کرایتک با وجود شباهت محیطی Crysis2 با Crysis 3 از بافت های قبلی در بازی جدید استفاده نمی کند.
آقای Rasmus Hojengaard کارگردان بازی، در مصاحبه با Rock Paper Shotgun عنوان کرده است: “می خواهم روی این مطلب تأکید کنم، ما این کار را نکردیم چون برایمان راحت تر است.
همه چیز در Crysis 3 از پایه ساخته شده است، همانطور که در تریلر هم دیدید چیزی از Crysis 2 در بازی مشاهده نمی کنید؛ بگزارید یک مثال بزنم، فرض کنید یک جنگ رخ داده و تمام سرزمین مادریتان به همراه دوستانتان از بین رفته است، دیدن این محیط برای شما کاملاً با دوستانتان تفاوت خواهد داشت چون احساسی که به محیطی آشنا دارید نسبت به محیطی که هیچ وقت آنجا نبودید کاملاً متفاوت است. اگرچه کمی قضیه اینجا تفاوت دارد ولی مصداق این دو بازی تقریباً همین است”
طی مصاحبه ای با Polygon او همچنین ابراز کرده Crytek این سری می خواهد کار بسیار متفاوتی انجام دهد. او در ادامه اضافه کرد: “خیلی ها با ایده ی بازگرداندن پوشش گیاهی به بازی موافق بودند و خود ما نیز خیلی مشتاق ساخت محیط شهری بودیم، پس فکر کردیم که چرا این دو را تلفیق نکنیم و این شد که ما به فکر ساخت محیط جنگلی-شهری افتادیم. ما هنوز در حال ساخت بازی هستیم و می خواهیم فراتر از انتظاراتمان از Crysis 2 برویم. ما می خواهیم روی کنسول ها کاری کنیم که تا کنون هیچ استودیویی نکرده است”
او همچنین در مورد قابلیت های متعدد موتور بازی مانند parallax occlusion mapping و آوردن آن روی کنسول ها که حتی برای Crysis 2 تا زمان آوردن DX11 روی PC امکان آن وجود نداشت صحبت کرد و گفت: “ما قصد این کار را داریم اگر چه روی کنسول ها مانند PC جواب نمی گیریم ولی نتیجه ی نهایی تقریباً در همان اندازه ها خواهد شد”
این بازی زمانی در بهار ۲۰۱۳ برای PC و ۳۶۰ و PS3 عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
خوبه که رو کنسولا باکیفیت بالایی اجرا نمی شه ولی توPCباحال تره. حتما می خرم
CrySis bazie khobie,ama az nazar gameplay b andaze graphicesh dar hade balaei nist.be jaye in hame taramarkoz roo jelvehaye basari bayad rooye gameplay ham tamarkoz konan ta betonan y gameplay dar hade BlackOps ijad konan.
دوست عزیز کرایسیس یک شوتر تاکتیکی و sandbox وبا یک گیم پلی سریع آزادانه و قدرتمند وبا استانداردهای fps مثل پناهگیری بی نظیر عمل کرد.
هرچند در صحنه ها و انیمیشن های سینماتیک real time با کیفیت و کمیتی خوبی روبرو نبودیم.