عنوان استودیو نشانه معرفی شد|جاده جنگ+تصاویر

24 خرداد 1393 - 17:15

بازی ” جاده جنگ ” آخرین اثر استودیو نشانه است.این بازی یک اثر متفاوت نظامی- سیاسی است که برای PC ساخته می شود. تولید این اثر از سال ۱۳۹۲ شروع شده بود و تابستان ۱۳۹۳ وارد بازار گیم ایران می شود. هزینه ساخت این بازی توسط تیم بازی سازی استودیو نشانه پرداخت شده و برای تولید آن از هیچ نهادی کمک مالی دریافت نشده است.

سبک بازی FPS است و در اکثر انیمیشن های این بازی از تکنولوژی موشن کپچر استفاده شده است.این بازی با موتور قدرتمند UDK ساخته شده و از حداکثر توان این موتور برای بالا بردن کیفیت پروژه استفاده شده است.

یک گروه تروریستی وارد کشور عراق می شود. هدف اصلی آنها ناامن کردن و اشغال مرز ایران است. گروهی چریکی از ایران برای تحقیق و مقابله اعزام می شود. اما در این میان اتفاقاتی می افتد که آنها را مجبور به عملیاتی ناخواسته می کند …

تصاویر بازی:

عوامل اصلی بازی:

نویسنده و کارگردان:میلاد دشتی

مشاور بازینامه : مهدی سامنی

انیماتور و مدل ساز: مسعود دشتی

طراح مراحل : رضا صادقی

برنامه نویس و متخصص انجین: میلاد دشتی

مشاور فنی : امیرحسین صیقلکار

دوستان قبل از نظر دادن توجه کنید که این بازی توسط یه تیم جوان و نسبتا کوچک و بسیار با انگیزه ساخته می شود و از آنها انتظار زیادی نباید داشت.
اما چیزی که هست و نکته خوب قضیه اینجاست که این تیم های کوچک و جوان هستند که فردا بزرگ خواهند شد.پس اکنون باید خوش حال باشیم که یک تیم به تیم های بازی سازی ایرانی افزوده شده که اثر اول آن جاده جنگ است.یک عنوان که کیفیت و گرافیکش در سطح اول دنیا نیست اما ارزش حمایت را دارد.

تریلر این بازی کمتر از یک ماه دیگر منتشر خواهد شد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • farid_q گفت:

    یه پیشنهاد دیگه وقتی در مورد بازی ایرانی پست میزارید قسمت نظرها شو حذف کنید تا نظرات بسیار سازنده و امید بخش دوستان در مورد بازی های ایرانی اینجا هدر نره ( البته اونایی که حمایت میکنن کارشون درسته https://gamefa.com/wp-content/plugins/tango-smileys-extended/tango24/thumbs-up.png)

  • NEW CASPIAN گفت:

    به نظر من این بازی خیلی حول حولی ساخته شده و فقط برای نشون دادن کمک ایران به عراقی ها در برابر گروه نفهم داعش هست……..{کلا یه چند ماهی نیست که عراق نامن از داعش اینا سه سوت بازی میسازن 😐 }

  • DucyGamer گفت:

    احمد اقا یه چک بزن ببین رسید

  • hossein copol گفت:

    تکسچر ها واقعا ضعیف کار شده ! نور پردازی هم همینطور!
    پیشنهاد به تیم سازنده بازی (اگه می خونند) :
    Land scape بازی جای کاره بیشتری داره
    تو این عکس https://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/06/06.jpg میتونستید از lens flare استفاده کنید .
    hud هم فکر کنم مال یکی از آموزش های 3D motive هستش بهتره عوضش کنید (scaleform یه سری آموزش توپ واسه ساخت HUD داره )
    برای ساخت تکسچر(حس میکنم تکسچر ها آمادست ) هم میتونید از نرم افزار the foundry mari استفاده کنید .
    امیدوارم تو کارتون موفق باشید 🙂

  • darksiders II گفت:

    یکم تو طرز گرفتن اسلحه باید بیشتر کار کنن.
    راستی آقای وحید (( دی )) چه معنی میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Adam Jensen گفت:

    امیدوارم موفق باشین .

