برنامه نویس ارشد Uncharted 4، از علاقه ی خود به این عنوان سخن گفت | هدف استودیو بهتر کردن کیفیت بازی نسبت به تریلر به نمایش در آمده است

۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۳

استودیو بی نظیر و کاربلد Naughty Dog بار دیگر تحسین ها را نسبت به خود برانگیخت. این استودیو با نمایش نسخه ی چهارم سری بازی Uncharted، یعنی Uncharted 4: A Thief’s End، توانست نظر همه ی افراد حاضر در کنفرانس شرکت سونی را به خود جلب کند.

نکته ی جالب در مورد این تریلر به نمایش در آمده آن بود که تمامی صحنه های آن درون بازی بوده و توسط موتور اصلی بازی رندر شده بود. یکی از افراد پشت صحنه ی این بازی، که به کمک هنر خود به این بازی زیبایی بخشیده است، Christian Gyrling می باشد. وی در اکانت توئیتر خود در مورد این عنوان توئیت هایی منتشر کرد. بیشتر این توئیت ها در مورد علاقه ی وی به این عنوان پر طرفدار و کنسول جدید شرکت سونی است.

وی در اولین توئیت خود نوشته است: “من واقعا…. واقعا عاشق این سخت افزار هستم.#ps4 #uncharted4 #TheLastOfUs”

او در ادامه در مورد هدف استودیو برای این بازی سخن گفت: “هدف ما این است که بازی نهایی از آنچه که دیده اید بهتر بشود. هدف ما رسیدن به آسمان ها است. #nextgen”

او همچنین در یک توئیت به بازی سازان نصحیتی کرده است. به نظر می رسد که این نصیحت بسیار ساده و در عین حال واقعی باشد. او در این توئیت نوشته است: “اگر شما مشکل پیچیده ای دارید، کد ساده ای برای حل آن بنویسید. اگر شما مشکل ساده ای دارید، کد ساده ای برای آن بنویسید. این را به یاد داشته باشد و همه چیز را تا بیشترین حد ممکن ساده نگه دارید.”

به نظر می رسد که بهتر کردن ظاهر بازی، نسبت به آنچه در تریلر این بازی در کنفرانس شرکت سونی دیده ایم، هدفی بلند پروازانه است. به نظر شما Christian Gyrling و تیم زیر دست او توانایی انجام این کار را خواهند داشت؟ 

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید