلی به این نسخه انتقال داده شده است؛ مثلا شما می توانید جسد مردگان را از یک مکان به جایی دیگر انتقال دهید؛ منوی شخصی سازی و انتخاب سلاح نیز وسیع تر از قبل شده که جای تحسین دارد. داستان بازی نیز در منطقه ای بکر در آفریقای شمالی روایت می شود که نسبتا وسیع تر و درگیر کننده تر است؛ شما می باید دشمنان خود را ریشه کن کنید و آن ها را از دست یافتن به مقاصد شیطانی خود باز دارید. قابلیت شخصی سازی کارکتر هم در بازی وجو دارد و این شمایید که آن را به عبارتی می سازید؛ مثلا، می توانید به عنوان یک سرباز روس تبار به بازی بپردازید.  کاور گیری های بازی نیز دچار دگرگونی مثبتی شده است به طوری که نقش مهمی را در بازی ایفا می کند؛ سازندگان نظر خود را این گونه در مورد این امر تشریح می کنند:

وقتی به پشت کاوری مطمئن بروید، دشمنان به هیچ عنوان شمارا نخواهند یافت؛ البته این طور نیست که خیالتان راحت باشد چرا که ترس القایی در آن لحظات بسیار واقعی جلوه داده خواهد شد که آدرنالین خونتان را به شدت افزایش می دهد. اگر به صورت ناشی گونه صدایی از خود ایجاد کنید، آن ها حساس می شوند وبهر پیدا کردن محل اختفایتان می کوشند. همیشه این را بدانید که هیچ کاوری در دنیا شما را تا ابد مصون نخواهد داشت و دنیای SE نیز از این قاعده مستثنی نیست.

خوشبختانه سیستم مورد نیاز بازی ” تک تیر انداز ماهر ۳″ تغییر چندانی نسبت به نسخه دوم بازی نیافته؛ لذا سازندگان به فکر جیب شما بوده اند اما یکسری محدودیت های پلتفرمی وجود دارد که کمی ناراحت کننده است؛ مثلا اگر دارای PS4 باشید، نمی توانید با دوستان خود که دارای PS3 هستند در بخش مولتی پلیر بازی کنید و این موضوع یک مقدار ناراحت کننده است. یکی از ویژگی های خوب این بازی درگیر کردن بازیباز با تاریخ است چرا که داستان بازی در جنگ جهانی دوم روایت می شود و برخی از مراحل بازی در جنگ های بزرگ و معروف تاریخی رخ می دهد که طی جنگ جهانی دوم روایت می شد. البته شما نمی توانید در نتیجه آن ها تغییر ایجاد کنید بلکه نقش شما فقط محدود به ترور ها و رسیدن به مقاصدی است که در بازی باید به آن ها توجه شود. یکی از بحث هایی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، گرافیک است و موضوع این است که آیا گرافیک می تواند ملاکی برای خرید کنسول نسل هشتمی باشد؛ آیا SE 3 را فقط برای گرافیکش باید برروی کنسول های نسل هشتمی تجربه کرد؟ پاسخ سازندگان این بازی خیر است و دلیل آن ها بدین شرح است:

مطمئنا گرافیک یکی از فاکتور های اصلی برای خرید این کنسول ها و تجربه بازی ما برروی آن است؛ تیراندازی واضح تر به اضافه ی ریت فریم بالاتر و کیفیت بهتر باعث می شود تا شما برای تجربه این بازی برروی کنسول های نسل هشتمی ترغیب شوید؛ ولی ما می دانیم که شما به این مسائل قانع نمی شوید؛ SE 3 دارای ویژگی هایی خاص برروی کنسول های نسل هشتمی است که عبارت اند از: برروی PS4 می توانید از میزان ضربان قلب Karl در هر لحظه آگاه شوید و در کنسول نسل هشتمی مایکروسافت قادر به کنترل فشار خون کارکتر هستید و در هنگام ایجاد دلهره نوعی آسودگی برای شما ایجاد خواهد شد( آرامش خاطر القایی) . در کل با کنسول های نسل هشتمی می توانید بازی را لمس کنید و تجربه ای خاص را برای خود به وجود آورید؛ البته دیگر نمی توانیم وارد جزئیات شویم ولی باید بگوییم که  تجربه بخش مولتی پلیر بازی برروی این کنسول ها بسیار بهینه است.

بازی در زمان جنگ جهانی دوم روایت می شود و این مسئله حس نوستالوژیکی را به همگان القا می کند؛ خودرو ها  و اتومبیل های آن زمان بسیار خاطره انگیز و جذاب هستند یکی از ویژگی های خوب SE 3 نیز همین موضوع است اما متاسفانه یا خوشبختانه شما نمی توانید این خودرو ها را هدایت کنید و به عبارتی رانندگی کنید. سازندگان استنباط خود از این موضوع را این گونه بیان می کنند:

ما فکر می کنیم هدایت و کنترل تانک ها، ماشین ها و دیگر وسایل نقلیه به اصل و محتوا بازی که مخفی کاری است، ضربه می زند و آن را زیر سوال می برد؛ می دانید که صدای حاصل تانک در هنگام رانندگی نمی گذارد تا شما از دیدگان مخفی شوید. مهم ترین ویژگی وجود این تانک ها و خودرو ها نابود کردن آن هاست. لذت لحظاتی که شما خودرو ها و رانندگان آن ها را نابود می کنید، ستودنی و وصف نشدنی است البته این مهم در نسخه قبلی بازی نیز وجود داشته است ولی در این نسخه مکانیزم نابودگری آن ها تغییر کرده است( از اشاره به آن پرهیز می کنیم چرا که در ابتدا مقاله به آن اشاره شد) .