    اما چرا سازندگان ایرانی انقدر توی سبک شوتر اصرار دارن ؟ :idk:

  • legion گفت:

    بازی جالب و قابل توجهیه
    یه سوال،ربطی به وقایعی که بین عراق و گروه تروریستی داعش افتاد نداره؟

  • hannan77 گفت:

    سر جدتون به جای اینا شبگرد و ارتش ها رو بدین بیرون مردم از انتظار مردن به خداااا :reallypissed: :reallypissed: :footmouth:

  • HOFFMAN گفت:

    واقعا دیگه این uDK خز شده.
    هر بچه ای پا شده با چندتا سورس اماده و مدل اماده یه بازی میزنه.
    خداییش وقت ندارم وگرنه راحت میشه یه بازی مثل اینو ساخت.
    تازه گرافیک UDK بیشتره این عکساس نمیدونم چکار کردن که کیفیت اومده پایین :no: ?:-) :heh:
    داستان هم که دیگه خززززززز.
    ولی همین که وقت گذاشتن و چندتا ایده گذاشتن جای تشکر داره..
    همیشه گفتم و میگم بهتره اول یه انجین ایرانی بسازن… واقعا اگه یه انجین در حد UDK بسازن اون موقع باشید گفت پیشرفتتتتتت :yes:

  • MAX PAYNE 1 گفت:

    به امید پیشرفت :yes: ممنون 😉

  • بچه ها من توهم زدم یا واقعا اینجوری احساس میکنم گرافیک ارتش های فرازمینی در حد بازی cod:bo2 یک کمتر البته گیم پلیش نه تریلرهای سینما تیک :hypnotized: 😀

  • KING FISH گفت:

    اجسام خیلی واقعی نیستن و لبه ها خیلی تیز هستن!
    امیدوارم این مشکلات رو حل کنن که واقعی نبودن اجسام بعیده!
    اما ارزش یکبار تجربه رو داره

  • مونده تا برسه 😛 شاید اگه 500 تومن باشه بخرم نصب کنم یکم بخندم :laugh: گرافیکش در حد CS: GO ـه!

  • E.t soldier گفت:

    خوب داداش اگه ناشی هستن،بار اولشونه،سرمایه واسشون فراهم نی یا هر چیز دیگه نیان بیخودی اینارو رسانه ای کنن و یه عده ای رو به خودشون بخندونن. :shout:
    اونقدر تمرین کنن تا دستشون قوت بگیره بعد بیان یه بازی رو رسانه ای کنن!!!
    بعدشم این استدیو raspinaرو که میگین نیومد فرت و فرت بازی بده.در عوض یه سال وقتشو فقط صرف اشنایی کامل باudkکرد تا اینکه نهایتا یه بازی تا حدی قابل قبول زد. :yes:
    بس بیخودی نگین حمایت.ما واسه محصولات ابتدایی خرج نمی کنیم.(نظر من) :smug:

  • Mr.dNgr گفت:

    نور پردازی :yes:
    همه بچه های ایرانی موفق باشن :snicker:
    به امید پیشرفت در همه زمینه ها :blush:
    :evilgrin:

  • Assassino3000 گفت:

    من خودم شخصا معمولا بازی های ایرانی رو میخرم حالا چه خوب چه بد.این بازی تقریبا سطح نرمالی داره اما از اون جایی که کار اوله حتما بهتر میشه.ایراداتی که داره به نظرمن غیرطبیعی بودن یک سری از تکسچرها و اشیاء است(درحالی که بعضی از قسمت ها هم خیلی عالی کار شده).از شکل اسلحه به دست گرفتنش خوشم اومده.فقط اگه تنوع اسلحه ها زیاد باشه خیلی خوب میشه.ولی به هر حال من این بازی رو میخرم.

  • game.gta گفت:

    پول بازی ارجینال باید بدی بعد بازی که با موتور های گرافیکی مجانی ساخته شدن رو بگیری.
    اصلا منصفانه نیست.

    • Assassino3000 گفت:

      این بازی قیمتش به احتمال 99% حداقل 5هزار و حداکثر 7-8 هزارتومن هست(مثه بقیه ی بازی های ایرانی).میتونید یک بازی اورجینال توی این رنج قیمت نام ببرید؟فقط شاید بازی هایی که 80-90 درصد تخفیف خوردن رو بتونید بگیرید.حتی بازی هایی مثه ارتش های فرازمینی و شبگرد هم که در شبکه ی حهانی عرضه خواهند شد و دارای موتور خریداری شده هست هم تا اونجایی که میدونم قراره برای بازار ایران با قیمت مناسب میاد تا مردم بتوند خریداری کنند.(اینو کاملا مطمئن نیستم ولی یادمه یه مصاحبه از سازندگان بازیه شبگرد خونده بودم برای بازیه شبگرد گفته بود اینطوریه فرازمینی رو نمیدونم ولی)