گیفت کارت
گیفت کارت

E3 2014: دلیل 30 فریم بر ثانیه بودن عنوان The Division توسط David Polfeldt بیان شد

۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۹

رئیس استودیو Massive Entertainment، آقای David Polfeldt در مورد 30 فریم بودن عنوان The Division سخن گفته است. به گفته ی وی برای اجرای این بازی در 60 فریم بر ثانیه نیاز بود که از جزئیات بازی کاسته شود و استودیو از این کار خوشش نمی آمد.

به نظر می رسد که Ubisoft در نظر دارد که عنوان شوتر جدید خود، The Division، را با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه برای Xbox One و PlayStation 4 منتشر کند. مدیر عامل و رئیس استودیو Massive Entertainment، یعنی آقای David Polfeldt در مصاحبه ای که در کنفرانس E3 انجام گرفته است راجع به این مساله صحبت کرد. طبق گفته های وی، رساندن نرخ فریم بازی به 60 فریم بر ثانیه نیازمند کاسته شدن جزئیات و قابلیت های مهمی در این بازی، مانند قابلیت تخریب پذیری محیط بود و استودیو دوست نداشت که این اتفاق بی افتد. 

وی در صحبت های خود گفت: “فکر کنم دلیل اینکه ما 30 فریم بر ثانیه را انتخاب کردیم، مناسب بودن این نرخ فریم است. نظر شما این نیست؟ برای ما زمینه های گرافیکی بسیار مهم تر از تعداد فریم بازی است. اگر ما به سمت 60 فریم بر ثانیه می رفتیم باید دست از چیزهای دیگر می کشیدیم. اما ما می خواهیم که از سیستم تخریب پذیری بسیار بسیار پیچیده ای استفاده کنیم و جزئیات محیط بازی ما بسیار بالا است. ما در بازی خودمان از سیستم آب و هوایی بسیار کاملی استفاده می کنیم که دارای چرخه ی کامل شب و روز است. ما به جایی رسیدیم که باید انتخاب می کردیم و تصمیم می گرفتیم. سرمایه ی سخت افزاری خود را در کجا سرمایه گذاری کنیم؟ و تصمیم ما انتخاب 30 فریم بر ثانیه بود.”

در ادامه در مورد رزلوشن این بازی در دو کنسول صحبت شد که وی از جواب دادن به این سوال سر باز زد. عنوان The Division در سال 2015، برای پلتفرم های Xbox One, PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید