Destiny شما را با جو آخرالزمانی خود شگفت زده خواهد کرد
داستان بازی Destiny بعد از سقوط انسانیت روایت می شود. جایی که تنها شهر زنده بر روی زمین در حال مقاومت در برابر تاریکی می باشد که تمامی منظومه ی شمسی را پر کرده است. برای بانجی باقیمانده ی زمین یک عامل نا امید کننده نخواهد بود. Destiny درباره ی فهمیدن دلیل نابودی زمین و باز پسگیری آن می باشد. در مصاحبه ای با سایت GameBeat طراح ارشد محیط بازی Jason Sussman می گوید که احساس در درون تمامی مکان ها قرار دارد و محیط بازی با همین احساس ساخته شده است.
صحبت های Jason Sussman اینگونه می باشد:
این ها نشان دهنده ی هدف ما است، این که واقعیت را نشان دهیم و آن را سرلوحه ی خود قرار دهیم. ما دوست داریم یک دنیا پر از امید برای شما بسازیم. با این که انسانیت از بین رفته است ولی شما در حال تلاش می باشید تا متوجه دلیل آن شوید، این زمینه ای است که بازی را درست می کند. به عنوان مثال، در Cosmo، کلی ساختمان متروکه وجود دارد و درون آن ها وسایلی می باشد که بر روی زمین پخش شده اند. وقتی ما به آن نور اضافه می کنیم، وقتی به آن رنگ اضافه می کنیم و وقتی که آن را با زمان خاصی از روز گرد می آوریم یک اثر هنری خلق می شود، ما ترجیح می دهیم شما هر منطقه را در زمان خاصی از روز مشاهده کنید. در هر برهه ای از شب و روز ما نمی خواهیم محیط بازی رنگ پریده به نظر برسد. ما دوست داریم به محیط بازی تحرک ببخشیم و این کار را هم خوب انجام داده ایم.
بدون شک محیط برفی این بازی در نسخه ی آلفا بسیار زیبا و رنگین بود. این بازی بسیار واقعگرایانه می باشد، بعد از برف دنیا به سمت خاکستری شدن پیش رفت. بانجی گفته است که نمی خواهد مانند تمامی بازی های آخرالزمانی یک محیط مرده و بی روح را به تصویر به کشد بلکه به محیطی جنبنده و زنده نیاز دارد، مانند بازیکن هایی که در بازی به شما کمک می کنند. قسمتی از طراحی بازی به Halo شباهت دارد پس ممکن است شاهد طراحی های یکسانی در اسلحه ها، دشمنان و یا چیزهای دیگر داشته باشیم، به هر حال تم هر دو بازی علمی تخیلی می باشد. شاید بانجی این را نمی خواهد ولی این بازی متفاوت با دیگر بازی های علمی تخیلی شروع می شود و حالتی فانتزی تر دارد، شمشیر های بر فراز آسمان و جادوهای موجود در محیط.
ما تنها می خواهیم یک محیط یکتا و مخصوص را به وجود بیاوریم، نه تنها برای بازیکنان بلکه برای خودمان. ما می خواستیم کاری جدید بکنیم، کاری بزرگتر که دارای مسیری خیلی دورتر از راه راست باشد، البته در پناه آرمان های اصلی ما. این تنها به مانند Halo باید با یک داستان خوب همراه می شد. انسانیت از دست رفته است و شما در حال فهمیدن دلیل آن هستید. مسافر چیست؟ و سوالاتی از این قبیل. هر کدام از این فضا ها و مکان ها داستان مخصوص خودش برای تعریف کردن را دارد. این تنها یک نابودی نیست، ممکن است یک رده بندی باشد، مانند چیز هایی را که از هم می پاشانیم. آخرین کاری که مردم در اینجا می کردند چه بوده؟ این ها سوال هایی است که جوابی برای آن ها در محیط بازی می یابید.
Sussman دوباره تأکید کرده است که Destiny بر روی دو کنسول نسل هشتمی با کیفیت 1080p و فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
نسخه آلفا عالی بود منتظر بتا هستیم تا یه ماه دیگه واقعن من موندم اگه الفاش به این خفنیه نسخه فاینال چی میخواد بشه
الفا عالی بود خیلی حال داد
زود تمومش کردن الان همش این bfh دارم میرم
بتا رو بیخیال شو که تنها راه گرفتنش پیشخریده
باید تا نسخه اصلی صبر کرد
خیر دوست من اون که شما میگی درسته ولی کسانی هم که نسخه الفا رو بازی کردن نسخه بتا هم واسشون میاد منم جزو الفایی هام ؛)
شما چطور بازی میکنید اینا رو؟بازیشو میخرید یا سی دی کی داره؟
یه چند روز میشد بعد از e3 واسه نسخه الفا ثبت نام کرد که بصورت شانسی یه کد میداد بانجی ما اونموقع گرفتیم بتلفیلدم گرفتم ولی بازی نکردم /
:yes:
ONLY ON PS4 :yes: :yes: :yes: