مایکروسافت از Cloud استفاده نخواهد کرد؟
پس از معرفی کنسول Xbox One مایکروسافت تاکید بسیار زیادی بر روی قدرت Cloud و تاثیر آن بر روی قدرت کنسول آن ها و پردازش بازی ها، داشت. پیش از این نیز بسیاری از اعلامیه ها مربوط به این سیستم بود و همه جا صحبت از این سیستم بود اما در کنفرانس مایکروسافت با وجود برخی بازی ها که با این سیستم دست و پنجه نرم می کردند، هیچ اطلاعاتی در رابطه با آن منتشر نشد! به عقیده Eurogamer مایکروسافت در حال تغییر مرکز توجهات می باشد و به نظر می رسد قصد دارد توجه و تمرکز مردم را از سیستم Cloud منحرف کند. نه تنها در کنفرانس مایکروسافت در E3 هیچ اطلاعات و یا صحبتی از این سیستم نشد بلکه در مصاحبه ای که Eurogamer با Phil Harrison داشته است به نوعی از این سیستم قطع امید شده است!:
Xbox Live یک سرویس آنلاین است؛ سرور های اختصاصی نیز سرویس دیگر آنلاین می باشند که فایده های مختص به خود را دارند. این همان دلیلی است که بازی ها بهتر از آنی که هستند خواهند شد. این همان دلیلی است که چرا بخش چند نفره پیشرفت خواهد کرد.
همچنین بسیار مفتخریم که بسیاری از بازی ها از این سرویس ها برای بهبود خود استفاده می کنند از Forza Horizon 2 گرفته تا Halo: The Master Chief Collection و Halo 5: Guardians Multiplayer Beta. همه و همه از این سرویس ها برا بهبود خود استفاده کرده اند.
همان طور که مشاهده کردید مایکروسافت به نوعی به سیستم Cloud بی توجه است و یا حداقل این طور به نظر می رسد. به طوری که حتی در مصاحبه ها نیز اثری از این سیستم به چشم نمی خورد و اطلاعاتی در رابطه با آن منتشر نشده است! اما همچنان دو بازی Crackdown و Forza Horizon 2 از سیستم Cloud بهره می برند و هنوز هیچ اعلامیه ای مبنی بر لغو استفاده از این سیستم در این بازی ها منتشر نشده است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا مایکروسافت از استفاده Cloud منصرف شده است؟ آیا این سیستم به فراموشی سپرده شده است؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.
توجه: از هر گونه توهین و بی احترامی در نظرات خود به شدت خودداری فرمائید. در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
در صورت مشاهده با “کاربر خاصی” برخورد خواهد شد.
کاربر خاصی نهو کاربر خاتی
ممنون تصحیح شد
خاتی= خاطی
الان این تیتر با چه منطقی انتخاب شده ؟؟؟ ترجمه تیتر منبع بوده یا نظر شخصی نویسنده در مورد متن خبر ؟ ?:-)
مایکروسافت در e3 به چنین مسائل جانبی نپرداخت چون قول ( بازی ، بازی ، بازی ) داده بود ! برای همین فقط بازی نمایش داد و به مسائل دیگه از قبیل Live ، Cloud ، app های جدید و یسری ارقام و اعداد تکراری که روتین هر کنفرانسی هستند نپرداخت …
*app های جدید …
کلا این مصاحبه خنده داره مایکروسافت در این کنفرانس فقط بازی نشون داد و در مورد هیچ چیزی حرف نزد و در این مصاحبه هم از فیل هریسون چیزی در مورد کلود نپرسیدن که بخواد جواب بده و اگر حرفی هم نزده به این معنی نیست که مورد استفاده قرار نخواهد گرفت سرور های اختصاصی پیش زمینه ای برای استفاده از کلود هستن و حتی دمویی که از بازی کرک داون در E3 نشون داده شد با کلود پردازش شده بود و حتی در جریان کنفرانس Build مایکروسافت دمویی از تاثیر کلود نشون داده شد که بعد فیل اسپنسر گفت که این یک دموی دور ریختنی نبوده و الان معلوم شده که اون دمو از مراحل اولیه ی ساخت بازی کرک داون بوده
کولد عزیزان بیشتر برای اخر نسل هست که قدرت
بیشتری به بازی سازها بدهد یعنی الان که بازی سازها
نمیتونن از بیشتر ۴۰ درصد قدرت کنسول استفاده کنن/کولد لازم نیست
شرکتی که سیاست نسل هشتمیش از کپی کردن سونی بوده یعنی عرضه فیزیکی بازی غلط کرده که بازی روی فضای کلود اجرا کنه البته قبل عرضه جعبه شیرینی اصرار زیادی داشتن ولی امان از تقلید