E3 2014: نحوه عملکرد سیستم کسب شهرت در بازی Battlefield Hardline
Battlefield: Hardline جدیدترین عنوان در سری بازی Battlefield می باشد که این بار در ساخت آن استدیو Visceral Games که به عنوان سازنده Dead Space شناخته می شود، به جای DICE حضور خواهد داشت. ما نمایش های بسیاری را از زمان معرفی عنوان نامبرده تا کنفرانس شرکت EA در نمایشگاه E3 2014 شاهد بوده ایم و این مسئله در کنفرانس شرکت سونی نیز ادامه داشته است با این حال، هنوز کار EA تمام نشده. به عنوان مثال آنها به تازگی جزئیاتی را در رابطه با سیستم کسب شهرت در Battlefield Hardline و اهمیت تک تک مسابقات چند نفره اعلام کرده اند که در ادامه خبر می توانید آنها را مشاهده کنید.
آقای Thad Sasser به عنوان طراح ارشد بخش چند نفره حاضر در استدیو استدیو Visceral Games طی صحبت های خود با سایت IGN گفته اند:
سیستم کسب شهرت (Reputation) در این عنوان بر اساس هر مسابقه بنا شده است که این مهم اجازه خواهد داد بازیکنان در هر جلسه تجهیزات خود را ارتقاء دهند.
زمانی که شما یک به یک سری هدف دست پیدا می کنید قابلیت های جدیدتر آزاد خواهد شد. در بازی شما شاهد X عدد (احتمالا به عدد ۱۰ یونانی اشاره دارند) سطح مختلف شهرت خواهید بود و می توانید طی هر مسابقه تلاش کنید آن را به حداکثر برسانید تا جوایز مختلفی را در بازی کسب کنید. به عنوان مثال یکی از این موارد، زره ارتقاء یافته می باشد.
این جملات یعنی چه؟ توضیحات آقای Thad Sasser این گونه است که سیستم شهرت شما در هر بازی چند نفره ریست خواهد شد. چنین مسئله این باعث می شود تا در هر جلسه تمام دقت خود را برای کسب حداکثر امکانات به خرج دهید و اینطور نمی باشد که فقط یک بار تا آخر رفته و برای همیشه برترین باقی بمانید. مورد جالبی است و عمق بیشتری را می شود گفت که به بخش چندنفره اضافه خواهد کرد.
بازی Battlefield: Hardline در ۲۱ اکتبر (مصادف با ۲۹ مهر) برای Xbox One, Xbox 360, PS3, PS4 و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
سیستم مورد نیازش رو نگفتند؟؟
حالا خوبه Watch Dogs چیزی به اسم سیستم شهرت اختراع کرد وگرنه چیکار میکردن.
والا :no: :no: :no:
watch dog سیستم شهرتو اختراع کرده ؟ 😀 😀
مثل اینکه تو ۱ماه با گیم اشنا شدی :rotfl: :rotfl:
:yes:
بچه ها Origin به شما هم Email زده ؟! ….. من حجم ندارم دانلود کنمش ! ( نسخه آزمایشی ) ! …
:yes:
همین که دیگه dice دیگه این بازی رو نمیسازه یه دنیا ارزش داره!امیدوارم که دیگه از موتور گرافیگی frostbite3 استفاده نکنن