پوشش زنده کنفرانس Ubisoft | همچنان پایدار! - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Ubisoft | همچنان پایدار! - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Ubisoft | همچنان پایدار! - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Ubisoft | همچنان پایدار! - گیمفا

پوشش زنده کنفرانس Ubisoft | همچنان پایدار!

محمد مهدی شفیعی
۰۰:۴۷ ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
پوشش زنده کنفرانس Ubisoft | همچنان پایدار! - گیمفا

پس از آغاز E3 و هجوم سیل عظیمی از اخبار و تریلر ها، کنفرانس های شرکت های بزرگ نیز آغاز شدند. پیش از این کنفرانس های Microsoft و EA Games را با پوششی کامل و لحظه به لحظه، پشت سر گذاشتیم و هر کدام از این شرکت ها سورپرایز های خود را به طرفداران ارائه کردند؛ حال نوبت به Ubisoft است تا خودی نشان دهد و طرفداران را مجذوب خود کند. با کنفرانس Ubisoft  در E3 2014 همراه باشید.پیش از شروع هر کاری نیاز به مقدمه‌چینی وجود دارد تا خواننده به حال و هوای مقاله یا در این مورد خاص کنفرانس باز گردد و به نوعی با اتفاقاتی که ممکن است در کنفرانس رخ دهد آشنا شود تا بهتر از همیشه بتواند از کنفرانس استفاده لازم را ببرد. به همین علت پیش از آغاز کنفرانس نگاهی بر وقایع احتمالی این کنفرانس می اندازیم تا بتوانیم راحت تر به پوشش لحظه به لحظه کنفرانس Ubisoft بپردازیم. انتظار می رود در ای کنفرانس بازی های زیر نمایش داده شوند و در رابطه با آنان توضیحاتی ارائه شود:

Far Cry

farcry4 header 1

Far Cry 4

مطمئنا یکی از مورد انتظارترین بازی های معرفی شده از سوی یوبی سافت، Far Cry 4 می باشد. بسیاری از منتقدین نسخه سوم این سری را یکی از بهترین بازی های منتشر شده از سوی این شرکت قلمداد کرده اند. حال یوبی سافت قصد دارد با انتشار نسخه چهارم علاوه بر نشان دادن قدرت گرافیکی بازی در نسل بعد، بخش آنلاین ویژه ای را تدارک ببیند تا این فرانچایز نیز به یکی از موفق ترین فرانچایز های دنیا مبدل شود.

Tom Clancy’s The Division

the division

Tom Clancy’s The Division

با تریلری از گیم پلی این عنوان در کنفرانس مایکروسافت همراه بودیم. در این عنوان آنلاین می بایست در نیویورک زنده بمانید؛ بجنگید و در جهان آزاد این بازی به گشت و گذار بپردازید. این عنوان نیز یکی از مورد انتظارترین عناوین یوبی سافت است.

Assassin’s Creed: Unity

assassins creen unity

Assassin’s Creed: Unity

باز هم Assassin’s Creed. یوبی سافت به این فرانچایز علاقه زیادی دارد به طوری که قول داده است سالانه یک نسخه از این سری را منتشر سازد. این بار نیز یوبی سافت قصد دارد آبروی ریخته شده این سری را باز گرداند و قول داده است که همچون نسخه دوم بازی، این عنوان نیز از داستانی غنی و پر محتوا ساخته شده باشد. امید است که تریلر بیشتری از این عنوان منتشر شود تا بتوان بیشتر با این بازی و کاراکتر و داستان آن آشنا شد. همچنین انتظار می رود بازی های دیگری چون The Crew و Valiant hearis نیز در این کنفرانس نمایش داده شوند و IP های جدیدی نیز معرفی شوند. منتظر پوشش لحظه به لحظه گیمفا باشید. کنفرانس در ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد آغاز می گردد.

برای مشاهده ویدیویی کنفرانس یوبی سافت به صورت زنده کلیک کنید!

 کنفرانس یوبی سافت به صورت رسمی آغاز شد!

کنفرانس با یک تریلر از بازی آغاز می شود.یک میمون، اتوبوس، ایست بازرسی! چه بازی در حال نمایش است؟ شخصیت مردی از هلی کوپتر بیرون می آید. Far Cry 4؟ به نظر می رسد شاهد شخصیت منفی بازی Far Cry 4 هستیم. یک سرباز توسط این شخصیت کشته می شود. به نظر می رسد این شخصیت بسیار بی رحم است. کنفرانس آغاز می شود.

