Bungie در حال کم کردن عملکرد کینکت برای بهبود کیفیت Destiny می باشد
Destiny یکی از بازی هایی است که از حذف کینکت به عنوان یک مزیت استفاده می کند. این مزیت که بعد از آپدیت SDK ماه ژوئن در دسترس بازی سازان خواهد بود این است که فعالیت کینکت را کاهش می دهند و در عوض برای بازی خود سرعت GPU بیشتری به دست می آورند. فیل اسپنسر درباره ی افزایش ۱۰ درصدی قدرت GPU بعد از حذف فعالیت کینکنت در پادکست جدیدی صحبت می کند.
در مصاحبه ای با Major Nelson او می گوید که این کمبود قدرت GPU برای کنسول های جدید امری عادی است و این خوب است که نیازی نیست تا شما کینکنت را از برق بکشید و خود بازی می تواند میزان فعالیت آن را تعیین کند. در ادامه اسپنسر می گوید:
این نقطه اولین جایی بود که ما به ذخیره ی قدرت GPU توجه کردیم، برعکس کاری که از زمان لانچ تا به الان کرده بودیم. ما همیشه این انرژی ها را ذخیره می کنیم چون نمی دانیم که مردم چه می خواهند و چه کار می خواهند بکنند. ما هم تصمیم می گیریم این میزان ذخیره را وقتی که مردم شروع به استفاده با وسایل کنسول می کنند، کم کنیم. این برای زمانی بود که ما می خواستیم به سازندگان این اجازه را بدهیم که میزان ذخیره ی قدرت در کینکنت را خودشان انتخاب کنند. ما می خواستیم که اگر آن ها می خواهند از کینکت استفاده کنند و یا نمی خواهند یک حق انتخاب داشته باشند تا چقدر انرژی ذخیره برای کینکت در نظر بگیرند.
حالا ما این مسئله را می بینیم. همانطور که شما دیدید. خیلی ها گفتند که این ربط به متصل بودن کینکت به دستگاه دارد ولی در اصل این هیچ ربطی به اتصال این دو دستگاه ندارد و شما در اصل باید همیشه کینکت خود را متصل به کنسول خود باقی بگذارید. مانند این است که وقتی شما دیگر بازی را نمی خواهید آن را می بندید و به صفحه ی اصلی می روید. سپس کارهایی را می کنید که تنها با کینکت می توان کرد و احتمالا یک بازی کینکت در دستگاه می گذارید و به بازی ادامه می دهید. من هیچ مشکلی با بازی هایی که می خواهند این میزان را کم کنند ندارم.
اسپنسر درباره ی بازی هایی که از این راه ۱۰ درصد انرژی بیشتری به دست می آورند می گوید:
من درباره ی بازی هایی همچون Sunset Overdrive فکر می کنم این بهترین حالتی است تا از آپدیت SDK ماه جوئن به عنوان یک مزیت استفاده کنند.( SDK = Software Development Kit) آن ها این عقیده را دارند که کم کردن این میزان ذخیره ی انرژی باعث می شود گیم پلی زنده تر داشته باشیم.
حتی دوستان ما ر بانجی هم در حال استفاده از این SDK هستند تا کیفیت بازی خود را افزایش دهند.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
وای چه کیفی میده اینو با دوستات بازی کنیم :chic: :inlove:
کار درستی هم کرده موافقم :yes: