تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2014 |نمایش اسطوره ها - گیمفا
تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2014 |نمایش اسطوره ها - گیمفا
تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2014 |نمایش اسطوره ها - گیمفا
تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2014 |نمایش اسطوره ها - گیمفا

تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2014 |نمایش اسطوره ها

کیوان آمیرزاده
۱۶:۱۳ ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2014 |نمایش اسطوره ها - گیمفا

سرانجام انتظارات به پایان رسید و E3 سال ۲۰۱۴، فرا رسید. به نظر می رسد که امسال خبرهای بسیار خوشی به گیمرها داده شد. از عرضه ی GTA V برای PC و نسل هشتم تا معرفی IP های جدید باورنکردنی. یکی از جالب ترین کنفرانس ها، کنفرانس “Ubisoft” بود که با نمایش تریلرهای زیبا، همه را به وجد آورد. حال نگاهی بر کنفرانس این شرکت محبوب می اندازیم تا ببینیم که تا چه حد کنفرانس موفقی به علاقه مندان ارائه شده است.

کنفرانس “یوبی سافت” با نمایشی از “raving rabbids”، آغاز می شود. خرگوش های شیطان یوبی سافت، برگشته اند! خرگوش ها به راستی می توانند حواس همگان را به خود جلب کنند. پس از انجام دادن کارهار عجیب، خرگوش ها به طور معمولی عصبانی می شوند و فریاد می کشند و هرچیزی در اطرافشان هست را نابود می کنند! بهترین راه برای شروع یک کنفرانس! نمایشی در حد ۲ دقیقه از این خرگوش های بی اعصاب پخش می شود که واقعا یک شروع جالب و ایده آل برای یک کنفرانس می تواند باشد. پس از اتمام نمایش، هنوز عده ای صندلی های خود را پیدا نکرده اند و در سالن مشغول راه رفتن هستند.
حال همه در جاهای خود مستقر شده اند که ناگهان یک تریلر شروع به پخش می شود و سکوت کل سالن را فرا می گیرد. حال زمان آن است که یوبی سافت یک نمایش قدر را شروع کند. تریلری که در حال پخش است، یک شخص را در اتوبوس نشان می دهد. اتوبوس در ایستگاه بازرسی توقف می کند اما به دلایلی یک تیراندازی بزرگ رخ می دهد و بسیاری کشته می شوند. حال یک مرد از بالگردی پیاده می شود و چهره ی او نشانگر آن است که او همان شخصیت منفی Farcry 4 است. بله این تریلر بازی Farcry 4 می باشد. عنوانی که نسخه سوم آن، طرفداران را محو خود کرد و افراد بسیاری به این عنوان علاقه مند شدند. حال شخصیت منفی بازی، به یکی از افراد خود حمله ور شده و او را می کشد. یک شخصیت خشن که سعی می کند بیشتر مواقع خود را شخصی سرشار از آرامش نشان دهد. تریلر بازی مژده ی یک عنوان بسیار جذاب را می دهد که در هیمالیا رخ می دهد. به نظر می رسد یوبی سافت به بهترین شکل ممکن کنفرانس خود را شروع کرده است. یک شروع بسیار قدرتمند با تریلر بسیار زیبای عنوان Farcry 4. این تریلر حاضران را به وجد می آورد و همه شروع به تشویق کردن می کنند. “Dan Hay”، کارگردان با استعداد این عنوان، پس از اتمام تریلر، سخنان خود را آغاز می کند. او تاریخ عرضه ی این عنوان (۱۸ نوامبر) را اعلام می کند و کمی از بازی تعریف می کند. این قسمت از کنفرانس نیز، عالی پیش می رود و استقبال گرمی از این کارگردان و عنوان زیبایش، می شود.

برای دیدن تریلر بازی اینجا کلیک کنید.

تریلر گیم پلی

دیوانگی جدید در farcry 4

پس از صحبت های “Aisha Tyler”، قسمت بعدی کنفرانس، با Just Dance 2015 ادامه پیدا می کند. پس از توضیحات درباره بازی، مخصوصا اشاره کردن به داشتن ۱۰۰ میلیون بازیکن، تریلری از این بازی به نمایش می آید و مشخص می شود که این عنوان در ماه اکتبر منتشر می شود. حال “Jason Altman”، سازنده بازی، به روی صحنه می آید و توضیحاتی را در مورد بازی می دهد. سپس بازی به صورت عملی انجام می شود و به این نکته اشاره می شود که محدودیتی در تعداد نفرات وجود ندارد.

