پوشش زنده کنفرانس Electronic Arts | پیوند بازی و حقیقت - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Electronic Arts | پیوند بازی و حقیقت - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Electronic Arts | پیوند بازی و حقیقت - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Electronic Arts | پیوند بازی و حقیقت - گیمفا

پوشش زنده کنفرانس Electronic Arts | پیوند بازی و حقیقت

محمد(ارشیا) جباری زادگان
۲۳:۱۶ ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
پوشش زنده کنفرانس Electronic Arts | پیوند بازی و حقیقت - گیمفا

همانطور که می دانید دوباره وقت وقت E3 شده است و امسال ما شاهد یکی از تماشایی ترین E3 های تاریخ هستیم. مایکروسافت نمایش خوبی را ارائه کرد و حالا نوبت به دومین کنفرانس می رسد، یعنی کنفرانس Electronic Arts و آن همه فرنچایزش. این شرکت از قدیم یکی بهترین استفاده را از بازی هایش می کرده است و سودی که EA از بازی هایش در می آورد کاملا گویای این قضیه هست. کمتر شرکتی است که توان درگیری با EA را داشته باشد. این شما و این هم کنفرانس EA.

برای مشاهده ویدیویی کنفرانس الکترونیک آرتز به صورت زنده کلیک کنید!

 

قبل از شروع کنفرانس EA ابتدا سری می زنیم به چیزهایی که شما خواهید دید، فرنچایزها، IP ها و بازی های جدیدی که EA قرار است امسال از آن ها رونمایی کند و نمایشی برای آن بازی داشته باشد. همچنین احتمال وجود چند بازی دیگر در این کنفرانس را هم بررسی خواهیم کرد تا بعد به پوشش لحظه به لحظه از این کنفرانس برسیم. خوب از این کنفرانس شروع می کنیم تا کمتر شوکه شوید:

سری Battlefield

battlefield

بدون شک یکی از بهترین فرنچایز های EA سری Battlefield می باشد. امسال نوبت به Battlefield Hardline رسیده است تا خودنمایی کند. از گذشته های دور سری Battlefield یک تجربه ی ناب در گیم پلی تاکتیکی و مهمتر از آن بخش Multiplayer بوده است. این نسخه از سری Battlefield توسط Visceral Games در دست ساخت است و بدون شک یکی از بهترین نمایش های EA در کنفرانس خود مربوط به این بازی خواهد بود. این بازی هفته ی قبل معرفی شد و با یک تریلر ۷ دقیقه ای دل همه را برد. این بازی با Frostbite 3 ساخته شده است و برای کنسول های نسل هشتم، هفتم و PC منتشر می شود.

سری Dragon Age

dragon age inquisition2

یکی دیگر از سری بازی های محبوب EA عناوین Dragon Age می باشد که امسال بازی Dragon Age: Inquisition قرار است تا آبروی این سری را بخرد. این بازی نمایشی دیدنی در کنفرانس مایکروسافت داشت و احتمال می رود گیم پلی آن در کنفرانس EA منتشر شود. این بازی که توسط Frostbite 3 ساخته شده است یکی از بهریت کار های BioWare می باشد. این بازی برای کنسول های نسل هفتمی و هشتم و PC در تاریخ ۷ اکتبر منتشر می شود.

سری FIFA

fifa15 600x319

بدون شک یکی از محبوب ترین فرنچایز های ورزشی فوتبال است و یکی از محبوب ترین بازی های فوتبال هم FIFA می باشد که امسال بدون شک نمایشی از Fifa 15 خواهیم دید.

از دیگر عناوین ورزشی این شرکت می توان به Madden NFL، NBA Live و NHL اشاره کرد که بدون شک در کنفرانش امشب حضور خواهند داشت.

Mirror’s Edge 2

mirrors edge

یکی از بازی های جنجالی EA که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد بازی Mirror’s Edge بود. این بازی گرافیکی فراتر از زمان خود داشت و گیم پلی یکتا داشت که بعد ها عامل تقلید خیلی بازی ها و حتی فیلم های دیگر شد. از سال ۲۰۰۸ تا به الان خبری از این بازی نبوده است. تنها در E3 پارسال بود که نسخه ی دوم این بازی معرفی شد و امسال قرار است یک نمایش خوب از این بازی ببینیم.

