کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا
کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا
کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا
کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا
کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا

کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است

محمـد حسین صفری
۱۰:۵۴ ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا

با توجه به نمایش های Metal Gear Solid V : The Phantom Pain می توان به این نتیجه رسید که با تاریک ترین نسخه ی این سری رو به رو خواهیم بود. شکنجه های فراوانی که در تریلر ها دیده می شود و از سوی دیگر کار های غیر منتظره ی اسنیک که تا کنون از او ندیده ایم، نوید یک عنوان تاریک و پیچیده را می دهند.

هیدو کوجیما به تازگی اعلام کرده است که صحنه های شکنجه که در این عنوان وجود دارد برای نشان دادن دلایل انتقام گرفتن است. او معتقد است که مردم به این صحنه ها واکنش نشان خواهند داد ولی باید بدانند هدفی پشت این صحنه ها است :

البته من انتظار دارم مردم به چنین صحنه هایی واکنش نشان دهند اما این صحنه ها همگی به موضوع بازی من ارتباط دارند و از این رو بار ها در طول بازی تکرار می شوند. تم بازی من زنجیره ای از انتقام است و این چیزی است که من نمی خواهم از دور به آن نگاه کنم. من می خواهم مردم به این موارد واکنش نشان دهند اما پیام بازی را تغییر نخواهم داد. چیز هایی در این بازی وجود دارند که من فکر می کنم ما نمی توانیم از دور به آن ها نگاه کنیم و باید آن ها را لمس و احساس کنیم. بدیهی است که کاری که من انجام می دهم متفاوت از این است که فردی اسلحه در دست بگیرد و دیگران را بکشد. من فکر می کنم چون یک موضوع خیلی خاص را انتخاب کرده ام و باید برای آن بین چیز های مختلف ارتباط به وجود بیاورم، نمی توانم فقط از دور به آن ها نگاه کنم بلکه باید آن ها در بازی به تصویر بکشم. چنین صحنه هایی به بازیکنان این امکان را می دهد تا با اسنیک همدردی کنند و بتوانند دلایل کار های او را درک کنند. صحنه های شکنجه ی بازی بسیار خشن می باشند و اکثر آن ها در نوار های مخفی در بازی وجود دارند که می توانید آن ها را بیابید.

در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain حدود ۹ سال از وقایع Ground Zeroes گذشته است و Snake در این ۹ سال در کما به سر می برده است. حال او به هوش آمده و سعی دارد انتقام خود را از کسانی که او را به این وضع درآوردند بگیرد. این بازی در سبک اکشن ماجراجویی-مخفی کاری می باشد، توسط استودیوی اختصاصی Kojima ، یعنی Kojima Productions در حال ساخت است و وظیفه ی نشر آن را Konami بر عهده دارد. این بازی از موتور قدرتمند Fox Engine بهره می برد و قرار است  تاریخی نامعلومی برای  X360 , PS3 , PS4 , Xbox one خواهد آمد. نسخه PC هم بعد از انتشار نسخه های کنسولی، عرضه می شود.

شما می توانید تحلیل نمایش این عنوان در E3 را از اینجا به قلم عرفان خورسند مشاهده کنید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا
کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا
کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا
کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا
کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا
کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا
کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کوجیما : صحنه های شکنجه در Metal Gear Solid V : The Phantom Pain برای نشان دادن دلایل انتقام است - گیمفا