E3 2014 : اطلاعات جدیدی از داستان و گیم پلی Call of Duty : Advanced Warfare منتشر شد

۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰

یکی از نمایش های هیجان انگیز کنفرانس مایکروسافت، اولین نمایش از گیم پلی Call of Duty : Advanced Warfare بود که به خوبی تغییرات بنیادینی که در این نسخه صورت گرفته است را به همگان نشان داد. حال اطلاعات جدیدی از روند داستانی و همچنین ویژگی های گیم پلی این عنوان منتشر شده است که نشان می دهد داستان این نسخه نیز همانند نسخه های پیشین جذاب خواهد بود.

شخصیت اصلی بازی Jack Mitchell نام دارد، فردی که سابقه ی ۱۰ سال خدمت در نیرو دریایی آمریکا را داشته است. Jonathan Irons دیگر فرد مهم بخش داستانی بازی است. وی که در طول داستان بازی رئیس بزرگ ترین شرکت خصوصی نظامی یعنی Atlas می باشد، در گذشته فروشنده ی سلاح بوده و از این طریق توانسته ثروت زیادی به دست آورد. وی پس از تاسیس این شرکت در نظر دارد با استفاده از قدرت خود در ایالت متحده ی امریکا نفوذ کند. یک شخصیت مونث نیز در داستان بازی حضور دارد که فردی بسیار قدرتمند است و البته بسیار هم مرموز.

Sledgehammer اعتقاد دارد که میان داستان، گیم پلی و تکنولوژی های موجود به خوبی تعادل بر قرار کرده است و بازی بسیار سرگرم کننده است ولی هنوز به ورطه ی تخیلی شدن وارد نشده است و باور پذیر است. EXO در Advanced Warfare روح و جان سرباز ها است. افزایش قدرت، سرعت و تحرک بیشتر از ویژگی های این پوشش می باشد. گیم پلی بازی با سیستم ارتقا و آپگرید کردن EXO گره خورده است. با پایان هر مرحله مقداری تجربه کسب می شود که از آن باید برای ارتقا EXO استفاده کرد. چیز های زیادی برای ارتقا دادن وجود دارد که بعد ها شما به برخی از آن ها نیاز پیدا خواهید کرد. می توان از ارتفاع های بلند بر روی زمین پرید البته به این شرط که EXO شما ارتقا یافته باشد و بتواند نیرویی مخصوص بر خلاف جهت جاذبه ی زمین تولید کند. البته این نیرو در فاصله های ۳ تا ۵ ثانیه ای قابل استفاده است و باید طوری از آن استفاده کنید که بتوانید بر روی زمین بایستید.

Call of Duty : Advanced Warfare در تاریخ ۴ نوامبر عرضه خواهد شد. نسخه های نسل هشتمی و PC این عنوان توسط استدیو Sledgehammer Games و نسخه های نسل هفتمی نیز توسط  استدیو High Moon پورت می شود.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • assassin_369 گفت:

    نمی دونم چرا با هم بحث می کنید . من خودم هم بتل میزنم هم کد . به نظر من این چند سال اخیر بتل جلو تر بوده (مولتی پلیر رو میگم کاری به سینگل ندارم)
    همیشه تغییرات در گیم ها بوده بعضیا خوششون اومده بعضیا نه .
    بعد کسانی که میگن که کپی برداری شده است …. خیلی از بازی ها از بازی های دیگه الگو گرفته شده که حتی از بازی اصلی هم موفت تر بوده .
    در کل بنظر من از این بتل چیزی در نمیاد (بتاش رو هم بازی کردم) امیدوارم کد بتونه امسال یه تجربه جدید و جالبی برای ما ایجاد کنه . Cool
    من منتظر بتل دایس احتمالا سال دیگه می مونم ! Sleepy

    0
    0
    • Hossien Gamer گفت:

      الگو برداری نشده کپی برداری شده.الگو برداری یعنی ادغام کردن یک ایده با یک ایده ی بسیار جزئی و یا از روی ایده جالب یک فکر و ایده کاملا جدیدی شکل بگیره.کپی برداری رو هم همه میدونن چیه این دقیقا کاری هست که تو کد شکل گرفته البته از لحاظ بعضی جنبه ها،نه همشون

      0
      0