دمو مبارزات The Witcher 3 در E3 2014 به عمد آسان بود
بازی The Witcher 3: Wild Hunt طی برگزاری کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در نمایش E3 2014 همه را مات و مبهوت خود کرد و جلوه های بسیار زیبایی را نیز به نمایش گذاشت اما یک نکته نگران کننده در آن مشاهده می شود که به گیم پلی مربوط است. شخصیت اصلی بازی یعنی Geralt بسیار راحت تمامی دشمنان را تار و مار می کرد حتی با وجود اینکه تعداد آنها هم بعضا زیاد بود، سختی قابل ملاحضه ای را شاهد نبودیم. چنین چیزی گیم پلی را مانند سری Assassin’s Creed یا بعضا Batman: Arkham می اندازد که در آن دکمه زنی های زیاد و پشت سر هم رمز موفقیت در مبارزات است تا اینکه بخواهید مانند The Witcher 2 استرتژیک یا تاکتیک خاصی داشته باشید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا پاسخ سازندگان به این مسئله را دریابیم.
اینطور که به نظر می رسد CD Projekt RED به عنوان استدیو سازنده چنین کاری را به عمد انجام داده و آن گیم پلی را مخصوص نمایش ساخته است. آقای John Mamais به عنوان تهیه کننده ارشد می گویند:
چیزی که ما در کنفرانس مایکروسافت به نمایش در آوردیم راه حل آسان برای پیشروی در گیم پلی بوده است. ما فقط ۵ دقیقه زمان داشتیم و مبارزات باید با استفاده از حالت آسان هر چه سریعتر به پیش برده می شد. در بازی شما شاهد قطعه قطعه شدن دشمنان زیادی بودید اما این مسئله در نسخه نهایی بازی ما به همین راحتی نخواهد بود. ما صرفا مشغول نمایش یک سری از امکانات و قابلیت های بازی بودیم.
من نظرات مردم را دنبال می کردم که متوجه شدم برخی می گویند “اوه این گیم پلی بسیار آسان است” اما در حقیقت چنین نخواهد بود.
ایشان همچنین تایید کرده اند، دمو نامبرده بر روی کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One اجرا شده است. آقای Mamais ادامه می دهند:
ساخت بازی برای Xbox One بسیار راحت تر می باشد چرا که ما تیم بازی ساز مخصوص پلتفرم PC هستیم. به همین دلیل ما هر کاری بر روی رایانه های شخصی انجام می دهیم، بر اساس DirectX 11 خواهد بود. Xbox نیز از DX استفاده می کند.
The Witcher 3: Wild Hunt در فبریه سال ۲۰۱۵ برای Xbox One, PS4 و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
:yes:
معلوم بود خیلی آسون بود
😐 😐
چقدر سخت تر ؟موضوع این است :rotfl: :rotfl:
دوستان ps4 از چه api استفاده میکنه؟
GNM برای گرافیک سطح پایین (سختر) و GNMX مانند Opengl برای Linux windows mac android ios.
en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_4_system_software
به بازیش خیلی امید دارم…نسخه دوم خیلی خوب بود :yes:
دارم نسخه ی دو رو دان میکنم 😛 :-)) :-)) :-))
تابستون که خشکسالی همش پاییز هست
خودمون رو با بازیهای قدیمی باید سرگرم کنیم 😀 😀 😀
آره داداش من الان خیلی وقته روی اوردم به بازی های قدیمی 😀
تابستون خشک سالیه واقعا
بعد از واچ داگز دیگه چیزی نیومد
ولی بازیهای قدیمی با دانلودی خیلی حال میدن
نه؟
آره خیلی حال میده منم یه مدتی می شه witcher2 دان کردم بازی می کنم
اره من دیشب nfs carbon دان کردم 😐
بچه ها SNIPER ELITE 3 هم هست با تو واچ داگز هم گشت و گذار میکنیم راز مخفی پیدا میکنم با اسنایپر مغز نازی هارو متلاشی میکنیم یه ذره هم بازی قدیمی دان میکنم کلا مثل دو سال پیش بود تو تابستون که با اومدن Spec Ops نمیدونم درت نوشتم یا نه همه چی تغییر کرد اما تابستون امسال هیچی نمیاد اما بجاش از پاییز تا زمستون سال بعد کلی شاهکار و بازی های قشنگ میاد کلن ۲۰۱۵ سال گیم است و کلی گیم میاد باید بگیم
گیمه گیمه گیمه گیمه هه دستتو به دست چشم انتظاره هی آنچارتد نیکو آنچارتد نیکو اساسین چش چراغ نیکو اساسین چش چراغ نیکو امشو ابل گیم بارانه موقع بازی کردنه امشو ابل گیم بارانه موقع بازی کردنه :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
اوه اوه تو دیگه مونده بودی سنگ ایک باکس رو به سینه بزنی …ولی خدا کنه گیم پلیش اینجوری اسون نباشه ولی حرکتها وضربه های گریت مثل قبلیش مزخرف نباشه و عین نمایش گیم پلی هاش باشه
اقا ببینیم سختیش به کی میره
ولی کاش بهdark souls نره