 

بله تصاویری که مشاهده کردید از Far Cry 4 بود و در آخر آن نیز تصویر شخصیت اصلی بازی از تصویر درون موبایل مشخص شد. مجری به روی سن می آید و مقدمه ای اعلام می کند. بازی بعدی که نمایش داده خواهد شد Just Dnace 2015 خواهد بود.

نمایشی از بازی ارائه می گردد. جنبه هایی از گیم پلی نشان داده می شود. تریلر به خوبی کار شده است و بازیباز را برای انجام بازی ترغیب می کند. در این بازی تعداد زیادی موسیقی گنجانده شده است که می توانیدبا آن ها بازی (!) انجام دهید. بازی در امتبر ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.

پس از انجام برخی کار ها(!) دوباره مجری شروع به صحبت می کند. تصویر The Division بر روی بک گراند است. بله نمایش بعدی برای The  Division می باشد. Petter به روی سن می آید.

در نیویورک بیماری ای باعث از بین رفتن نظم عمومی شده است. سه هفته پس از انتشار ویروس شما اعام می شوید و این چیزی است با آن مواجه خواهید بود.

مادری در حال گریه برای فرزندش است. به نظر می رسد او به خاطر ویروس از بین رفته است. پدر و مادر گریه می کنند. دوربیم به بیرون از پنجره می رود نیویورک تبدیل به خرابه ای برفی شده است. همه می روند. به نظر فردی نامرئی بر روی زمین می افتد. سرنوشت غیر قابل انکار است اما همیشه کسی برای دفاع وجود دارد که به شما کمک کند تا در مقابل سرنوشت بایستید.  چند ماسک پوش از کامیون پیاده می شوند. آماده جنگ شده ایم.

صدای ماشین می آید! بله نوبت به The Crew است. مجری به روی سن می آید و بینندگان را به دیدن نمایشی از این بازی دعوت می کند.

the crew

تمامی صحنه ها بسیار عالی کار شده اند. سرعت ویدئو بالا رفته است تا بتوان بیشتر از بازی استفاده و بهره برد. ماشین های مختلف، آب و هوای مختلف، مکان های مختلف، همه و همه برای ساخت یک عنوان زیبای اتومبیل رانی کافی هستند.

کارگردان بازی به روی سن می آید و مجری را در آغوش می گیرد. او می گوید: ” شهر های زیادی در بازی وجود دارد. گیم پلی بازی تغییر کرده است. مسیر های Off-Road نیز به بازی اضافه شده اند. گیم پلی بازی بسیار متفاوت می باشد.”

” ما در همه غرفه ها بازی خود را قابل بازی قرار داده ایم اما یوبی سافت در بین این غرفه ها مخصوص است. همچنین برای افرادی که در E3 نیستند نیز بتای بزای قابل بازی خواهد بود.”

بازی بعدی AC: Unity است. کارگردان بازی Alex به روی سن می آید: پاریس! و نمایش آغاز می گردد.

acu hr coop e3 140609 11ampst 1402143432

عقاب آشنای سری به پرواز در می آید. بر فراز شهر بال های خود را می گشاید تا به Assassin ها برسد. شهر درگیر جنگ است. Assassin ها وارد عمل می شوند تا بار دیگر با دشمنان خود بجنگند. مردم نیز به آن ها کمک می کنند. به زودی جنگی تمام عیار به راه می افتد.

بمب آشنای Revelations یعنی بمب دود وارد کار می شود و در آخر به برد Assassin ها و مردم می انجامد.

در حالی که کارگردان بازی توضیحاتی در رابطه با داستان و گیم پلی می دهد، تصاویری در بک گراند صلاح های Assassin ها را نشان می دهد. گیم پلی آنلاین بازی اجرا خواهد شد.

گیم پلی با سینماتیک غاز می شود و صحبت از ترورویستی تمپلار ها می باشد. هدف کشتن یکی از آن هاست. Assassin در میان مردم می رود. فرد مورد نظر شناسایی می شود دنبال کردن آغاز می گردد. Assassin داخل خانه می رود و بیرون می آید.مبارزه آغاز می شود. مکانیک های بازی بسیار پیشرفته شده اند. دفاع، دفاع و حمله. به نظر می رسد بازیباز قصد نشان دادن گیم پلی را به ما دارد. به Eagle Vision می رویم و به داخل ساختمان.