 

حال نوبت به عنوان بزرگ و پرطرفدار The Division می رسد! این بار این عنوان است که سالن را مجذوب خودش خواهد کرد. نمایشی که خیلی ها منتظر آن بودند و حال یوبی سافت قصد دارد اولین نمایش از بازی را به اجرا در بیاورد. قبل از شروع تریلر بازی، سازنده ی بازی یعنی “Petter Mannerfelt”، به روی صحنه می آید و شروع به صحبت کردن می کند. سپس تریلر بازی به نمایش در می آید. این تریلر، از گریه های یک فرزند به دلیل از دست دادن مادرش به دلیل یک ویروس آغاز می شود و در حین نبرد ناجی ها و شیاطین، به پایان می رسد. این تریلر نابودی زمین به دلیل یک ویروس را به زیبایی نشان می دهد. یوبی سافت پس از نمایش های خنده دار و سرگرم کننده همراه با آلمان های Fun، اولین تریلر غم انگیز را در کنفرانس نمایش داد. نابودی دلخراش مردم به دلیل برپا شدن قوانین بقا. حال یوبی سافت با اینکار، احساسات تماشاچی ها تا حدی در اختیار خودش قرار داد که این می تواند همه چیز را برای نمایش بعدی آماده کند. یک نمایش کاملا متفاوت. یوبی سافت تا به این قسمت کنفرانس، بسیار خوب و جذاب عمل کرده. آیا می تواند این روند را ادامه دهد؟ این مسئله در ادامه کنفرانس مشخص می شود.

برای دیدن تریلر بازی کلیک و کلیک کنید.

زوال جهان در the division

بلافاصله بعد از نمایش The Division، صدای گاز دادن ماشین به گوش می خورد. در واقع صدای بازی The Crew دوستدارن رانندگی در بازی های رایانه ای را به وجد در می آورد. حال نوبت تریلر عنوان The Crew می باشد. سرانجام برای اولین بار در این کنفرانس، یک موسیقی ملایم و آرامش بخش پخش می شود رانندگی بر روی دور سریع، نمایش داده می شود. جزئیات قابل مشاهده نیستند اما یک ذهنیت کلی به طرفداران داده می شود. حال “Julian Gerighty”، کارگردان بازی، بر روی صحنه می آید و صحبت های خود را درباره بازی، آغاز می کند. او صحبت هایی درباره نسخه بتای این بازی کرد و توضیح ها لازم را داد. او همچنین اعلام کرد که تاریخ عرضه بازی، ۱۱ نوامبر می باشد.

 

بعد از معرفی The Crew، شاید بعضی ها خسته شده باشند اما یوبی سافت همیشه فکر همه جا را می کند! نوبتی هم باشد نوبت نمایش پرهیجان عنوان Assassin’s Creed: Unity است. این بار کارگردان خلاق این عنوان، یعنی “Alex Amancio” بر روی صحنه می آید و همگان را هیجان زده می کند. او صحبتی کوتاه درباره داستان اصلی بازی، یعنی انقلاب فرانسه می کند و تریلری به نمایش در می آید. یک تریلر فوق العاده! در این تریلر، عقابی در حال پرواز در نواحی مختلف پاریس است و یک انقلاب عظیم را به ما نشان می دهد. مردمی که توسط سربازان کشته می شوند و هیچ سلاح خاصی برای دفاع از خود ندارد. حال قاتلان وارد ماجرا می شوند و سربازان خون خوار را به قتل می رسانند و فرمانده آنها را به مردم می سپارند. موسیقی بسیار زیبایی در حین تریلر پخش می شود که واقعا حس و حال بازی را به شخص الحاق می کند. بله یوبی سافت یکی از برگ های برنده ی خود را استفاده کرد. یک تریلر بی نقص و فوق العاده از عنوان محبوب Assassin’s Creed: Unity. اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است چرا که این بار یوبی سافت قصد دارد تا گیم پلی این عنوان را به نمایش در بیاورد. سالن از جا کنده شده است و همه تشویق های بسیاری می کنند. البته نباید انتظار دیگری هم داشت! این بار شما در شهر می روید و آزادانه در آن قدم می زنید. هنگام قدم زدن در شهر، اتفاقاتی زیادی می افتد. از کشته شدن انقلابیون تا دزدها و برقراری عدالت با کشتن قاتلان مردم بی گناه. این دفعه نیز یک تریلر بی نظیر از گیم پلی بازی به طرفداران ارائه می شود و همگان را به وجد می آورد. حرکات بسیار طبیعی هنگام پریدن از روی دیوار ها و سیستم مبارزات بهبود یافته و چندین و چند چیز دیگر که همگی ندای یک شاهکار را می دهند. به راستی که یوبی سافت جمعیت را در دست خود گرفته است. تمام تماشاچی ها برجای خود میخکوب شده اند و در پوست خود نمی گنجند چرا که یوبی سافت واقعا برنامه ریزی دقیق و بی نقصی را برای کنفرانسش انجام داده بود. سرانجام سراغ قسمت بعدی کنفرانس می رویم.

