Aonuma می خواهد قسمت پازل را در Legend of Zelda تغییر دهد
The Legend of Zelda این بار بر روی Wii U در سل ۲۰۱۵ یک عنوان Open World خواهد بود و این تنها یکی از تغییراتی است که از این نسخه از این فرنچایز انتظار می رفت. در مصاحبه ای با Kotaku در E3 2014 ناشر این سری Eiji Aonuma می گوید که بازیکن این آزادی را خواهد داشت تا در مناطقی که مناسب هستند به راحتی Tackle بزند و بر روی زمین لیز بخورد.
Eiji Aonuma می گوید:
ما کمی درباره ی عناصر حل پازل در بازی Zelda صحبت کرده ایم و به این نتیجه رسیده ایم که هم اکنون شکل دیگری به خود گرفته است. ولی من فکر می کنم که هنوز تا مدت ها قسمت حل پازل در این بازی وجود خواهد داشت و احتمال تغییر آن وجود دارد، شاید آن را بر روی گوش او سوار کنیم. بازیکنان در بازی در میان کسب موفقیت در بازی باید تصمیم های منطقی بگیرند و وقتی من اسم حل پازل را می شنوم انتظار دارم که چند جعبه را جابهجا کنم تا دری را باز کنم یا چیزهایی مانند آن ولی می توان آن را با گرفتن تصمیم های منطقی جوری تلفیق کرد که گرفتن همین تصمیم ها در بازی بتواند برای شما نوعی پازل باشد. پس ما تصمیم داریم که ایده ی حل پازل در دنیای Zelda را تغییر دهیم و یا آن را از اول بسازیم.
این بازی در سال ۰۲۱۵ به صورت انحصاری برای Wii U منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- تاریخ عرضه بازی South of Midnight مشخص شد + تریلر داستانی
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- فیل اسپنسر: Starfield انحصاری Xbox باقی نخواهد ماند
نظرات
:yes: :yes:
بازی هستش که کمتر جدی گرفته شده و به حقش نرسیده ولی شاهکاره.حیف. :-((
من که نفهمیدم چی شد و اصلا هم علاقه ای به بازی پازل مازل ندارم اه اه اه !!!
ای کاش انحصاری نینتندو نبود :pain:
دمو این بازی رو هنوز تو سایت نزاشتین 😐 :teeth:
ز=ذ