بازی به صورت مخفی کاری ادامه پیدا می کند و به طبقه بالا می رویم تا از فردی باجویی کنیم. باز جویی به اتمام رسید. به روی سقف می پریم نا خود آگاه یاد نسخه Brotherhood می افیتم. مگانیک های جدید برای بالا رفتن از دیوار اضافه شده است.Assassin در میان انبوهی از مردم است. از دیوار بالا می رود تا به سقف برسد به نظر می رسد قصد دارند کسی را اعدام کنند.

بله هدف نجات فرد محکوم له اعدام بود. این هدف به صورت کامل انجام شد و نمایش ب پایان رسد.

کارگردان بار دیگر به روی سن می آید و از مردم تشکر و خداحافظی می کند و مجری ادامه می دهد. عنوان بعدی Shape Uo است. کارگردان بازی به روی سن می آید و مجری را در آغوش می گیرد.

“تمرین و ورزش سخت است اما با Shape Up این کار لذت بخش خواهد شد. شما توسط مربی خود تمرین داده می شوید و در نهایت به یک ورزشکار تبدیل خواهید شد.

به نظر می رسد نمایشی لایو برای این بازی در نظر گرفته شده است که کارگردان بازی در آن ایفای نقش خواهد کرد. و رقابت آغاز می شود. با نواختن آهنگ و پا گذاشتن بر روی قطعه ها شما به همین راحتی ورزش کرده اید. آیا تاکنون تا این حد از ورزش لذت برده بودید؟

بازی بخش چند نفره نیز دارد و دو نفر به ری سن می آیند تا با یک دیگر دقابت کنند. ابتدامی بایست شنای سوئدی انجام دهند. به نظر سخت می رسد اما رد رقابت سختی معنا ندارد. فرد آبی پوش Garry برنده می شود. این بازی برای کینکت بود.

بازی Valiant Hearts نمایش بعدی را به خود اختصاص داده است. برخی فیلم ها از حهان واقعی از جنگ جهانی اول در بازی وجود دارد؛ نمایش آغاز می شود:

۱۹۱۳-۱۹۱۸

بازی به صورت نقاشی مانند طراحی شده است. اما داستان آن تاثیر گذار است. راوی داستان را با موسیقی غمگین تعریف می کند. از ایثار هایی می گوید که باعث نجات شده است. البته شاید نجاتی در کار نباشد. سگی به روی قبری زانو زده است. Valiant Heart: The Great War.

مجری به روی سن می آید. ” ما خندیدیم، گریه کردیم، بعضی کار ها را (۱) انجام دادیم اما این پایان کار نیست؛ نوبت به رئیس Ubisoft رسیده است”

رئیس Ubisoft به روی سن می آید و از بینندگان و تیم Ubisoft تشکر می کند. بازی دیگری نیز در راه است! بینندگان جیغ و دست می زنند.

نمایش آغاز می شود. بازی تمی مخفی کارانه و جاسوسی دارد. گیم پلی آغاز می شود. بازی تیراندازی اول شخص است. به نظر چند نفره می رسد.  دیوار ها تخریب پذیرند.با هر تیر دیوار تخریب خاص خود را می بیند و به نوعی نابود می شود. بله بازی چند نفره است و در دو تمی بازی در حال انجام است. هر دو تیم مقابل یکدیگرند یک نفر از حریف کشته می شود.

صدای آزیر پلیس می آید اما خبری نیست. با یکی از گجت ها به آن طرف دیوار نگاهی می اندازیم تا بتوانیم به درستی وارد عمل شویم. بمب بر روی دیوار گذاشته می شود و دیوار می ترکد. این فوق العادست! همه چیز تخریب پذیر است. گروه گروگان را در اختیار دارد. به آن ها حمله می شود. گرواگان بر زمین می افتد. نبیادزندانی از دست رود.

بازی RainBow Six Seig می باشد! همه خوشحالند. مجری شوکه شده است. شش سال از نسخه قبل گذشته است. مجری بسیار خوشحال است.

مجری از بینندگان تشکر می کند و از آن ها خداحافظی می کند:

” این Ubisoft است”

و کنفرانس به پایان می رسد.

واقعا سورپرایز خوبی بود. یک Tom Clancy دیگر در راه است. این نسخه نیز آنلاین است. بله Tom Clancy:RainBow Six Seig در راه است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پوشش زنده کنفرانس Ubisoft | همچنان پایدار! - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Ubisoft | همچنان پایدار! - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Ubisoft | همچنان پایدار! - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Ubisoft | همچنان پایدار! - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Ubisoft | همچنان پایدار! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پوشش زنده کنفرانس Ubisoft | همچنان پایدار! - گیمفا