خب با تفاسیر بالا SE 3 یک نسخه معمولی نخواهد بود و اگر عمل سازندگان با گفته های آن ها صدق کند، شاهد نسخه ای خارق العاده خواهیم بود. البته باید دید که همه این المان ها می توانند خود را در بهترین قالب ارائه دهند یا خیر؟ باید منتظر بود و دید! در بحث بالا صحبتی از گرافیک و صدا گذاری درون بازی نشد( به تفضیل البته) لذا ما سعی می کنیم تا در ادامه مقاله به این دو بخش بپردازیم و آن ها را مورد بررسی قرار داده و به دیگر مسائل رسیدگی کنیم.

1401448669_killcam-v-sniper-elite-3.jpg

یکی از ویژگی های بازی که در نسخ قبلی موجود نبود، نشان دادن آناتومی صورت در هنگام هد شات است

ترور برای جلوگیری از خون ریزی( ! ) 

جلوه های بصری بازی در SE 3 را نمی توان در قیاس با عنوان های بسیار هایپ این نسل قرار داد اما در وصف آن می توان گفت که گرافیک بازی در سطح خوبی قرار دارد و تلفیق آن با جلوه های مبارزاتی برای ایجاد صحنه هایی زیبا وصف نشدنی است. بوته های برروی زمین در به شکل دو بعدی هستند که مقداری زننده است؛ نورپردازی بازی از کیفیت خوبی برخوردار است اما باید دید که در آینده نیز به همین شکل می تواند عمل کند یا خیر؟ سازندگان بازی گفته اند باگ های بازی از بین رفته است اما باید در عمل این مهم را تصدیق کرد. در کل جلوه های گرافیکی بازی با افکت های زیبای تصویری همراه شده است که کیفیت آن را تا حد زیادی بالا می برد لذا می توان گفت که گرافیک بازی در سطح خوبی قرار خواهد گرفت؛ یکی از نقاط قوت آن را نیز را می توان در به تصویر کشیدن صحنه هد شات جُست. تنوع زیادی در کارها برای از پای درآوردن دشمنان وجود دارد که جزئیات درون بازی به این مهم فزونی می بخشد. جلوه های مبازراتی خصوصا در مبارزه تن به تن خارق العاده است و صحنه های بسیار زیبای را به ارمغان می آورد. موشن کپچر نقش خود را به خوبی ایفا کرده است؛ هنرمند معروف بریتانیایی،  آقای Charlie Brooker، در نقش کارکتر اصلی بازی به ادای وظیفه خواهد پرداخت؛ او که یکی از طرفداران سرسخت بازی های مربوط به جنگ جهانی دوم است توسط استودیو Rebellion برای این کار دعوت شده است. او خود از این استودیو درخواست این امر را داشت و بالاخره به شبه آرزوی خود رسید. او می تواند با ایفای نقش خود، دل هواداران را با اسنایپ نشانه رود.

sniper_elite_3_3.jpg

کیفیت بالا و واقع گرایانه بودن جلوه های مبارزاتی بازی حاصل موشن کپچر فوق العاده ی آن است.

با تک تیرانداز خود، دل گیمرها را نشانه رو

SE 3 با نمایش ها خود وبا تفاسیر فوق می تواند به یکی از بازی فوق العاده سال ۲۰۱۴ تبدیل شود؛ پس PC و کنسول خود را برای این امر آماده کنید تا شاهد تک تیراندازی ماهر در بازی تک تیرانداز ماهر ۳ باشید. مطمئنا تم این بازی در بین دیگر عنوان ها  یگانه خواهد بود ولی باید دید که آیا این عنوان می تواند خود را در بهترین قالب به همگان القا کند یا خیر؟ همه چیز را باید در گذر زمان فهمید! تنها چند هفته دیگر برای برای تجربه این عنوان زمان باقی مانده؛ باید به صندلی انتظار نشست و دید که آیا این بازی می تواند موفق ظاهر شود یا سرنوشتی عکس این امر در انتظار آن خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

زبدگی برای قتل | پیش نمایش Sniper Elite 3 - گیمفا
زبدگی برای قتل | پیش نمایش Sniper Elite 3 - گیمفا
زبدگی برای قتل | پیش نمایش Sniper Elite 3 - گیمفا
زبدگی برای قتل | پیش نمایش Sniper Elite 3 - گیمفا
زبدگی برای قتل | پیش نمایش Sniper Elite 3 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

زبدگی برای قتل | پیش نمایش Sniper Elite 3 - گیمفا