E3 2014: چرا بازی Bloodborne همان Demon’s Souls 2 نیست؟
بازی Bloodborne جدیدترین IP استدیو From Software قلمداد می شود که اکثر ما آنها را به عنوان خالقین سری بازی Dark Souls می شناسیم. زمانی که معرفی این بازی صورت گرفت و یا حتی قبل از آن شایعات مختلفی به گوش می رسید، عده ای بر این باور بودند که عنوان مذکور به طور حتم دنباله Demon’s Souls خواهد بود اما آقای Hidetaka Miyazaki به عنوان کارگردان چنین مسئله ای را رد می کنند و با وجود اینکه بازی نامبرده اسلحه گرم دارد، به هیچ وجه آن را یک شوتر سوم شخص نخواهد ساخت.
طی مصاحبه انجام شده توسط نشریه Famitsu از آقای Miyazaki سوال شده است که چرا دنباله آن بازی محبوب را ساخته نشده و سراغ یک IP تازه رفته اند؟ پاسخ بدین شرح می باشد:
زمانی که هنوز شرکت Sony Computer Entertainment کنسول جدید خود یعنی PS4 را معرفی نکرده بود این ایده به سراغ ما آمد که آیا “برای کنسول جدید، یک بازی جدید خواهید ساخت؟”. به همین دلیل هرگز ساخت Demon’s Souls II مد نظر ما نبوده است.
ایده کار با کنسول جدید و تجربه ای تازه برای ما جذاب بود و حتی SCE را به یاد دارم که ما را به ساخت یک بازی جدید ترقیب می کرد.
وقایع داستانی بازی Bloodborne در شهر Yharnam می باشد که دوره ای کاملا متفاوت نسبت به Dark Souls و Demon’s Souls را شامل می شود. حال دلیل چنین تغییری در برهه زمانی چیست؟ آقای Hidetaka Miyazaki ادامه می دهند:
دلایل متفاوتی وجود دارد و اولین آن سیستم مبارزات می باشد. ما تصمیم بر این داشتیم که تغییراتی را در سیستم مبارزات ایجاد کنیم به گونه ای که شما بیش از پیش وارد نبرد شوید تا اینکه سیستم شمشیرو سپر Demon’s Souls را در پیش بگیرید. به همین خاطر ما روی به استفاده از سلاح های گرم آوردیم اما باید این مسئله نیز در نظر گرفته می شد که بازی ما نباید به یک شوتر محض تبدیل شود و اینجا بود که ایده استفاده از دوره Victorian به ذهن ما خطور کرد. این دوره ای است که تصورات مردم از اسلحه های خیالی همچنان وجود دارد.
Bloodborne بازی انحصاری کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی Playstation 4 می باشد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
بازی خوبیه :yes:
چون این یک بازی دیگست 😐
:laugh: 😀 :laugh: 😀 :snicker: :yes: :giggle:
چاکرتم دربست :rotfl: :yes: :laugh: 😉
کاش سختیش مثل dark souls نباشه اعصابم خرد شده بود
داداش دار سلوز ۲که سخت نبود همین demin soulsرو اگه بازی کرده باشی دارک سلوز برات میشه کالاف به خدا