بازی هایی که ممکن است حضور داشته باشند:

عناوینی همچون SimCity و Sims از فرنچایز های شبیه سازی معروف EA هستند که ممکن است در این کنفرانس حضور داشته باشند. همچنین باید یادی کنیم از بهترین بازی ریسینگ به عقیده ی خیلی از گیمر ها یعنی Need For Speed. احتمال می رود نسخه ی جدید این بازی در کنفرانس EA حضور داشته باشد. همچنین سری های زیادی مانند Burnout و Command And Conquer وجود دارد که قابلیت ادامه یافتن را دارند. اما گذشته از این یکی از بزرگترین شایعات این کنفرانس حضور Titanfall 2 می باشد. آیا این بازی رونمایی خواهد شد، آیا هنوز در انحصار مایکروسافت خواهد بود؟ نمی دانیم ولی به زودی مطئمن خواهیم شد.

کنفرانس EA به صورت رسمی ساعت ۱۲ شروع خواهد شد.

هم اکنون کنفرانس EA شروع شده است.

capture

کنفرانس با نمایشی بی نظیر از Dragon Age:  Inquisition شروع شده است. گرافیک بازی بسیار بالاست.

هم اکنون شاهد مستندی از سازندگان در BioWare هستیم.

* مراقب قفسه ی سینه ی خود باشید. نسخه ی نسل بعدی Sims معرفی شد. همه چیز در دست شماست. از خصوصیات تا احساسات و شکل ظاهری سیمز شما. Sims های بازی بسیار باهوش شده اند. شما می توانید یک جامعه ی هوشمند را در بازی حس کنید. کاراکتر شما با پیش رفتن در داستان بازی قوی تر می شود.

1111

شما توانایی کنترل همه را دارید، می توانید بقیه را به خانه ی خود برای یک مهمانی دعوت کنید.

این بازی با داستان های عجیب در دوم سپتامبر ۲۰۱۴ در دسترس خواده بود، تنها بازی که شما ممکن است از خنده ی زیاد در آن بمیرید. بله کاراکتر شما ممکن است از خنده بمیرد!

بخش آنلاین بازی بسیار پیشرفت کرده است و شما می توانید Sim های دیگران را فورا به بازی خود بیاورید.

*نمایش UFC با جملات قشنگی از بروس لی شروع می شود و بزرگان UFC به ستایش او می پردازند. هم اکنون برایان هینز سازنده ی بازی وارد می شود و گیم پلی بازی به نمایش در میاید، بروس لی در رینگ در حال مبارزه است. تکنینک ها بسیار عالی کار شده اند و کاراکتر های بسیار واقعی شبیه سازی شده اند.

بروس لی با یک ضربه ی کاری حریف را ناکار می کند.

حالا نوبت به نمایش NHL 15 رسیده است و هاکی هم وارد نسل بعد می شود. شبیه سازی این عنوان بسیار نزدیک به واقعیت بوده و ضربات و صدمات بسیار واقعی هستند. همچنین  این بازی استادیوم هایی را خواهد دید که به عمر خود ندیده است. پر از جزئیات.

*Criterion Games بازی جدید خود را معرفی می کند و به نمایش می گذارد. یک عنوان ریسینگ جالب پر از ضربه و کشتن و نابودی. نه تنها کاشین بلکه هر چیزی که تکان می خورد. قایق، هلیکوپتر و چیزهای دیگر. همانطور که گفته شد برای نمایش این بازی خیلی زود است ولی این بازی واقعا جذاب است. شبیه سازی و تکنیک های این بازی عالی کار شده است.

*PGA Tour معرفی شد. فرنچایز گلف EA این بار با Frostbite 3 ساخته می شود و در همه جا حتی زمین های مجازی قابل بازی خواهد بود. مثل در نمایش بازی کاراکتر در حال بازی گلف میان جنگ بود. این بازی بهار ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.

*نمایش Madden NFL 15 شروع شده است. برای اولین بار دفاع کردن به بازی اضافه شده است. تکنیک بازی بسیار خوب است و شما می توانید واقعا درد را در آن حس کنید. بهترین حس حمله و دفاع در Madden NFL. همچنین فیلمی واقعی از بازی راگبی پخش شد.

استادیوم ها بزرگ و فوق العاده هستند و بازیکنان فراتر از واقعی هستند.