تریلرهای بازی

لینک

لینک

assassin's Creed: Unity، بازگشت به ریشه ها؟

حال “Charles Huteau” بر روی صحنه حاضر می شود. او کارگردان عنوان “Shape Up” می باشد. این بازی، برای افزایش قدرت بدنی است که برای Xbox One منتشر خواهد شد! او اعلام می کند که حال تمرین کردن شما، به صورت یک بازی بسیار جالب تبدیل می شود و مربی شما در بازی، شما را برای مبارزه با یک باس، (باس فایت) آماده می کند و شما آماده ی یک باس فایت خواهید شد! او به صورت عملی بازی را انجام می دهد. واقع به نظر می رسد که دیگر برای ورزش کردن هم بازی ساخته شده است! این بازی واقعا به افرادی که در حین ورزش کردن خسته می شوند، توصیه می شود. در واقع این بازی، برای افزایش قدرت بدنی شخص از طریق بازی و سرگرمی است. بالاخره نمایش عجیب بازی Shape up تمام می شود. یوبی سافت دوباره مقدار Fun کنفرانس را بالا برد و این به این معنی است که عنوان بعدی که معرفی می شود، امکان دارد بازی باشد که محتوای غمگین داشته باشد. حال باید منتظر قسمت بعدی ماند.

 

قسمت بعدی این کنفرانس، نمایش عنوان “Valiant Hearts: The Great War” است. همانطور که برخی پیش بینی کرده بودند، وقت، وقت نمایش یک عنوان با درون محتوای غمگین است. این عنوان، قسمت های جالب و خنده دار دارد ولی عمده ی این بازی، صحنه های احساسی هستند و مرگ را در یک جنگ عظیم، نشان می دهند. یک سگ وفادار که صاحبانش را در جنگ از دست می دهد. این بازی، علاوه بر جنبه های احساسی و دیالوگ های خنده دار، قسمت های آموزشی نیز دارد و تاریخ را برای ما کمی شرح می دهد. سختی های جنگ و مشکلاتی که جنگاوران با آن رو به رو بودند. این نمایش عده ی زیادی را به سکوت وا می دارد اما در نهایت حتی احساسات هم بر تشویق کردن تماشاچیان برای این عنوان، اثری نمی گذارد.

 تریلر این عنوان را از اینجا مشاهده کنید.

حال این بار CEO شرکت یوبی سافت به صحنه می آید! انگار نمایش تمام نشده است و این بار نوبت معرفی یک عنوان بسیار پر طرفدار است اما چه عنوانی؟ این چیزی است که بعد از دیدن تریلر بازی می فهمیم. تریلر آغاز می شود. به نظر می سد که پلیس، یک خانه را محاصره کرده است و درون آن خانه، یک نفر به عنوان گروگان نگهداری می شود. یک گروه ویژه وارد ساختمان می شوند و مشخص می شود که این بازی، آنلاین می باشد چرا که دو تیم ۵ نفره در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. تخریب پذیری محیط بی نظیر است و دیوار ها بر اثر برخورد گلوله، نسبت به اندازه گلوله، سوراخ می شوند. انفجارها، بسیار طبیعی می باشند و تخریب پذیری حاصل از آنها، باور نکردنی است. سرانجام گروگان آزاد می شوند و تمام تروریست ها کشته می شوند و در نهایت نام ” Rainbow Six: Siege، بر روی نمایشگر به نمایش در می آید. این بار همه غافل گیر شده اند! همه ی تماشاچیان حتی میزبان، باورش نمی شود. شور و هیجان همه جا را فرا گرفته است. یوبی سافت کنفرانس خود را با یک سورپرایز باور نکردنی به پایان می رساند. این بار همه با تشویق های خود حتی یوبی سافت را هم شگفت زده می کنند. می توان گفت که این، یک E3 موفق برای یوبی سافت بوده است.

rainbow 6 siege پیروزی یا شکست
سرانجام کنفرانس یوبی سافت به پایان می رسد و به نظر می رسد اکثریت، راضی و خوشحال از در بیرون می روند. عده ای نیز انتظارات بیشتری از این کنفرانس داشتند ولی به طور کلی، کنفرانس یوبی سافت، یکی از موفق ترین کنفرانس های E3 محسوب می شود چرا که آغاز و پایان کنفرانس بسیار زیبا بود و در حین کنفرانس نیز، یوبی سافت احساسات تماشاچیان را در دست گرفت و بسیار خوب و بی نقص، نمایش ها را به اجرا در آورد.

دانلود کنفرانس Ubisoft

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2014 |نمایش اسطوره ها - گیمفا
تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2014 |نمایش اسطوره ها - گیمفا
تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2014 |نمایش اسطوره ها - گیمفا
تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2014 |نمایش اسطوره ها - گیمفا
تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2014 |نمایش اسطوره ها - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2014 |نمایش اسطوره ها - گیمفا
تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3 2014 |نمایش اسطوره ها - گیمفا