Yoshida توضیح می دهید: چرا PS Vita بازی های کمتری از استدیوهای داخلی دریافت می کند؟
احتمالا شما نیز می دانید که این روزها کنسول دستی شرکت سونی یعنی PS Vita بازی های بسیار کمی را از استدیوهای داخلی دریافت می کند اما دلیل چنین مسئله چیست؟ آقای Shuhei Yoshida به عناون رئیس کل استدیوهای جهانی شرکت سونی اعلام کرده اند بخشی از دلیل آن، تغییر کاربری کنسول نامبرده از زمان عرضه تا کنون است. جزئیات صحبت های او را می توانید در ادامه مطلب مطالعه فرمایید.
آقای Yoshida طی صحبت های خود با سایت Polygon گفته اند که در ابتدا، بر روی گرافیک موجود در عناوین PS Vita به عنوان یک بازی قابل حمل مانور داده می شد که دیگر این روزها چنین نمی باشد و مسئله اشاره شده برای مشتریان جذابیت ندارد. ایشان می گویند:
زمانی که ما Playstation Vita را با بازی Uncharted توزیع کردیم خارق العاده بود. شما گرافیک کنسول Playstation 3 را در دست خود داشتید اما با گذر زمان و آمدن Playstation 4، مردم انتظار پیشرفت را از شما دارند.
ایشان تحول و انقلاب بازی های مستقل را در ارائه محتویات بسیار برای PS Vita تحسین می کنند و می گویند که چنین عناوینی با توجه به مکانیزم های گیم پلی که دارند، در هنگام حرکت حدود ۱۰-۱۵ دقیقه سرگرم کننده خواهند بود. آقای Yoshida ادامه می دهند:
به جای تماشای نماهای سینماتیک شما می توانید ساعت ها بر روی PS Vita بازی کنید. این مسئله کلید موفقیت کنسول نامبرده برای ارائه محتویات بی نظیر بزرگ می باشد و ما به ساخت عناوین cross-platform (بازی هایی که می توان اطلاعات موجود در آن را بین دو کنسول تبادل کرد مانند: Borderlands2) مخصوصا در فروش های دیجیتالی ادامه می دهیم.
پس با این حساب یعنی بازی های کمتری از استدیوهای داخلی سونی برای PS Vita ارائه می شود؟ پاسخ ایشان چنین است:
می شود گفت بله. چنین چیزی صحیح است.
در گذشته نیز آقای Don Mesa از شرکت سونی اعلام کرده بودند که ساخت عناوین AAA بزرگ به شیوه های سنتی برای PlayStation Vita پاسخ گو نمی باشد. سونی تلاش بسیار زیادی کرده است که پلتفرم های PlayStation 4 و Vita رابطه خوبی را با سازندگان مستقل داشته باشند با این حال همچنان Vita از عناوین AAA محدودی در حد Killzone: Mercenary و Uncharted: Golden Abyss بهره می برد. آقای Mesa در پاسخ به این مسئله گفته بودند:
در زمینه بازی های بزرگ: مسائل اقتصادی هیچ گونه توجیحی را با روش های ساخت سنتی ارائه نمی کنند. ما باید برای آوردن عناوین AAA به Vita کارهای متفاوتی انجام دهیم. به عنوان مثال ما کاری کرده ایم که شما عناوین PS4 را به وسیله قابلیت Remote Play در PlayStation Vita تجربه کنید. شبکه PS Now نیز یک راه دیگر می باشد و به وسیله آن می توانید عناوین PS3 را بر روی کنسول دستی خود داشته باشید. امیدوارم شما این امکانات را تجربه کنید و نظرات خود را در رابطه با آنها اعلام کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
خب دلیلش بسیار منطقیه
ولی کاش بازی هاش رو زیاد کنه تا من یدونه ویتا بگیرم
vita دو سال اینده از رده خارج میشه
به نظرم باید بیاد یه چیزی مثل اکسپریا پلی بسازه، یه گوشی اندرویدی با گیم پد و طراحی ویتا
درود
بازی های قشنگی داره درحد خودش و سالی یکی دو بازی باحال براش میاد الانم این دختره رو که بادکنک دستشه قراره براش بیاد خیلی باحاله…! :yes: :yes: :yes:
ممنون