*نمایش بازی Mirror’s Edge شروع شد. هم اکنون فیلمی از طراحی های بازی در حال نشان داده شدن است. سازنده ها از طراحی های بازی صحبت می کنند. کیفیت بازی از واقعیت هم واقعی تر به نظر می رسد. تریلری فنی از این بازی در حا نمایش است که تکنیک ها و تکنولوژی های گیم پلی را توضیح می دهد. صداها در این بازی بسیار مهم هستند و هر حرکتی صدا مخصوص خودش را دارد. پشت این قسمت از این بازی یک داستان بزرگ و عالی نهفته است.

*نمایش نسل هشتمی فوتبال شروع شده است. نوبت به FIFA 15 رسیده است. به بازیکنان احساسات و شخصیت اضافه شده است و بازی پر شده است حرکات جدید و تکنیک های جدید برای دویدن، حمله کردن و حتی دفاع کردن. شما می توانید حس ورزشی بودن را حس کنید و ببینید.

کیفیت بازیکنان و تماشاچی ها و استادیوم ها بسیار بالاست و ضربات بسیار واقع گرایانه کار شده است به صورتی که اگر توپ به تیرک بخورد شما تکان های دروازه را خواهید دید. همچنین زمین خورد بازیکنان را حس خواهید کرد.

شور و شوق بازیکنان و هواداران بسیار طبیعی تر شده است و اثرات خاک و گل و ضربات را می توان از روی لباس بازیکنان مشاهده کرد.

* و اما نمایش مخصوص امشب. بله نوبت به Battlefield Hardline رسیده است.

نوبت به مبارزه ی پلیس ها و خلافکار ها رسیده است. سازندگان بازی از Dice و Visceral Games در حال صحبت درباره ی تکنولوژی بازی هستند. همچنین Multiplayer این نسخه از Battlefield پر است از نیاز به همکاری و همچنین تخریب بالا. همچنین قرار است بخش داستانی عالی باشد.

حالا نوبت به گیم پلی بازی از مود Heist رسیده است. ۳۲ نفر در برابر یکدیگر. نیمی پلیس و نیمی دزد های بانک.

انفجارهای بازی فوق العاده است و تخریب پذری بالاست. هر دو تیم باید در بخشی از مأموریت خود ماشینی را کنترل کنند، بله رانندگی با ماشین، موتور و یا هر چیز دیگری. اگر یک پلیس هستید از سواری هلیکوپتر لذت خواهید برد. هنوز ربان در بازی وجود دراد.

شما می توانید سقف ساختمان را بر سر دشمنان خود خراب کنید، تخریب پذیری به این حد طبیعی شده است. هر گروه اسلحه های مخصوص خود را دارند. دوستان شما می توانند با ماشینشان به سمت شما بیایند و برایتان سنگر درست کنند، پلیس ها هم سعی می کنند با ما شین های سنگینشان از روی شما رد شوند.

!!! یک هلیکوپتر به یک جرثقیل ساختمانی خود و آسمان خراش فرو ریخت. حاصل ریختن ساختمان بغلی و همچنین بع صدا در آمدن دزدگیر های ماشین هاست.

شما می توانید سوار آسانسور هم بشنوید و بازی را در یک ساختمان به صورت کامل ادامه دهید. مانند یک شوتر جهان آزاد.

شما توانایی استفاده  از زیپلین را دارید. وسط راه هم می توانید از هلیکوپتر پائین بپرید و با چتر نجات سالم بمانید. در آخر نمایش پلیس، دزد که شما باشید را به صورتی حرفه ای با انیمیشنی زیبا Takedown کنید.

خبر مهم::: بتای Battlefield Hardline هم اکنون بر روی PC و PS4 در دسترس است. بله همین الان دانلود را شروع کنید. البته به نظر می رسد که شما باید Battlefield 4 را برای PS4 در دسترس داشته باشید اما بهه احتمال زیاد بدون آن هم قابلیت بازی بتا را داشته باشید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پوشش زنده کنفرانس Electronic Arts | پیوند بازی و حقیقت - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Electronic Arts | پیوند بازی و حقیقت - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Electronic Arts | پیوند بازی و حقیقت - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Electronic Arts | پیوند بازی و حقیقت - گیمفا
پوشش زنده کنفرانس Electronic Arts | پیوند بازی و حقیقت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پوشش زنده کنفرانس Electronic Arts | پیوند بازی و حقیقت - گیمفا