کارگردان هنری Sonic Boom: تمامی علایق طرفداران را در این بازی لحاظ کرده ایم
عنوان Sonic Boom آمده است تا دنیای جدیدی را به طرفداران این عنوان نشان دهد. دنیایی که تمرکز اصلی خود را بر روی گیم پلی چند نفره یا Multiplayer گذاشته است. حال باید دید که این خارپشت آبی و دوست داشتنی شرکت سگا، چگونه و با چه کیفیتی توسط استودیو Big Red Button ساخته خواهد شد. هدف اصلی این بازی، بازسازی Sonic کلاسیک، در سبک بازی و شخصیت های آن است. حال مدیر عامل استودیو Big Red Button، که کارگردان هنری Sonic Boom نیز هست، در مورد این عنوان صحبت کرده است.
Bob Rafei در مورد این عنوان گفته است که بازی سازان تمامی علایق طرفداران خود را در این بازی لحاظ کرده اند. وی در ادامه از زمانی که Sega به دفتر استودیو Big Red Button آمد و پروژه ی این بازی را به آنها پیشنهاد داد یاد کرد. وی با بیان این مطلب گفت: ” Sega در تمام مدت و در طول تمامی حرف های خود از بازسازی این عنوان سخن می گفت. آنها می خواستند عنوان تازه ای بسازند و از همه نظر بازی را بهتر کنند. آنها می خواستند که تمرکز اصلی این بازی بر روی بخش چند نفره یا Multiplayer آن باشد. با تمام این حرف ها، استودیو Big Red Button تصمیم به قبول کردن این پروژه ی چالش برانگیز گرفت. این موقعیتی بود تا چیزی تازه و متفاوت تجربه کنیم و یکی از به یاد ماندنی ترین کارکترهای جهان بازی را بازسازی کنیم.”
با این حال، Big Red Button مجبور است که برای ساخت این عنوان جدید به نسخه های قبلی این عنوان نگاه کند. این استودیو در تلاش است تا تمام خواسته های طرفداران را براورده کند و آنها را راضی به بازی کردن این عنوان بکند. در واقع می توان دید که یکی از دلایل منتشر کردن این بیانیه، نشان دادن تعهد این استودیو به عنوان Sonic Boom و طرفداران این فرانچایز است.
عنوان Sonic Boom در اواخر سال ۲۰۱۴ برای کنسول های Wii U و ۳DS شرکت نینتندو منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
:yes:
به به چه شود