نسخه های کنسولی The Elder Scrolls Online فعلا به صورت ۳۰ فریم در ثانیه اجرا می شوند
زمانی که The Elder Scrolls Online برای PC عرضه شد تنفر و عشق زیادی را به سمت خود جمع کرد. با این حال نظرات منتقدین نسبتا مثبت بود هر چند سازندگان از بابت امتیازات چندان خرسند هم نبودند و در حقیقت عنوان نامبرده از یک سری مشکلات فنی رنج می برد که به مرور و با عرضه پچ های مختلف رفع می شود. این بازی احتمالا همانطور که شما مطلع هستید برای کنسول های نسل هشتمی PlayStation 4 و Xbox One نیز منتشر خواهد شد اما اطلاعات زیادی از آنها در دسترس نمی باشد. در ادامه مطلب شما می توانید سخنان سازندگان پیرامون گرافیک بازی بر روی کنسولها را مشاهده کنید.
برای کسب مقداری اطلاعات، سایت GamingBolt مصاحبه ای با آقای Paul D. Sage به عنوان مدیر پروژه بازی The Elder Scrolls Online داشته اند. با اینکه بیشتر بحث ها پیرامون نسخه PC بوده است، جزئیاتی نیز از عملکرد بازی مذکور در کنسول ها نیز بدست آمده است.
The Elder Scrolls Online یک بازی جهان باز عظیم می باشد که دنیای آن به صورت یکپارچه جریان دارد. یک رایانه شخصی قدرتمند به راحتی می تواند آن را پردازش کند اما این قضیه برای PlayStation 4 و Xbox One چگونه خواهد بود؟ آقای Paul D. Sage چنین پاسخ می دهند:
اهداف ما طوری تنظیم شده است که حداکثر کیفیت ممکن را ارائه کنیم. ما فعلا در استدیو، این بازی را موفق شده ایم با ۳۰ فریم در ثانیه اجرا کنیم اما به تلاشمان ادامه خواهیم داد تا اینکه ببینیم چقدر می توانیم از سیستم ها استفاده کنیم. چیزی که برای ما مهم است این نقشه های بزرگ PvP می باشد که در آن به صورت همزمان تعداد زیادی بازیکن با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. ما می خواهیم اطمینان خاطر حاصل کنیم چیزی چیزی تا حد ممکن روان اجرا می شود.
تا عرضه نسخه کنسولی زمان زیادی باقی مانده است و جای خوشحالی دارد که سازندگان به همین ۳۰ فریم نیز در حال حاضر دست پیدا کرده اند. شاید بتوانند به ۶۰ فریم نیز برسند.
پر بحثترینها
- بازی Ghost of Yotei رونمایی شد
- ۱۰ بازی ویدیویی با پیچش داستانی غیرمنطقی
- بازیگر شخصیت اصلی Ghost of Yotei یک کنشگر رادیکال لیبرال است که پلیس آمریکا را نژادپرست خطاب میکند
- چهارشنبه مراسم State of Play بعدی پلی استیشن برگزار خواهد شد
- کارمند: Sweet Baby قصد دارد صنعت بازی را به خاک سیاه بنشاند
- قیمت Horizon Zero Dawn پس از معرفی نسخه ریمستر به طور مخفیانه دو برابر شد
- بازیساز مشهور: هیچکس نمیخواهد با کاراکترهای زشت بازی کند
- پلی استیشن به دنبال استخدام متخصص «برابری، تنوع و شمول» (DEI) است
- شیگرو میاموتو: امیدوارم نینتندو وارد جنگهای به اصطلاح کنسولی نشود
- فیل اسپنسر: Xbox اکنون نسبت به گذشته بازیکنان بیشتری در آسیا دارد
نظرات
بچه ها کسی اینو خریده
خوبه ما هم بخریم
منتظر نسخه ی بعدی هستم البته نه از نوع انلاین :smug:
این بازی رو نباید آنلاین میکردن واقعا حیف شد
فک کنم فقط هم روی سرورای خودشونه بدرد ما ایرانیا که تحریم شدیم نمیخوره :-((
تو دنیای بازیای آنلاین هیچ شرکتی نمیتونه به پای بازیای شرکت بلیزارد برسه :yes:
valve…