Torment: Tides of Numenera به خاطر Wasteland 2 تأخیر خورد
تکمیل پروژه وقتی برای حامیان مالی تبدیل به دغدغه شد که استودیوی InXile دومین پروژه ی پشتیبانی شده ی خود را برای Kickstarter معرفی کرد. حالا تاریخ انتشار Torment: Tides of Numenera به عقب تر منتقل شده است. ما انتظار داشتیم بازی Torment: Tides of Numenera را در نیمه ی اول سال ۲۰۱۵ مشاهده کنیم، تا وقتی که چند ماه قبل InXile گفت که به دلیل کارهای ساخت Wasteland 2 ممکن است این پروژه به بعد موکول شود. حالا این اتفاق افتاده است و ما باید در زمستان ۲۰۱۵ منتظر Torment: Tides of Numenera باشیم.
خیلی سخت است تا این همه وقت صبر کنیم ولی دلیل InXile خیلی منطقی است و جوابی بر ضد آن نمی تواند داد:
موفقیت Wasteland 2 در Early Access به ما این انگیزه را داد تا بازی را بهبود ببخشیم، یعنی که زمان بیشتری بر روی ساخت بازی قرار دهیم. ما باید وقت بیشتری برای نسخه ی آزمایشی بازی، ارتقای اسلحه ها و کارهای دیگر صرف کنیم. قبل از وارد شدن به کار ساخت کامل بازی ما همه ی کار ها را درست انجام داده بودیم بجز نمایش آن تاریخ انتشار. حالا ما برای تیم سازنده برنامه های بیشتری بر روی Wasteland داریم تا برای Torment. ما باید برنامه های خود را دقیق تنظیم می کردیم و نیمه ی اول ۲۰۱۵ در این برنامه خیلی واقع گرایانه به نظر نمی آید. ما برای این کار زمستان ۲۰۱۵ را مناسب می دانیم.
دقیقا نمی دانیم که InXile هزینه های این اشتباه را چگونه می خواهد بدهد ولی مقدار کمی برای تیم قبل از تولید پس انداز کرده است. این بهتر از آن است تا شاهد اثرات بد این اتفاق بر روی تیم سازنده ی اصلی باشیم.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
چه جالب چون بازی Wasteland 2 خیلی به بازی های FALOUT شبیه ولی این بازی رو تازه دیدم!
چرا Wasteland 2 اینقدر ساختش طول کشید؟